PDA

View Full Version : Jackson SLSMG



SymphonY-X
25 mei 2004, 23:09
Ik vroeg me af of iemand weet waar ze, het liefst in de kop van Noord-Holland, een Jackson SLSMG hebben hangen.. thx!

Swan
25 mei 2004, 23:43
denk dat je em moet bestellen...kan tegenwoordig bij elke fend0r dealer

SymphonY-X
25 mei 2004, 23:46
damn :-? ik was juist erg benieuwd hoe die speelde.. of is de nek hetzelfde als die uit de rest van de MG series? op het ebony fretboard na dan..
dan kan ik kijken of ik er daar nog een van tegenkom..

EmgMaster
26 mei 2004, 06:19
Hij is mooi he :razz: :razz:

Ik denk dat je even op google moet zoeken naar Jackson/Fender dealers in Nederland, en dan even bellen of ze er een hebben. Kun je hem daar testen, later in Duitsland bestellen en je bent een stuk goedkoper uit :cool:

Maiden Michiel
26 mei 2004, 08:57
Is dat die string thru?

lupoloco
26 mei 2004, 09:01
yup
http://www.edromanguitars.com/guitar/jackson/images/JAC-SLSMGBLK350.jpg

SymphonY-X
26 mei 2004, 09:18
Jah hij is echt uber mooi :D Ik ga waarschijnlijk aan het eind van de vakantie 5 dagen naar new york. Het gave is, is dat ze in Amerika een versie hebben met een flamed maple top..tenminste, ik heb wat mails gestuurd, maar geen enkele winkel schijnt hem hier te kunnen bestellen in een andere kleur dan satin black of violin brown.

Het gaat om deze versie: http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/51/511502.jpg
in het rood...is ie niet prachtig :-D
En als ik hier wel eens een paar rekensommetjes zag, ben ik als ik niks vergeet.. nog goedkoper uit dan hem in duitsland in het zwart te kopen. Ik bedoel hij is in de VS 700 dollar = +- 580 euro, mooie case erbij voor 80 verzend kosten zijn er dan niet.. dus 660 + 21% = 132 dus 660 + 132 = 792 euro
In duitsland staat ie als ik me niet vergis voor rond de 1000 in het zwart, dus dat vind ik een mooie deal :P

Nu zat ik even te bladeren op www.douane.nl
En nu zag ik dit staan:

"Koopt u meerdere artikelen die samen boven de € 175 uitkomen, dan betaalt u alleen belasting over het goedkoopste artikel. Voorbeeld: u koopt een horloge van € 125 en een vulpen van € 55 (totaal € 180), dan betaalt u alleen belasting over de vulpen."

Betekend dit nou als ik een gitaar + case koop, dat ik dan alleen belasting betaal over de case ?? :razz: Ik bedoel.. veel anders kan ik er niet uit opmaken..

lupoloco
26 mei 2004, 09:44
moooi die rode :o

Phyrexian
26 mei 2004, 10:44
moooi die rode :o

idd. zeker met de prachtige bindings, maar geef mij maar die transparant zwarte met die mooi top. yum!

Swan
26 mei 2004, 10:51
ja hij is echt te prachtig...heb er ook over lopen denken om wat gear te verkopen om n SLSMG te kunnen kopen...op t JCF forum zit n jacksondealer uit amerika die tegen goeie prijzen naar Europa shipped, dus dat is nog n optie
en trouwens, die met die flamed top (rood en zwart) zijn door n gitaarwinkelketen in amerika apart laten bij maken bij Jackson (guitarworld oid) dus die behoren niet tot het standaard assortiment van Jackson

Swan
26 mei 2004, 10:54
musiciansfriend dus..

trouwens...hoeveel kost die matzwarte SLSMG in nederland dan?

SymphonY-X
26 mei 2004, 11:00
Maar hij is kwa kwaliteit dus wel hetzelfde als die "normale" slsmg? Omdat hij zo'n 200 dollar goedkoper is op idd musicianfriends.com
De specs zijn als ik het goed heb precies hetzelfde..
en srry, wat is het jcf forum? want dan zou ik graag willen weten of hij ook aan die met maple top kan komen voor een leuke prijs

Lacrymosa
26 mei 2004, 11:11
Mooi ding man

die rooie is echt mooi

en het lijkt me sterk dat dat zo gaat met de belasting

stel ik koop een auto in de VS en een pakje paperclips, dan betaal ik dus alleen belasting over de paperclips???
lijkt me sterk

CheerS!!

Swan
26 mei 2004, 11:19
Maar hij is kwa kwaliteit dus wel hetzelfde als die "normale" slsmg? Omdat hij zo'n 200 dollar goedkoper is op idd musicianfriends.com
De specs zijn als ik het goed heb precies hetzelfde..
en srry, wat is het jcf forum? want dan zou ik graag willen weten of hij ook aan die met maple top kan komen voor een leuke prijs


jcfonline.com en dan t forum, in het Import Jackson gedeelte zijn er wat topics over

t verschil is is dat die met flame top niet gecurved is maar gewoon plat, de matzwarte heeft n bolle top...

SymphonY-X
26 mei 2004, 11:27
Mooi ding man

die rooie is echt mooi

en het lijkt me sterk dat dat zo gaat met de belasting

stel ik koop een auto in de VS en een pakje paperclips, dan betaal ik dus alleen belasting over de paperclips???
lijkt me sterk

CheerS!!

Ik vond het ook zo'n vreemd verhaal, maar moet je eens lezen op:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/opreisi_buiteneu.htm

Baco
26 mei 2004, 11:35
:o Die transparante rode is knap, maar die transparante zwarte is echt prachtig. Ik hoop voor jou dat je het kan regelen!

lupoloco
26 mei 2004, 11:37
Mooi ding man

die rooie is echt mooi

en het lijkt me sterk dat dat zo gaat met de belasting

stel ik koop een auto in de VS en een pakje paperclips, dan betaal ik dus alleen belasting over de paperclips???
lijkt me sterk

CheerS!!

Ik vond het ook zo'n vreemd verhaal, maar moet je eens lezen op:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/opreisi_buiteneu.htm

is alleen zo als ieder artikel apart minder dan 175€ kost, maar de som van die artikelen de175€ overschrijdt, dan betaal je enkel btw op het goedkoopste artikel

denk ik :D

Lacrymosa
26 mei 2004, 11:45
ja dat lijkt mij ook ja

CheerS!!

SymphonY-X
27 mei 2004, 11:20
Daar zeg je wat jah :razz: