PDA

View Full Version : foto's van mijn gitaar



thijsov
28 mei 2004, 22:10
nouja dit is mijn cort m520 die ik een half jaar geleden heb gekocht, de foto's zijn ook een half jaar oud maar aangezien niet iedereen gelooft dat ik een gitaar heb :wink:

http://community.webshots.com/album/105637223UikRlC

als ik zin heb maak ik nog wel een keer foto's...

Anders Destium
28 mei 2004, 22:12
Umm, je moet ze laten zien via een publiekelijk toegankelijke site. Wat je nu hebt gedaan is ze laten zien terwijl je nog aan het editen was. Dit zorgt ervoor dat niemand anders je foto's kan zien...

Wat je moet doen is de http://community.webshots.com/user/thijsov of zoiets posten. EDIT Ik ben een goede gokker :)

Je gitaar ziet er erg mooi uit IMO (eerlijk) :)

Het is nu wel duidelijk dat je natuurlijk een ontzettende broekie bent...

thijsov
28 mei 2004, 22:13
ooh sorry ik zal het even veranderen!\

veranderd...bedankt anders!
het zijn trouwens niet echt boeiende foto's maar ik zag ze op de andere pc staan en dacht ik zet ze ff op mijn webshots...

edit: broekie...omdat ik smells like teen spirit speel? de foto's zijn een half jaar oud, je hebt je gitaar aangesloten, je speelt niet geweldig (wel meer dan smells like teen spirit) je zet de distortion aan, en je gaat raggen...jij niet dan? :razz:

oja...bedankt dat je hem mooi vind :wink:

Anders Destium
28 mei 2004, 22:15
Dat heb ik net al voor je gedaan knul, in mijn post staat de goede link ook :wink:

schaap
28 mei 2004, 22:25
Kan aan mij liggen atm, maar ben jij nou gewoon erg klein met een kleinere gitaar :o

Ronald
28 mei 2004, 22:28
ik denk dat ie gewoon rond de 15 of 16 jaar oud is (sorry als ik me vergis kben nie goed in leeftijd schatten :oops: ) en tja nie alle pubers zijn lange puisterige slungels hoor :roll:



ow ik lees net onder zijn naam klein irritant puisterig pubertje , ik zat er dus voor de helft naast :roll:

thijsov
28 mei 2004, 22:28
nee, met gitaar is gewoon normaal, ik ben wat breed en gewoon normaal voor mijn leeftijd. :razz:
(ik ben 14, heb nu wle wat meer puisten, 3 ofzo....me vrienden zitten onder :-D
oh wat hou ik van mijn huidziekte....dat je droge huid hebt 8-) )

ben???
28 mei 2004, 23:01
HAHAHAHAHAHAHA THIJSE ER STAAN BREEZERFLESJES ACHTER JE!!!!!!!

thijsov
28 mei 2004, 23:03
ja?...oja lache :-D ja ik kom daar nooit meer (in mijn vensterbank) en de schoonmaakster ook niet... :)

StIeKuMmM bEn iKkUh Er BeZzZt TrOtZz Op!!!!1!!!11!! *OnE lUv*

abbys
28 mei 2004, 23:10
wew man! ben 16 en heb cort g254 ( cort maakt echt goeie axes he! )
Wou eerst ook een m600 of m520 maar wegens financiele probs moest ik gaan voor een g ( niet dat ie slecht is, in tegendeel ) ben jaloers op je man! ( lol, heb ook een roland cube 30, grappige gelijkenis in leeftijd en gear :p )

alleen, wat voor akkoorden zijn dat bij smells like teen spirit? ik gebruik gewone powerchords ( zelfs niet met een mute-barré achter, leerfoutje, moet kunnen )

met wat ben je nu zoal bezig een half jaar later? ( ben zelf nog niet lang bezig )

SiNiSTRaL
29 mei 2004, 00:22
edit: broekie...omdat ik smells like teen spirit speel? de foto's zijn een half jaar oud
niet omdat je smells like teen spirit speelt (ook :P ) maar omdat je 1.50 ofzo bent en eruit ziet als 8 :)
en zozo een half jaar oud nog wel, nu ben je zeker 2 meter met een lange baard etc?

ben???
29 mei 2004, 00:37
thijs is breezah

ArpeggioKing
29 mei 2004, 01:14
nadat ik die foto's van jou heb gezien heb ik toch wel sterk de neiging om jou in je wangetjes te knijpen... * koestjiee koetsjiee koetjsiee* :-D

ArpeggioKing
29 mei 2004, 01:16
Isnt That cute?...............................But is WRONG!

ArpeggioKing
29 mei 2004, 01:17
wel mooie gitaar hoor Kalimero

Mithrandir
29 mei 2004, 01:32
Dat is een veel te vette gitaar voor zo'n ventje als jij man :razz: Echt een mooi ding.

Casey
29 mei 2004, 02:11
Wow , Z1jN C0oL@H L33TE Br33Z@H Foto's Man !

Of zo iets :-D

ssj3goku
29 mei 2004, 08:26
Kerel, wat heb jij een vette gitaar zeg :) Echt een vet ding... speel ze!

amon
29 mei 2004, 09:32
whahahaha!
"ik kom nooit meer in de vensterbank en de schoonmaakster ook niet"


das een erg slechte smoes, ik dacht voordat ik die post van jou had gelezen dat je ging schrijven, "tja, mn zusje houd van die troep en dit is toevallig even op haar kamer gefotografeerd..."



maargoed, wel een mooie gitaar!
ik denk dat ik zoiets ook maar eens wil(/moet) aanschaffen :D

thijsov
29 mei 2004, 11:28
iedereen bedankt voor het commentaar! :)



wew man! ben 16 en heb cort g254 ( cort maakt echt goeie axes he! )
Wou eerst ook een m600 of m520 maar wegens financiele probs moest ik gaan voor een g ( niet dat ie slecht is, in tegendeel ) ben jaloers op je man! ( lol, heb ook een roland cube 30, grappige gelijkenis in leeftijd en gear :p )

alleen, wat voor akkoorden zijn dat bij smells like teen spirit? ik gebruik gewone powerchords ( zelfs niet met een mute-barré achter, leerfoutje, moet kunnen )

met wat ben je nu zoal bezig een half jaar later? ( ben zelf nog niet lang bezig )

ja cort maakt zeker mooie axes, :)
bij smells like teen spirit gebruikte ik barre akkoorden, had mijn leraar me toen gegeven, zo heb ik barre akkoorden geleerd.

ik ben nu (met een nieuwe leraar) bezig met zelf tabben enzo solo's enzo.
dus ik neem een nummer, vogel de akkoorden uit. mijn leraar schrijft de solo's op, die oefen ik dan weer enz...

oja en soms inproviseer ik wat met pentatonische ladders.

@ sinistral ik ebn 1.71 en ben 14. ook al zie ik er als 8 uit. ik zie er gelukkig niet uit als een pisnicht van 47 die eigenlijk 17 is :-?

@amon. ja ik kwam er pas achter dat die flesjes daar stonden toen ik ze al online had gezet...ik zie ze zelf niet meer staan.

Nemesis
29 mei 2004, 12:45
ik zie er gelukkig niet uit als een pisnicht van 47 die eigenlijk 17 is :-?
.
dat is juist rock en roll, er zo slecht uit zien dat mensen denken dat je morgen dood bent

Diedo
29 mei 2004, 13:23
als je de sinastrol ziet, dan denk je dat hij twee weken geleden al is gestorven :)

best een leuke gitaar hoor! en veel plezier er nog mee

Ronald
29 mei 2004, 13:31
tsss zo zie je maar dat de toekomst aan de jeugd is en niet aan al die ouwe van dagen hier :roll:

:-D

Ibanez
29 mei 2004, 21:13
Hehe, ik ben zelf bijna 15 en heb een Ibanez RG2820CTTW :D Kben er vroeg bij :P maarja ik ben dan ook niet zo'n broekie als thijsje en kben 1.80 :wink: maarruh wel mooie gitaar hoor!

m^rton
29 mei 2004, 21:17
http://community.webshots.com/s/image10/4/51/29/147145129YnrsuF_ph.jpg
Gave slinger die daar in je element weerspiegelt :razz:

Maar um, ik ben 16 en zie er stukken jonger uit als 'normale' mensen van mij leeftijd. Maar wil dat zeggen dat je niet kan spelen?

thijsov
29 mei 2004, 21:43
hehe cool he. ja ach die ouwe lullen hebben iets tegen mensen die er jong uit zien. misschien slechte jeugd gehad. :-D

m^rton
29 mei 2004, 22:03
Niet dat ik nou wil beweren dat jij zo geweldig bent als je smells like teen spirit al kan :razz:

Diedo
29 mei 2004, 22:34
Hehe, ik ben zelf bijna 15 en heb een Ibanez RG2820CTTW :D Kben er vroeg bij :P maarja ik ben dan ook niet zo'n broekie als thijsje en kben 1.80 :wink: maarruh wel mooie gitaar hoor!

mag ik nu stellen dat je ontzettend verwend bent, of heb je hier heeeeel lang voor gespaard?

bofkont :-D

m^rton
29 mei 2004, 22:51
hoeveel moet zo'n ding kosten dan?

Diedo
29 mei 2004, 23:36
ik gok een slordige 1500 eurootjes als het niet veel meer is...

Anders Destium
30 mei 2004, 00:12
Qua prijsindicatie heb je het niet helemaal bij het rechte eind Diedo, hij heeft mijn RG2820 overgekocht voor E800. Dat valt voor een gitaar van die kwaliteit enorm mee toch, toen ik 15 was had ik echt nog niet zo'n mooie gitaar trouwens :) Toen ik 16 was begon voor mij het echte werk, maar daar had ik wel sponsoring van mijn ouders bij nodig, dus verwend nest zijn heeft ook echt wel voordelen :oops:

Ibanez
30 mei 2004, 11:30
nee dat is een kwestie van veel sparen en werken en de goede contacten hebben :) Ik heb hem 2dehands gekocht van Anders Destium voor 800,- :P goede deal dus :) mijn ouders moesten eerst ook voorschieten maar nu ik mijn RG270DX heb verkocht is ie eindelijk afbetaald. Kben er echt heel blij mee en ik ook echt wel toe aan een nieuwe gitaar :) Maar dat ik deze gitaar in mijn huis zou staan had ik echt niet verwacht...

Diedo
30 mei 2004, 11:33
netjes, maar wat kostte die 2820 nieuw dan? hij ziet er in ieder geval erg luxe uit... voor 800,- had ik em ook nog wel willen kopen :)
ik wist trouwens niet eens dat je em verkocht had. maar dan ben ik nu weer op de hoogte

Veel plezier ermee! :)

Ibanez
30 mei 2004, 11:37
Hij kostte nieuw volgens mij iets van 1079 ofzo. Dat vind ik ook erg weinig, als je die gitaar ziet ziet hij er erg duur uit (vooral door de tree of life inlay) het is tevens ook een gelimiteerde uitgave iets van 200-300 zijn er gemaakt. Dan ben ik dus ook verzekerd van een waardevaste gitaar. Ik vond deze gitaar al heel erg mooi toen anders destium hem had gekocht. En ik had de droom om hem ooit eens te kopen maar dat ging toch niet lukken. En toen las ik ergens op t gitaarforum dat Anders z'n gitaren ging verkopen voor een prs. Ik had gelijk een privebericht gestuurd en zo heeft hij nooit meer reclame hoeven te maken om hem te verkopen :)

m^rton
30 mei 2004, 12:31
Wil toch niet zeggen dat je verwend bent?
Als je er maar voor werkt...

Ronald
30 mei 2004, 13:48
wij jongeren werken gewoon heel hard bij de appie heijn of de konmar :D dus verwend zijn we nie

enne ik ben al 18 dus ik ben lekker al volwassen ( ahum :roll: )

Diedo
30 mei 2004, 18:03
ik moet inderdaad zeggen dat ie er veel duurder uitziet dan ie eigenlijk was... helemaal niks mee natuurlijk, maar ik ben wel een beetje jaloers :D

Reel Big Fish
31 mei 2004, 13:16
Isnt That cute?...............................But is WRONG!

LoL, in ons allemaal zit een 2 Stupid Dog kijkend kind :D