PDA

View Full Version : Kun je een 19" effectenprocessor tussen je versterker en mul



sebass
15 april 2002, 12:40
Zoals het onderwerp al vroeg:Kun je een 19" effectenprocessor tussen je versterker en multi effecten voetpedaalzetten?? Alvast bedankt

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-04-15 12:41 ]</font>

Rectifier
15 april 2002, 12:44
Alles kan....

Sommige FX processors hebben echter wel een laag of hoog-ohmige ingang.
Maar wat wil je ermee, en waarom???

Je hebt immers al een multi fx.....!
In de meeste gevallen klinkt een FX processor beter/mooier in een parallele FX loop van je versterker.

In het geval van de TC Gmajor klinkt ie serieel weer beter omdat er o.a. compressor en eq. in zitten.

sebass
15 april 2002, 18:49
Ik wil een 19" kast gaan bouwen en dus uiteindelijk met midi pedalen. Maar nu wil ik het nog beiden gebruiken. Ik ga waarschijnlijk morgen dan de Behringer DSP1024P kopen als het geluid me bevalt maar ik denk het wel. Ik heb er namelijk nog nooit iets negatiefs over gehoord. Mijn korg AX1500G zal ik ook nog gaan gebruiken net zoals Satriani die gebruikt hem ook in hotelkamertjes of om nieuwe dingen te componeren. Dus daarom wilde ik het weten. Met een 19" kast kun je denk ik uiteindelijk meer kanten op dan met een gewone effectenbak.