PDA

View Full Version : Dean cadillac select



soup
28 mei 2004, 21:39
Ik zie hier een advertentie op marktplaats staan en misschien is dit hier iets voor de dean-liefhebbers
het zal wel spam zijn maar er staat er hier wel dat de gitaar zeldzaam is , ikzelf ken er nix van maar vraag maar aan mij als je de linkt wilt hebben

dit staat er alvast bij

Prijs: 400
Beschrijving: Dean cadillac select. Striped maple top op mahonie body (de maple top is niet goed te zien op de foto. Op verzoek kan ik foto's versturen via de mail). Hals mahonie. Zebra humbuckers met push/pull split. Gouden hardware, grover tuners. De jumbo frets zijn nog helemaal gaaf. Inclusief originele koffer. Deze gitaar heeft een hele goede akoestische klank. Mooi klankhout en toch niet erg zwaar voor een mahonie gitaar. Heeft qua klank veel Les Paul trekjes. De elemten zingen echt. Achter zijn er een paar kleine stukjes uit de lak. Dit zie je echter van voren niet. Verder is dit een hele mooie, zeldzame gitaar en een goed alternatief voor iemand die geen 1200 Euro wil betalen voor een Gibson...Bij mij uit te proberen. Opsturen kan ook.


Adverteerder
Naam: Justin Pursey (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Woonplaats: Landgraaf
Regio: Limburg

http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/25128.jpg