PDA

View Full Version : Andere boeken Stetina



thorin
25 mei 2004, 20:28
test

thorin
25 mei 2004, 20:30
heb overlaatst Speed Mechanics For Lead Guitar gekocht van Troy Stetina, en in dit boek wordt nogal eens verwezen naar zijn Heavy metal Lead Guitar-boekenreeks.
Ben eens op zijn site gaan kijken, en de dingen die aan bod komen in deze boeken zouden me ebst wel van pas komen eigenlijk.
Nu was de vraag of deze 2 boeken hun geld waard zijn :)

bedankt !
thorin

defecto
26 mei 2004, 00:05
Bedoel je Metal Lead Guitar Volume One/Two? Ik heb deel 1 tegelijkertijd met Speed Mechanics For Lead Guitar gekocht, ook omdat het me wel handig leek 8) Maar voorzover ik het kan bepalen zonder er nog uit gespeeld te hebben is deel een iig z'n geld waard. Deel twee lijkt me dan ook.

Jopie
26 mei 2004, 10:01
Heb ze beide , ze zijn idd erg handig maar speed mechanics beschrijft ook al een groot deel. Bovendien staan er een paar gave soloos in deel 2 zoals drastic measures , Babylon en Lightnings edge! Gewoon bestellen die zooi!

thorin
26 mei 2004, 14:54
ca va :)

weet er iemand bij welke online service ik die kan bestellen,want bij www.proxis.be hebben ze enkel deel 1, boegeroep !

thorin

Stitch
27 mei 2004, 10:22
www.bol.com

defecto
27 mei 2004, 14:42
Daar hebben ze als het goed is ook alleen maar deel 1... of niet?

thorin
27 mei 2004, 16:07
en ik ben ook van Antwerpen, en kan bij bol enkel voor nederland opteren :(

Echoes
14 juni 2004, 19:25
ik heb deel 2, en het is erg goed. Wordt echt veel in behandeld. Alleen het gaat wel snel. Er staan hele gave solo's en loopjes in, maar ze zijn behoorlijk op tempo.
Hij is duur, maar zeker de moeite waard.