PDA

View Full Version : Van Halen



davinci77
30 mei 2004, 10:58
Iemand de nieuwe Van Halen track al gehoord? Heb net een stukje gedownload, maar vind het bar slecht. Gebrek aan inspiratie en alle mogelijke cliché's die je maar kunt bedenken.
Toch hoop ik wel dat ze naar Nederland komen...

Ik moest het even kwijt...

stinkhippie
30 mei 2004, 12:53
tour zal vast wel gaaf zijn.

alleen deze track is inderdaad bagger.
Van Halen probeert een beetje modern te klinken.
Die flagoletten heb ik onderhand nu ook wel eens gehoord.
En ze hadden David aan moeten trekken niet ruft-sammy

Harry
30 mei 2004, 14:50
aantrekken? Het lijkt me dat ze al van alles geprobeerd hebben. Schijnbaar lukt het niet zo met Roth. En ze vinden dat die niet kan zingen.

stinkhippie
30 mei 2004, 20:38
david is stoerder dan die lelijke sammy met zijn bon jovi popdeuntjes
en een stuk grappiger ook

josh.vandenberg
30 mei 2004, 23:11
hagar is solo veel beter,die heeft die van halen helemaal niet nodig.Van halen heeft zichzelf overleeft.Die zullen echt nooit meer iets boeiends uit brengen in mijn ogen.van Halen was super tot 1980,sammy hagar was ook heel goed.

Samen hadden ze op elke c d 3 goede nummers,voor de rest was het voorspelbare amerikaanse cliche rock/metal.Helemaal niet fijn om naar te luisteren.

Hetzelfde als met KiSS,die hadden ook niet wweer moeten beginnen.

Toffe gozer
25 juli 2004, 19:50
Ik heb hun laatste verzamel cd " Best of both worlds" nu een paar dagen beluisterd , en de nieuwe nummers op deze cd zijn eigenlijk best wel goed. Op de song "up for breakfast" na dan, want dat is gewoon een kutnummer. Maar de songs "It's about time "en "learning to see" hebben allebei gewoon een lekkere gitaarsound ,al vallen de solo's wel een beetje tegen. Maar de leadguitar klinkt weer als vanouds, kortom ik benieuwd naar de volgende cd, want Van Halen is naar mijn mening nog lang niet afgeschreven.

stinkhippie
26 juli 2004, 15:34
en toch kots ik van Sammy
Geef mij maar gewoon Van Halen I plaat is goed van begin tot eind.
Met Sammy heb je duizend nummers met Love in de titel en die ballads zijn echt vreselijk.

Sir Peckerkäse
26 juli 2004, 18:27
Van Halen met Sammy is gaaf, alleen met Sammy klinken ze minder aanstekelijk enthousiast dan met David

josh.vandenberg
26 juli 2004, 19:50
Die solo cd s klinken te gek van sammy.Op zich heeft ie van halen niet nodig

Toffe gozer
28 juli 2004, 15:14
Ik vindt ook dat de eerste Van Halen cd's met DLR inderdaad hun beste platen waren, maar dat neemt niet weg dat anno 2004,Van Halen met Sammy Hagar beter af is dan met David Lee Roth.De laatste keer dat DLR met Van Halen te horen was is op hun vorige verzamel cd "Best of Van Halen", en daar was op te horen dat de stem van DLR zeker zijn beste tijd gehad heeft.