PDA

View Full Version : Pavel Steidl



MathijsvanderHurk
30 mei 2004, 15:33
Hey,

Zegt de naam Pavel Steidl jullie iets? Hij was tot een jaar voorheen, mijn gitaarleraar voor 4 jaar. Hij is nu gestopt met lesgeven, wegens te weinig tijd, door zijn concerten.

Groet,
Mathijs

PS: dit is trouwens een foto van hem tijdens zijn concert in zomer 2003 in Ceský Krumlov.
http://timeclypse.crewserver.com/fotos/albums/zomer2003/DCP_2101.sized.jpg

e_lukather
2 juni 2004, 17:28
Yo mathijs,

hoe is het? Ik heb ook nog les van hem gehad (kort). Speel je nu ook elektrische? Laat maar een keer wat horen.. is leuk

Greetz,

Eric (leerling--> Brenda)

MathijsvanderHurk
2 juni 2004, 19:40
Hey Eric,

Ik speel klassiek gitaar nu bij Eric Weijergang. in hoogland heb ik les..
Misschien ken ik je wel, van een voorspeelavond ofzo. Contact me ff via PM of email. Leuk :)

Mathijs

Blijepanda
2 juni 2004, 19:41
Jij zit tock ook op het corderius?

MathijsvanderHurk
2 juni 2004, 19:42
Inderdaad, jij ook? welke klas?

Blijepanda
2 juni 2004, 19:44
ik zit in V5b.

MathijsvanderHurk
2 juni 2004, 19:44
Aha, dan ken ik je misschien wel
Ik zit in H2B, maar graag terug naar Pavel

e_lukather
2 juni 2004, 20:44
Heej man, ik heb nog samen met je les gehad!!! is het dan zo lang geleden. samen met david. je weet wel.. met zn drieen. ik heb ook les van eric w. elektrische gitaar.

ik heb trouwens ook opt corderius gezeten. :cool:

MathijsvanderHurk
2 juni 2004, 21:00
Heej man, ik heb nog samen met je les gehad!!! is het dan zo lang geleden. samen met david. je weet wel.. met zn drieen. ik heb ook les van eric w. elektrische gitaar.

ik heb trouwens ook opt corderius gezeten. :cool:

ow toen in de muziekschool met dat ensemble? aha, jah, ik kan het me vaag herinneren

Mithrandir
3 juni 2004, 09:10
Lollig, ik heb ook 2 jaar les gehad van Eric, weird mannetje vond ik dat altijd, wel heel tof.

Pavel Steidl ken ik trouwens niet.

MathijsvanderHurk
3 juni 2004, 10:26
Lollig, ik heb ook 2 jaar les gehad van Eric, weird mannetje vond ik dat altijd, wel heel tof.

Pavel Steidl ken ik trouwens niet.

Waar heb jij les gehad dan? In Amersfoort?

Mithrandir
3 juni 2004, 11:45
Ja, bij de popschool (Bam).

e_lukather
3 juni 2004, 12:46
ik ook.. in zo'n klein kamertje waar mensen in de zomer wekelijks flauw vallen. dit is nu mn laatste jaar bij hem. (3 jaar)

MathijsvanderHurk
3 juni 2004, 13:22
ik ook.. in zo'n klein kamertje waar mensen in de zomer wekelijks flauw vallen. dit is nu mn laatste jaar bij hem. (3 jaar)

Ik zal dinsdag ff vragen aan hem :) leuk :) heb je MSN?

Wilson
4 juni 2004, 19:00
hee, ik ken die pavl ook wel van naam,. ik had altijd les van leon de kroes, kent iemand die?

MathijsvanderHurk
4 juni 2004, 21:51
Yes :) is ook een goede gozer! Kan leuk gitaar spelen. Heb je nog steeds les? zo jah, hoe lang al? en wat is je naam? miss ken ik je

e_lukather
5 juni 2004, 06:20
Leo deKroes jaja... krullenbol. Ik zie hem altijd tijdens a'foort Jazz. iemand dut jaar nog daar heen geweest?

MathijsvanderHurk
5 juni 2004, 13:09
Neej, volgend jaar wil ik er wel heen, lijkt me wel leuk :)