PDA

View Full Version : Nooit meer kopen bij Feedback



lennartengel
26 mei 2004, 18:18
Allereerst, ik weet niet goed waar dit bericht thuis hoort maar dit lijkt me een mooie categorie...

Aldus, ik heb 21 februari 2003 een Nieuwe ibanez js100 gekocht bij Feedback in Rotterdam. Tot daar ging alles goed, vriendelijk geholpen goed kunnen testen blij naar huis... Maar een jaar later brak ik elke week wel een snaar of twee. Wat blijkt? Brugzadels ingesleten, scherpe randjes metaal waar een snaar niet veilig tussendoor loopt. Garantie dacht ik. Dat klopt. Maar ik ben m'n gitaar bijna twee maanden kwijt geweest!!! De reperatie afdeling was moeilijk bereikbaar als ik iemand anders te pakken kreeg werd mij gezegd dat ik wel terug gebeld kon worden, dat gebeurde zelden.

Vandaag heb ik mijn gitaar terug gekregen en ze hebben de moeite genomen om een zadel bij te schuren. De andere 5 zijn nog steeds ingesleten. Ik had verwacht 6 nieuwe zadels te krijgen maar helaas... M'n gitaar is dus na twee maanden wachten nog steeds onbruikbaar.

Wilde het toch even kwijt... Ik zal niemand meer aanraden naar feedback te gaan.