PDA

View Full Version : goddamn...



SiNiSTRaL
29 mei 2004, 20:40
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_artikel-160794.html

das nie duur, volgens de reviews op HC moet het een supernette gitaar zijn (afgezien van de pickups die ik toch vervang) beetje afstellen etc en je hebt een hele nette axe voor t geld...neck through..

SilverFoo
29 mei 2004, 20:43
Hmm.. ik heb niet veel goeds van harley benton gehoord... Als je de pups veranderd klinkt ie vast beter, maar ik zou er niet in gaan investereren. Vind het persoonlijk een oerlelijk ding, en harley benton? Klinkt als een automerk man :lol:

SiNiSTRaL
29 mei 2004, 20:45
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=24718

dit is precies dezelfde gitaar!
die afzetter heeft volgens mij alleen de Pu's vervangen en t logootje eraf geschraapt...zo kan ik ook meer als 100 euro winst maken :D

SilverFoo
29 mei 2004, 20:55
Hahaha lol.. okeeeee dan :-?

THW
29 mei 2004, 20:59
Hmm.. ik heb niet veel goeds van harley benton gehoord... Als je de pups veranderd klinkt ie vast beter, maar ik zou er niet in gaan investereren. Vind het persoonlijk een oerlelijk ding, en harley benton? Klinkt als een automerk man :lol:
meer op een Amerikaans motor merk opgericht door een zekere Heer harley en de heer Davidson :roll:

gerrekat
29 mei 2004, 22:37
Blijft een tele..... :D

SiNiSTRaL
29 mei 2004, 22:49
http://www.netzmarkt.de/thomann/prodbilder/160794_test.pdf

vind m serieus fucking mooi....nieuwe pickups erin, kan geen miskoop zijn :)
ga m echt halen denk ik....
*edit: als ie een beetje een gewelfde top zou hebben zoals die nieuwe mahogany fender tele's met set neck zou t helemaal de geilste budgetgitaar ooit zijn :D, maar je kan niet alles hebben...

youngcoby
30 mei 2004, 00:49
Sinistral,
hou ons op de hoogte!

SiNiSTRaL
31 mei 2004, 00:32
zo, besteld vanmiddag...

Anders Destium
31 mei 2004, 00:32
Nou, dat wordt een paar daagjes wachten met smart :wink:

Felici alvast, en laat maar weten hoe hij bevalt :)

SiNiSTRaL
31 mei 2004, 10:12
sure :)

Javaca
31 mei 2004, 10:39
Er was hier eerder een keer een topic over.
Conclusie was dat het veel voor weinig is maar dat wat aanpassingen wel nodig zijn.

SiNiSTRaL
31 mei 2004, 10:57
die conclusie had ik zelf ook al getrokken ;)
iig de pickups vervangen zodra ik er geld voor heb, en misschien de wiring ff nalopen en pots enzo vervangen

youngcoby
31 mei 2004, 12:16
Proficiat Sinistral.
Wat voor pickups denk je erin te stoppen?
Nog andere wijzigingen?
Hou ons op de hoogte!

jorrit
1 juni 2004, 10:07
hehe dat idee had ik ook al, ze hebben trouwens nu ook met s-s-s en h-s-h configuratie.... ook wel vet...

gerrekat
1 juni 2004, 11:08
Concept is wel interessant een neck thru tele....de prijs is al helemaal niet verkeerd..

maar ik hou gewoon totaal niet van tele bodies... maar ik zou deze zeker prefereren boven een fender!

SiNiSTRaL
1 juni 2004, 13:45
gvd, krijg ik net een mail...
rembours doen ze niet meer aan naar nederland, moet creditcard (heb ik niet) of bankoverschrijving (heb geen internationale overschrijfkaarten en dat duurt meer als een maand eerder ik die heb) dus fuck ze dan maar :)
zoek wel naar wat anders leuks....maar misschien dat ik sommigen een leuke optie als backup onder de neus heb geschoven :D

Ibanez
1 juni 2004, 15:20
Pff wat ben jij lui zeg :) Je kan toch wel een creditcard van je ouders fixen... Of je zorgt gewoon dat je snel overschrijf kaarten krijgt of je doet het via internet... mogelijkheden genoeg.