PDA

View Full Version : verzekeren



klepton
14 april 2002, 01:12
Ik heb verschillende gitaren staan. Is het nodig om die appart te verzekeren tegen diefstal of vallen ze binnen de inboedelverzekering?

Kjiratsiekoedel
14 april 2002, 12:05
Volgens mij bij de inboedel.

Bij 'diversen' staat ook een topic over verzekeringen.

Dude
14 april 2002, 19:39
ik heb eens een folder aangevraagt voor het apart verzekeren van muziek instrumenten, ik zal je zeggen, koop van je premies daarvoor maar een mooie nieuwe gibson !!!!

jamar
15 april 2002, 12:55
Het kost inderdaad wel wat dat verzekeren en volgens mij dekt de inboedelverzekering je kostbare muziekspulletjes niet als je ze meeneemt om op te treden enz. Ik heb deze vraag ook al eens gesteld en toen kreeg ik de tip om lid te worden van de toonkunstenaarsbond (de nog te starten website = http://www.ntb.nl) omdat je via hun een goedkope verzekering voor je instrumenten kunt afsluiten. Het lidmaatschap kost uiteraard ook weer een paar euro's per maand. Dus de uiteindelijke conclusie is dat het verzekeren van muziekinstrumenten (veel) geld kost is. Als er iemand is die een goedkope maatschappij weet met een goede polisvoorwaarden en dekking dan houd ik me aanbevolen.

Neals
15 april 2002, 13:10
als je veel gitaren thuis hebt staan, laat je er vast wel een paar thuis liggen.

pimmetje
15 april 2002, 13:17
Ahah, Neals... jij denkt vooruit! Wanneer ga je 'm naar z'n vakantieplannen vragen? :smile:

Neals
15 april 2002, 13:35
:grin:

maar is het nie mogelijk om verzekering voor 2 gitaren, welke dan maar ook te regelen???

klepton
15 april 2002, 14:17
Bedankt voor jullie respons, bluesbrothers:Jamar je hebt gelijk gehad. Maar voor onderweg kun je ook een kostbaarhedenverzekering afsluiten, heb ik gehoord. Nog een paar nachtjes slapen, dan is mijn nieuwe lefty klaar.....