PDA

View Full Version : waar kan ik echte bill lawrence pups krijgen in nederland?



ninja
21 mei 2004, 19:58
ik ben op zoek naar een adres voor bill lawrence pickups, ik denk op dit moment aan humbucker uit de 500 serie en 2 single coils. iemand misschien 2e hands nog wat thuis?

NeeraDJ
21 mei 2004, 20:44
Die moet je uit de USA laten halen, dat kan via de Bill Lawrence website. Het nadeel is echter wel dat je een lange tijd moet wachten, een maandje geleden waren er nog 2 op gitaarmarkt. Het is het wachten wel waard, maar dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend, je hebt dan wel een echte BL

SiNiSTRaL
21 mei 2004, 20:44
ze worden op bestelling met de hand gemaakt....dus buiten de 2e hands markt geef ik je weinig kans....
in www.billlawrence.com 50 dollar kosten ze, tel daar iets minder dan 20 aan verzenden en belasting bij op (voorzover je er belasting over betaald) en je hebt m...

NeeraDJ
21 mei 2004, 20:56
Hoe laten ze dat ding dan verzenden voor 20$ :o, gedragen op een fluwelen kussentje ofzo? Voor 50$ laten ze 'm zeker wel doorgaan zonder extra invoerbelastingen enzo.

Je moet ook oppassen met die neppe Bill Lawrences, die zijn vaak een stuk scheller en klinken erg slap. Daarom is het ook het handigst om ze van de site af te bestellen. Echte Bill Lawrences kun je herkennen aan de stickertjes op de achterkant.

Mitch
21 mei 2004, 21:01
Verzenden kan voor een pickup al vanaf $9, een setje (groter doosje kan voor $12 tot $14. Sommigen willen echter uitsluitend de 'best verzekerde' mogelijkheid gebruiken en dan betaal je $18,95.
Controle is de laatste tijd stukken strakker. Als er 'Merchandise' op staat en de waarde is de kans groot dat je tax betaalt. Ook over de verzendkosten trouwens.

En je doet nou net of 't duur is. Wel eens via TPG met Priority iets verstuurd naar The States ? Je denkt dat je dood blijft...

Patrick M.
21 mei 2004, 21:13
Verzenden van de echte Bill Lawrence humbuckers kost $28.50, staat op de website en heb ik er ook voor betaald vorig jaar (28.50 verzenden, plus 2x 48 dollar voor een L500XL en een L500L). Bij mij zat alles goed verpakt in een doosje, compleet met schroefjes etc. D'r zat ook een handgeschreven kaart bij van Becky Lawrence, en een aansluitschema. De douane heeft alles zo doorlaten gaan, ik hoefde geen btw of invoerrechten te betalen.
En het was het wachten en het geld dubbel en dwars waard, zelfs onze drummer kon het verschil horen!

NeeraDJ
21 mei 2004, 21:18
En je doet nou net of 't duur is. Wel eens via TPG met Priority iets verstuurd naar The States ? Je denkt dat je dood blijft...

Voor zo'n klein pakje is het duur ja, althans dat vind ik. Verzekerd heb ik m'n SD George Lynch Screamin' Demon voor, 14$ insured en m'n SD JB voor 5$ verzonden gekregen (beide door aparte afzenders). M'n V Amp 2 had een waarde van 150$ (verzekerd dus stond erop) staan en die hebben ze ook doorgelaten, dus ik heb aardig wat mazzel gehad, m'n andere pakjes waren echter wel kleiner dus niet noemenswaardig