PDA

View Full Version : is dit er niet een beetje over?



oddman
29 mei 2004, 15:28
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/25672.htm?oudei=30

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/25667.htm?oudei=30

kopies verkopen met een origineel logo ..?
is dat ook niet een klein beetje strafbaar? :o)

andy
29 mei 2004, 15:31
Volgens mij mag dat niet..........
Het is trouwens ook nog eens een poging om een heleboel mensen op het verkeerde been te zetten. Niet netjes, om me maar eens voorzichtig uit te drukken.

oddman
29 mei 2004, 15:33
inderdaad,vind ik ook ..
mensen met een beetje ervaring zien direct dat het een kopie is maar ik kan me goed voorstellen dat er zo verschilende mensen zullen opgelicht worden ...
waar zijn ze tegenwoordig toch mee bezig ...

wietse
29 mei 2004, 15:53
hij zegt netjes dat het een kopie is dus hij doet niks fout , ben alleen bang dat de volgende eigenaar wel eens niet zo netjes zal zijn.

DrFretBoard
29 mei 2004, 16:19
Hehe, die Gibson-clone zit er wel geinig uit!

amon
29 mei 2004, 17:03
wat stond er in die bovenste adv? die is nu namelijk verwijderd...

schaap
29 mei 2004, 17:13
Een nepfender....

EmgMaster
29 mei 2004, 17:17
Hehe, die Gibson-clone zit er wel geinig uit!

Ik wou zeggen, das nog wel eens leuk voor de heb :cool:

soup
29 mei 2004, 17:47
ik vind het eigenlijk jammer dat sommige mensen moeten kunnen opscheppen dat ze een gibson hebben terwijl het dan ook een neppe is,
vind ik vrij zielig
Koop dan een echte !!
Dus als iemand die gitaar zou kopen is dat eigenlijk in de meeste gevallen om mee te kunnen opscheppen

Mitch
29 mei 2004, 18:11
wat stond er in die bovenste adv? die is nu namelijk verwijderd...

Heeft iemand zeker de webmaster getipt :razz:

Belachelijke advertentie. Sterker nog: strafbaar.

Swan
29 mei 2004, 18:22
Noot. Het logo is in de lak verwerkt. Dit is een moeilijk proces. Hierdoor is de buik van de B iets gekrompen en de L van LPmodel gehalveerd. Verder zie je onder een bepaalde hoek iets kleurverschil rond het logo. Wie het niet bevalt kan natuurlijk altijd een echte Gibson kopen.


HAHAHAHAHA

soup
29 mei 2004, 18:35
ik vind dit ook wel een belachelijke advertentie
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/25548.htm?av=a&fo=1&rv=100&zoek=epiphone
waarom verkoopt iemand een gitaarhals van een epiphone :???:
en schrijven kan die persoon ook al niet

Aangeboden: Giraarhals "epiphone"

soup
29 mei 2004, 18:35
ik vind dit ook wel een belachelijke advertentie
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/25548.htm?av=a&fo=1&rv=100&zoek=epiphone
waarom verkoopt iemand een gitaarhals van een epiphone :???:
en schrijven kan die persoon ook al niet

Aangeboden: Giraarhals "epiphone"

oddman
29 mei 2004, 19:02
goh, dat mag toch? :)

het is niet de mijne hoor maar ik kan mij goed voorstellen dat voor bouwprojectjes zo een hals niet slecht is ...

schaap
29 mei 2004, 19:39
Als ik het geld had zou ik em misschien nog wel kopen, lijkt me wel leuk op mn V :cool: Alleen vermoedelijk is de hals die er op zit toch beter, maar qua uiterlijk zou het wel stoer zijn 8-)

SilverFoo
29 mei 2004, 19:50
Haha.. dat zijn dus die SX/Agila gitaren waarover ik het heb in de topic SX/Agila gitaren :razz:

wietse
29 mei 2004, 20:26
agile , agila is een kleine opel.
geloof me maar , agile wordt alleen door rondo music verkocht.
SX geloof ik ook maar dat weet ik niet zeker , volgens mij zijn die hetzelfde als essex heb ik eens gehoord.
en op agila krijg je bijna geen gitaar aanverwante hits op google , die je krijgt zijn nummers met die naam of een gitaar model die zo heet.

SilverFoo
29 mei 2004, 20:39
Maar lieve Wietse, waarom staat er op de site van Rondo music dan dat het om AGILA Gitaren gaat.. is zweer het je! En ja, ze verkopen ook SX :razz:

soup
29 mei 2004, 22:13
goh, dat mag toch? :)

het is niet de mijne hoor maar ik kan mij goed voorstellen dat voor bouwprojectjes zo een hals niet slecht is ...
maar hoe komt die persoon aan die hals , van zijn eigen gitaar afgehaald?en dan heeft die persoon er een andere opgezet , een betere :-? of hij heeft z'n gitaar eens kapot geslagen , dan kan ik het wel begrijpen :)