PDA

View Full Version : Dynamo open air, wie gaat?????



Lacrymosa
25 mei 2004, 12:07
Ey mensen, 5 juni is et weer zover, lekker een dagje zuipen en beuken

wie gaan er ook?
ik ga zelf met mn band en aanhang

CheerS!!

gerrekat
25 mei 2004, 15:13
Nee geen leuke bands, en de sfeer is niet meer sinds het maar eendaags is....


Alleen Slayer is tof en die hebben ook al in geen 10 jaar een goed album uitgebracht....


ik hooop dta Dynamo weer teruggaat naar zijn oorsprokelijke vorm en dat er weer eens wat meer echte metal komt....ik moet het nu nog effe doen met mijn bootlegs van Dynamo 88...


maar goed met ene groep is het best wel gezellig natuurlijk, ik ga een daggie naar Graspop om Priest te zien!

OverDrunK
26 mei 2004, 07:46
was dat maar waar .. ik zou graag Slayer willen zien maar we hebben zelf een gig .. toch jammer..........

http://home.zonnet.nl/elzonijboer/overdrunkmembers.html

SymphonY-X
26 mei 2004, 10:02
Ik ben dit jaar ook van de partij :P heb er dan ook super veel zin in,
Children of bodom, Dimmu borgir, Slayur.... kan niet wachtten!

Lacrymosa
26 mei 2004, 11:31
Dimmu en slayer boeien me verder niet zo veel, maar COB, Shadows Fall en nightwish wil ik zeker gaan zien, ik zit alleen ff te kijken hoe ik er heen ga, ik kan natuurlijk zelf rijden en lekker eerder weg gaan, zodat je er geen uren over doet voordat je weg ben van e parkeerplaats, maar goed, wel een auto regelen...........

CheerS!!

andy
26 mei 2004, 21:01
was dat maar waar .. ik zou graag Slayer willen zien maar we hebben zelf een gig .. toch jammer..........

Krijg je in Steenwijk te horen als er weinig publiek is dat "iedereen" naar Dynamo is............ :-(

space ace
27 mei 2004, 10:17
Nee geen leuke bands, en de sfeer is niet meer sinds het maar eendaags is....


Alleen Slayer is tof en die hebben ook al in geen 10 jaar een goed album uitgebracht....


ik hooop dta Dynamo weer teruggaat naar zijn oorsprokelijke vorm en dat er weer eens wat meer echte metal komt....ik moet het nu nog effe doen met mijn bootlegs van Dynamo 88...


maar goed met ene groep is het best wel gezellig natuurlijk, ik ga een daggie naar Graspop om Priest te zien!

LOL je klinkt als een oude zeikerd van 88, het kan geen kwaad om je horizon eens te verbreden :-P ... btw ik vind C.O.T.B. well vet, lekker snel!

space ace
27 mei 2004, 10:19
LOL gerrekat je klinkt als een oude zeikerd van 88, het kan geen kwaad om je horizon eens te verbreden :-P .. en b.t.w. ik vind c.o.t.b. het wel waard om te gaan, lekker snel!

VaderSlayer
27 mei 2004, 17:54
Ik heb net mijn kaartje gekocht :)

Slayer :-D

pinchaholic
27 mei 2004, 21:13
Na vaak de heerlijke solootjes van de heer Alexi Laiho te hebben gehoord, ga ik nu COB in het echt zien... Dik!

Ben ZO benieuwd, of hij live ook zo monsterachtig goed is.

Ja, ik ga.

Btw, las laatst ergens dat Slayer een gig gaf waarbij ze het album "Reign in Blood" van begin tot eind hebben gespeeld....

Happy happy, Joy Joy!
:evil:
El Pinch

Lahoeda
29 mei 2004, 17:14
Hell Yeah!!!!
Ben nieuw hier maar ik ga ook.
Ik moet zeker zien: Slayer, LOA, Deicide.
Benieuwd naar Mastadon

Lahoeda
29 mei 2004, 17:15
klopt, in London, zelfs een minuut sneller dan de plaat.

Soulflyhigh
4 juni 2004, 21:57
vandaag ook kaartje gekocht :-D Lekker naar Slayer, CoB, Soulfly Agent Steel, Life of Agony. Jammer dat ik wat later ga door twee van die K*t wijven. Ik zou meerijden met een vriend van me en twee wijven nou gaan die wijven pas later verdomme en moet ik ook wachten. Helaas dus geen Shadows Fall en Mastodon voor mij :-( maar verder lekker dagje

spanky_franky
5 juni 2004, 15:14
ja godverdomme ik kon voor €25 een kaartje krijgen van een maat mag ik niet van me ouwe.. :evil:

Lahoeda
6 juni 2004, 01:21
Net terug van een lange dag Dynamo.
Goed naar mijn zin gehad!

Mastadon: kon met niet echt bekoren, denk dat het in een klein zaaltje beter aanslaat, ben verder ook niet bekend met die band
Deicide: Aangezien de topic hier had ik toch wel meer verwacht van die band, geluid stond dof, zanger kwam niet bruut over.
Soulfly: Verassend leuk! live in ieder geval dan. Veel actie op het podium en de gitarist had er zin in met zijn karate kicks.
Life of Agony: Damn! vorig jaar al de reunie show gezien in 013 en nu weer!, live staat die band gewoon, al leunen ze naar mijn idiee wel veel op de nummers van 'Rivers Run Red', niettemin na deze 2 shows is voor mij Life of Agony back! en dat doet me deugt.
Dimmu Borgir: Over het uiterlijk zeg ik maar niks van die band maar de muziek word strak gespeeld, na 20 min. had ik het wel gezien.
Slayer: De winner van de dag!, Alle klassiekers kwamen voorbij en wat een solo's heerlijk!!

SymphonY-X
6 juni 2004, 20:44
Jah het zit er weer op, het was een top daggie!! De voornaamste reden dat ik er was, was eigenlijk COB en die waren geweldig!! Ik heb een aantal fototjes gemaakt, van COB, nightwish en Dimmu..

http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.swanenberg/cob.jpg

Voor meer van COB is het hetzelfde adres alleen dan "cob12.jpg" bijv.
COB gaat van 1 t\m 14
nighwish van nightwish.jpg tot nightwish4.jpg
Dimmu.jpg en dimmu2.jpg
En nog eentje van de gigantische muur versterkers van Slayer: slayer.jpg

Ik heb het maar zo gedaan, omdat het allemaar vrij grote plaatjes zijn, en anders deze thread niet echt makkelijk meer te lezen is.