PDA

View Full Version : DPDT switch gezocht met spoed!



sash
25 mei 2004, 20:39
Dit weekend heb ik een optreden en de switch in de MJM heeft het begeven, dus moet een nieuwe in. Ik heb dit weekend een optreden en ben fuzzloos, dus er is flink wat haast bij.

DPDT, 3PDT, maakt niet uit.

Heeft er iemand nog een liggen? Uiteraard tegen betaling

Antal
25 mei 2004, 20:40
Als je echt omhoog zit heb ik er nog wel 1 voor je. No problem.

sash
25 mei 2004, 20:48
Antal, thanks dude, maar Robbert heeft me net uit de brand geholpen.

In ieder harstikke bedankt :)

jaywalker
25 mei 2004, 21:07
Dit weekend heb ik een optreden en de switch in de MJM heeft het begeven, dus moet een nieuwe in. Ik heb dit weekend een optreden en ben fuzzloos, dus er is flink wat haast bij.

DPDT, 3PDT, maakt niet uit.

Heeft er iemand nog een liggen? Uiteraard tegen betaling


waarom ben je dan ook zo lomp :???:













:-D :-D :-D :-D :-D

Diedo
25 mei 2004, 21:09
jij springt echt op die dingen he? het is volgens mij niet de eerste keer dat je een pedaal hebt gemold :)

sash
25 mei 2004, 21:16
jij springt echt op die dingen he? het is volgens mij niet de eerste keer dat je een pedaal hebt gemold :)

Nee ik heb de gewoonte om ALLES te slopen. Je kent die Quamtum kabels toch die onsloopbaar zouden zijn? Daarvan heb ik er 3 versleten in 1 jaar. Gelukkig met de levenslange garantie hoefde ik niet telkens nieuwe te kopen, dus dat was wel een voordeel :)

Idem dito met snaren, buizen, stemmechanieken, potmeters en natuurlijk switches :)

Denk dat ik binnenkort maar gewoon wat switches en potmeters in ga slaan om volgende keer gezeik te voorkomen :D

Robbert
25 mei 2004, 22:16
Ah joh! Die dingen gaan uiteindelijk toch kapot :D

Hopelijk houdt die 3PDT het een tijdje vol ;)

PeArLjAm
25 mei 2004, 23:44
Als Robbert er toch niet was?? :D

btw:
hoe gaat het met je keeley spullen man? Zijn ze al binnen, of wordt het wachten steeds ondraaglijker en ondraaglijker :o

Robbert
25 mei 2004, 23:57
Nou, het zit zo.

Ik heb in totaal drie betalingen gedaan. 2 op één dag, de derde precies een maand later. Was dus voor een Fuzz head, Javaboost en de custom color meerprijs.

De CV7003 Javaboost die ik kreeg toegestuurd, was per ongeluk verstuurd. Dus niet een custom color.
Daarop heb ik -natuurlijk- gemaild met de vraag wat ik er nu mee moest doen. Geen respons gehad, dus lekker in de doos laten zitten.
De Fuzz head is schijnbaar nooit verstuurd. Maar een tijdje terug stond er op die Javaboost site dat ene Bonamassa ook een witte Fuzz head en Javaboost heeft gekocht. Dus ik denk: de mijne.

Ik heb nu de Javaboost teruggestuurd met alle emails die ik van Keeley heb gekregen, in de hoop dat ik nu toch mijn melk witte pedaaltjes krijg. :-(

Gewoon een foutje, vind het alleen erg jammer dat hij per email zo slecht te bereiken is. Maar hij/zij zijn ook verschrikkelijk druk en met die kut-virussen van tegenwoordig (ik krijg al 5-10 bogus mailtjes per dag!), dat werkt ook al niet mee.


Maar ik heb dus wel een Fuzz head (Silver, Limited Edition dus) gekocht via Harmony Central. Niet echt een Fuzz, dat voorop. Die CV7003 Javaboost was meer Fuzz, maar desondanks, leuk speeeeltjeeee!

Speeddemon
26 mei 2004, 00:56
beetje vreemde naamvoering dan.
Bij "Fuzz Head" denk ik aan een fuzzpedaal.
bij "Java boost" denk ik aan een soort Indonesische mooier gesoldeerde maar minder stoer-uitziende MiG*Boost. :wink:

Mitch
26 mei 2004, 10:59
RK zei laatst op HC ook dat Lead Boost misschien een betere benaming was geweest, n.a.v. een multi-fuzz review. Als ik de verhalen lees kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Ben benieuwd naar de volgende meeting, dan kunnen we een zéér strakke fuzz shootout doen 8-)

Robbert
26 mei 2004, 16:26
RK zei laatst op HC ook dat Lead Boost misschien een betere benaming was geweest, n.a.v. een multi-fuzz review. Als ik de verhalen lees kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Ben benieuwd naar de volgende meeting, dan kunnen we een zéér strakke fuzz shootout doen 8-)

Dat lijkt mij zeker een goed plan!

sash
27 mei 2004, 11:41
Yeah over de one and only fuzz amp: Marshall Plexi 8-)


Mijn nieuwe aanwinsten om te showen bij de volgende snobmeeting: Plexi, THD Hotplate, MJM London Fuzz 2 met bc109c trannies, Fulltone Dejavibe 2 en een nieuwe strat.

Als je gezeik aan je kop hebt ga je geld uitgeven. I don't mind :D

idno
27 mei 2004, 12:00
DPDT, 3PDT, maakt niet uit.


wat is nou precies het verschil tussen DPDT en 3PDT?
ik zit namelijk te denken om een TS808 kloon te gaan bouwen en die gebruikt volgen mij een 3PDT is het niet??

http://www.generalguitargadgets.com/v2/diagrams/ts_lo_808.gif

birt
27 mei 2004, 12:44
waar halen jullie eigenlijk je dpdt's??
ik heb er een gehaald bij de electronicawinkel hier in de buurt maar nu hebben ze er geen meer (ze zijn al maanden geleden besteld zeggen ze)
ik zou er vrij snel eentje willen...
weet iemand goedkope andresjes/sites?

Mitch
27 mei 2004, 12:51
Mijn nieuwe aanwinsten .......en een nieuwe strat.
.

Ik hoor niks meer over een custom Tele :???:

PeArLjAm
27 mei 2004, 16:37
DPDT, 3PDT, maakt niet uit.


wat is nou precies het verschil tussen DPDT en 3PDT?
ik zit namelijk te denken om een TS808 kloon te gaan bouwen en die gebruikt volgen mij een 3PDT is het niet??

http://www.generalguitargadgets.com/v2/diagrams/ts_lo_808.gif

Het verschil zit hem in de aansluiting met een led. De schakelaars maken allebij een true bypass schakeling. DPDT wordt gebruikt om een TB schakeling te maken zonder led, 3PDT om een schakeling te maken met led. DPDT kan eigenlijk ook wel gebruikt worden om te schakelen met led (millennium bypass) maar das weer ingewikkelder dacht ik. Een DPDT heeft trouwens 6 voetje en een 3PDT 9.

sash
27 mei 2004, 17:06
Mijn nieuwe aanwinsten .......en een nieuwe strat.
.

Ik hoor niks meer over een custom Tele :???:

De body had ik al liggen en de hals heb ik gekregen van een vriend van me, ik heb alleen de brug en mechanieken moeten betalen.

Tele is on hold, want ik krijg die amp maar niet verkocht en wil em niet wegdoen voor een kutprijs want ik heb er genoeg geld in gestopt. De hele 2e hands markt voor de duurdere dingen ligt op z'n gat dus heb de hoop inmiddels opgegeven. Mocht er iemand komen die em wil kopen voor het volle bedrag dan gaat ie weg en zo niet, too bad. Hij staat niet in de weg.