PDA

View Full Version : Boudewijn recorded Impelitteri licks (H)



Bosch
26 mei 2004, 18:51
Hello guys & gall's,

My guitarpaw (since 1994) Boudewijn's computer is into pieces (no kidden! ... genuine pieces ).

But that doesn't keep him from shredding at my place.

Today Boudewijn recorded some wicked Impelitteri licks!

Neo_Chicken1.mp3

Save as:

http://users.pandora.be/Burhan/data/Neo_Chicken1.mp3

(special thanx to Buhri for infinite webspace )

He thanks those who've posted replies at the shreddingetude and ballade, (he wasn't able to replie since his pc decided to "deicide" ).

Regardz,

~Bosch~

Picture of Boudewijn:
http://home.hetnet.nl/~centrifugal_frog/boudewijngif.gif

Negative K3 fan
26 mei 2004, 18:56
leuk, alleen dat neoklassieke is een beetje passé en te vaak gedaan, ik zou alleen zeker willen dat ik het zou kunnen! haha, zijn techniek is ook perfect, geen enkel merkbaar slordigheidje!

Stratman70
26 mei 2004, 19:09
Precies. Niks aan toe te voegen. Het is geweldig!

lupoloco
26 mei 2004, 20:28
:D


very nice :)

schaap
26 mei 2004, 21:14
Wow, dit is erg interessant :)
Tja je techniek en compositie is nooit echt wat op aan te merken eigenlijk, krijg je best saaie reviews :-?
Ik zou zeggen, maar eens langere nummers, dat is misschien wat uitdagender voor je om het even interessant te houden.

poepsnaar
26 mei 2004, 23:01
ik zou wel eens een covertje door jou willen horen

Maiden Michiel
27 mei 2004, 08:57
Fantastisch dit! Precies hoe ik het graag hoor!!

Ik zou hem ook gaarne eens een oudje van Vinnie Moore of Tony MacAlpine willen horen coveren!!

Goed gedaan Boudewijn, ik hoor graag meer :)!

slayurrr
27 mei 2004, 11:42
De formule 1 onder het gitaarspelen :o

Klinkt vet hoor :-D

Bouke
27 mei 2004, 12:03
Hey,

Klinisch goed! Verder is het, net als bovengenoemde Formule 1, voor mij niet echt interessant. Ik vind de compositie niet super sterk. Ik kan wel weer verwijzen naar oa. een meneer met lange donkere haren met een drieletterige achternaam die de combi compositie/meesterlijk gitaarspel goed snapt, maar dat zal ik maar niet meer doen :D

Snap me goed, ik vind dit heel knap, ik ga het nooit kunnen, ik zou het best willen kunnen (voor erbij), maar het moet los van de techniek ook boeien. Gebeurt nu even niet bij mij.

Groets,

Bouke

Edit:

1. Blijft ook een smaak kwestie natuurlijk
2. Wat is het erg goed opgenomen!!! Was ik net even vergeten te melden.

sunday violence
27 mei 2004, 13:54
ja het is al gezegd maar ik zeg het ook nog maar een keer,
erg knap maar het boeit me totaal niet, helemaal geen mooie compositie alleen maar snel.

Barret Wallace
27 mei 2004, 14:39
http://www.jcfonline.com/ubb/noncgi/graemlins/notworthy.gifhttp://www.jcfonline.com/ubb/noncgi/graemlins/notworthy.gifhttp://www.jcfonline.com/ubb/noncgi/graemlins/notworthy.gif

Shred at is highest.

moretel
27 mei 2004, 16:00
Het stukje van 0.48 tot 1.00 is meer mijn stijl en klinkt goed.
Het blijft me verbazen dat sommigen zo snel kunnen spelen.

Noid
27 mei 2004, 21:36
Yummie, lang niet gehoord dit soort Vinnie Moore achtig gitaarwerk. De noten lijken gewoon op je af te vliegen als een horde dolle bijen. Goed gedaan, wat een techniek. :)

Alleen die backing-track :roll: is wel over de top met dat klavercimble achtige geluidje (maar ja, da's persoonlijk natuurlijk)

Bosch
28 mei 2004, 17:21
Edit:

2. Wat is het erg goed opgenomen!!! Was ik net even vergeten te melden.

Thanx~! 8-)

(Cakewalk Pro Audio en tegenwoordig speelt Boudewijn met een VOX preamp).

Negative K3 fan
28 mei 2004, 18:08
net zoeen als robert? een tonelab?

Bosch
28 mei 2004, 18:19
Ja precies :)

Lacrimosa
29 mei 2004, 22:37
teeeeeerin ej :o

super!!!

Shakeel
3 augustus 2004, 14:04
Any news about Boudewijn? Ik wil graag meer horen 8-)

Gert-Jan
3 augustus 2004, 16:49
Het shredwerk is perfect. Mooie arpeggios etc. 8-) 8-) 8-) 8-)

Ik vind het alleen jammer dat de bends vanaf 0:48 niet helemaal zuiver zijn. Doet afbreuk aan het geheel. Maar he, na al die complimenten moet er iemand gaan zeiken. :-D :-D

Vijne Fakantie allemaal.

Toffe gozer
3 augustus 2004, 21:23
Dit is een mooi voorbeeld van een sound en speelstijl waar ik als beginnend gitarist naar streef , hopelijk zal ik, ooit nog eens zo'n niveau bereiken. :-D

marc_o
7 augustus 2004, 11:24
Hoewel ik er qua muziek echt niet meer naar kan luisteren(te veel gedaan toen ik jonger was), dit is zo gedateert dat het niet meer kan. WIL IK HEEL GRAAG ZO KUNNEN SPELEN!!!.
Uiteraard is dit jaloezie van mijn kant, hahahaha!
Mijn mening is dat het mij muzikaal gezien dus niet boeit, maar de techniek vind ik dus wel echt Geweldig. Het is een puur smaakverhaal natuurlijk.

Tymon
7 augustus 2004, 18:28
Positief: mooie toon, goede (cleane) techniek

Negatief: Die bends zijn idd niet mooi (niet zuiver). En over de stijl valt natuurlijk ook te twisten, ik bedoel: neoclassical is al zo vaak gedaan en klinkt voor mij altijd heel saai.

Tymon

boudewijn
8 augustus 2004, 07:39
yo mensen ben weer terug had een hele tijd geen internet maar nu is hetweer in orde.

ik had gezien dat mister Bosch een oudje van me had gepost.

bedankt voor de reacties.
die bends zijn idd niet zo mooi maar ik heb voor dit stuk ook niet echt de tijd genomen .Was op bezoek bij Bosch en we hebben dit in misschien een kwartier opgenomen. Ook ik vind neoklassiek achterhaald maar het speeld nog zo lekker weg,dit stuk is dan ook niet als een van mijn nummers bedoeld maar gewoon ef lekker jammen.

ik zal er invervolg wat beter op letten :-D
in ieder geval bedankt voor het beluisteren groetjes Boudewjn

segers
8 augustus 2004, 11:43
:o :o :o
Van welke planeet kom jij dan????
Geweldig!!

boudewijn
8 augustus 2004, 11:53
:o :o :o
Van welke planeet kom jij dan????
Geweldig!!

AERDE :razz:

Mooie site heb je trouwens zelf gemaakt ??

Shakeel
8 augustus 2004, 12:53
Yo Boudewijn welkom terug man 8-) , wanneer kom je nou met een nieuwe opname, ik wacht al sinds mei :wink: 8-) :D

boudewijn
8 augustus 2004, 12:58
Yo Boudewijn welkom terug man 8-) , wanneer kom je nou met een nieuwe opname, ik wacht al sinds mei :wink: 8-) :D

he shack hoesie idd lang niet gehoord had erg veel te doen maar nu is alles weer ok.

wat betreft het posten ik zal binnenkort ef een jam van me er op knalle
heb jij nog wat nieuwe shit ????? :cool:

Shakeel
8 augustus 2004, 13:01
Yo, ja man had laatst nog met Bosch eentje opgenomen, zelf speel ik op deze track niet super maar king Wouter speelt hier een soort van jazzy jason becker shred stijl :D

check:
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=36366&start=0