PDA

View Full Version : Spam: Ibanez Phase Tone :)



sash
24 mei 2004, 11:33
Wegens geldnood en te weinig toevoeging aan m'n huidige setup gaat de Phase Tone de deur uit. 1 knoppige versie, eerste versie.

75 Euro's shipped.

Antal
24 mei 2004, 12:30
Zeker jij zou toch moeten weten dat dit niet de plaats is om je rommel te verkopen sash... :wink:

Antal
24 mei 2004, 12:31
Maar goed, als we er dan toch een topic over hebben: Iemand nog interesse in:

Ibanez PT-909 Phase Tone
Carl Martin Chorus X2
Carl Martin HotDrive&Boost

Robbert
24 mei 2004, 13:55
Dus: de pot verwijt de ketel..

:razz:

Check ma sig.

Swan
24 mei 2004, 14:07
als jullie er nou eens prijzen bij zouden zetten :-D

Lucky
24 mei 2004, 14:29
Sash,

wat jij doet is gewoon ongezond...
we hebben allemaal wel eens zooi gekocht en snel verkocht ...maar jij hebt nooit pedalen die je langer dan drie weken op je board houdt....

control your GAS !!!!

BartL
24 mei 2004, 14:29
+1 :)

sash
24 mei 2004, 18:07
Sash,

wat jij doet is gewoon ongezond...
we hebben allemaal wel eens zooi gekocht en snel verkocht ...maar jij hebt nooit pedalen die je langer dan drie weken op je board houdt....

control your GAS !!!!

Don't gimme that crap man.

Er zijn wel heel wat pedalen die ik binnen 3 weken weer verkocht heb, maar ik heb heel wat 'vaste' pedalen. Die Everman heb ik pas aan de andere gitarist uit de band verkocht en die heb ik anderhalf jaar op m'n board gehad, de Red Snapper ook ongeveer een jaar op m'n board, de Chicago Iron heb ik nu inmiddels een maand of 9 en de Teese iets van een half jaar. De Dejavibe heb ik inmiddels wel geruild voor een stereo Deja2 en de Crest voor een London Fuzz 2, omdat die net iets lekkerder klinkt.

Vaak koop ik ook pedalen om te proberen of het wat voor mij is. Is dat niet het geval gaan ze gelijk weer de deur uit, simpel zat.

Lucky
24 mei 2004, 18:57
Sash,

wat jij doet is gewoon ongezond...
we hebben allemaal wel eens zooi gekocht en snel verkocht ...maar jij hebt nooit pedalen die je langer dan drie weken op je board houdt....

control your GAS !!!!

Don't gimme that crap man.

Er zijn wel heel wat pedalen die ik binnen 3 weken weer verkocht heb, maar ik heb heel wat 'vaste' pedalen. Die Everman heb ik pas aan de andere gitarist uit de band verkocht en die heb ik anderhalf jaar op m'n board gehad, de Red Snapper ook ongeveer een jaar op m'n board, de Chicago Iron heb ik nu inmiddels een maand of 9 en de Teese iets van een half jaar. De Dejavibe heb ik inmiddels wel geruild voor een stereo Deja2 en de Crest voor een London Fuzz 2, omdat die net iets lekkerder klinkt.

Vaak koop ik ook pedalen om te proberen of het wat voor mij is. Is dat niet het geval gaan ze gelijk weer de deur uit, simpel zat.


Don't gimme that lip, boy !

En je relaas doet me eigenlijk niet van mening verranderen....

jpb
24 mei 2004, 19:01
En wanneer komt de Chicago iron in de verkoop?? Of moet ik nog lang wachten?:D

Mitch
24 mei 2004, 19:16
Ach...... het punt is gewoon dat sash nogal eens gezegd heeft "dit is geweldig en doe ik nooit meer weg" waarna het alsnog gebeurde.

Punt is natuurlijk wel dat de ontwikkelingen in pedalenland erg snel gaan de laatste tijd en je nogal eens van mening kunt veranderen. Ikzelf ben daar niet minder in.
Ik heb zo veel pedalen gehad waar ik laaiend enthousiast over was die ik daarna weer de deur uit deed. Kan me van mijn LGX ook wel herinneren dat ik heb gezegd "doe ik nooit weg" :oops:

Peace, GASbrothers !


Maarrehhhh sash: je zou niet zo veel meer on-line zijn :wink:

Lucky
25 mei 2004, 00:25
Peace, GASbrothers !



of course !!!!!!

marc_o
25 mei 2004, 15:47
Wegens geldnood en te weinig toevoeging aan m'n huidige setup gaat de Phase Tone de deur uit. 1 knoppige versie, eerste versie.

75 Euro's shipped.


Ik zei toch dat het niet veel was? Ik heb er zelf 1 en vind er ook niks aan.
whehehehehe!! :razz:

sash
25 mei 2004, 20:33
Nou dat is het niet echt. Het geluid is echt geweldig, maar ik trap toch steeds weer m'n Dejavibe in en die phaser staat er ongebruikt tussen.

marc_o
26 mei 2004, 16:47
Dat zeg ik! het is niet veel :D

Mark S
26 mei 2004, 18:50
dat die phase tone wat minder klinkt komt door die attenuator, snel verkopen dus die hotplate! :wink:




ik neem 5 juni het geld mee...

sash
27 mei 2004, 11:36
dat die phase tone wat minder klinkt komt door die attenuator, snel verkopen dus die hotplate! :wink:




ik neem 5 juni het geld mee...


Hahaha, kheb nog wel een mooie chorus voor je. Kopen? :D

Neem 5 juni zoveel mogelijk mensen (uitsluitend mooie vrouwen) mee en iig willem en jos. Zal ze ook nog wel ff bellen. :)

sash
9 juni 2004, 18:44
Final offer: 55 Euro voor de Phase Tone.


Heb hard geld nodig, dus hij moet echt weg.

Antal
9 juni 2004, 19:29
Heb je weer een gasaanval voor wat anders ofzo sash?

sash
9 juni 2004, 20:09
Nee, wat prive dingen.

jaywalker
10 juni 2004, 16:37
2 euro!































DAS TOG UN PRACHT BOD? ONIEDAN??