PDA

View Full Version : Servicebeurt oude buizentop



katana
29 mei 2004, 15:18
Hallo iedereen!

Ik heb een Carlsbro Sound Equipment TR 60 en die zou ik graag eens laten nakijken en ook zou ik er graag iets meer over willen weten...

Kennen jullie winkels die daar goede mensen voor hebben?

Ik woon in Elburg, een klein plaatsje ongeveer 25 km ten westen van Zwolle, en ik heb het liefst dat het in de buurt is (niet in Groningen ofzo) aangezien ik mijn vader moet laten rijden :lol:

Alvast bedankt,

Mvg Jasper

jpb
29 mei 2004, 17:52
Ik heb dezelfde, tenminste als het een ouwetje is. 2x12 Celestion G12H30 en hopelijk een choke ipv een weerstand die op de latere modellen zit; die wil er nog wel eens uitvliegen naar het schijnt (de choke is het kleine trafotje tussen de twee grote in. Hele goede, ondergewaardeerde versterkers. Arie-Jan Forkerts van FNS in Renkum heeft hem ooiit onder handen genomen en sindsdien is 'ie goed. Ga niet naar een beunhaas ermee.
Ik heb mijn tel. nr. naar je teruggemaild dus je kunt me bellen als je meer wilt weten. succes.

jpb
29 mei 2004, 23:15
http://vintageamps.com/PlexiPalaceUBBcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum;f=10
Op deze link vind je een aantal Carrlsbro topics (zoek ook in oudere topics). Duncan Boniface is de man die je waarschijnlijk aan een schema/layout kan helpen

katana
30 mei 2004, 19:01
Ok dan!

Echt harstikke bedankt dat je me er zo goed mee hebt geholpen!

Mvg Jasper