PDA

View Full Version : Fender Urge basgitaar (Mexico)



frog2000
28 mei 2004, 09:44
hi,

zijn er mensen die ervaring hebben met deze Fender bas?

graag reacties aangezien ik er zeer waarschijnlijk eentje wil kopen....

bvd

poepsnaar
28 mei 2004, 12:15
ik niet , zou je is aan stu hamm moeten vragen. :D

nee maar zoals ie bij hem klinkt, en hij beweert dat zijn sound grotendeels uit zijn bass komt, (eq alles flat) dus dan is dat een fijn dingetje om te horen, of ie ook zo fijn speelt. ik denk net als een gewone fender jazz neck

emielow
28 mei 2004, 13:48
ziejeniet vaak dit model

niels_r
28 mei 2004, 17:59
Ik heb vorige week nog op zo'n ding gespeeld toen ik een pedaaltje ging uittesten. Het was model met 2 jazz elementen (er is er ook een met 2 jazz en een P-element) en hij klonk zeker erg ok. Degene waarop ik speelde was behoorlijk slecht afgesteld en speelde wat dat betreft niet echt lekker, maar dat valt wel op te lossen.

Deze stond trouwens bij de executieverkoop van een muziekzaak hier te koop voor een ontzettende lage prijs. Die verkoop is voorbij en hij staat nu zeer waarschijnlijk bij de andere muziekzaak hier te koop. Wel iets duurder dan toen verwacht ik, maar aangezien hij al een hele tijd te koop heeft gestaan zal de prijs wel meevallen.

Mocht je serieus op zoek zijn naar deze bas wil ik best even langsgaan of mailen om te kijken of hij er staat en hoeveel hij kost. PM me daar in dat geval maar even over.

Clunk
28 mei 2004, 18:08
marktplaats... 250 euro


:) lijkt mij een koopje