PDA

View Full Version : 2 updates!



CHMC
21 mei 2004, 18:55
Hey, hi, hallo, etc...!

De productie gaat verder, en ook al zijn de nummers qua compositie natuurlijk hetzelfde gebleven, qua productie is er wel het een en ander veranderd, dus hier even 2 nummers die toch al erg richting "af" gaan!


Charade v.1.6
http://www.amellit.nl/mp3/Catharsis%20-%20Charade%20(v1.6)160k.mp3

Guts v.4.1
http://www.amellit.nl/mp3/Catharsis%20-%20Guts%20(v4.1)224k.mp3

Kritiek is welkom!

CHMC

spanky_franky
21 mei 2004, 19:12
Whaaaa! goed bezig! klinkt erg lekker, ik weet te weinig van opnemen/mixen af om er enige onderbouwde vorm van commentaar op los te laten..

m^rton
21 mei 2004, 20:01
Klinkt lekker man!

amon
21 mei 2004, 23:32
klinkt zeker vet!

mooie stem heeft die zangeres, mag alleen IMO wat meer pit in.

verder klinkt het heel lekker.


(alleen hou ik niet zo van deze stijl, maar dat heeft niets te maken met kwaliteit)

poepsnaar
21 mei 2004, 23:58
de bassdrum klinkt bij mij wat plopperig maar dat kan aan me versterking liggen

maar heel goed bezig, klinkt als een geheel, dat misde ik een beetje bij Bad Dream

Hempo
30 mei 2004, 19:36
Over het eerste nummer:

relaxed intro. mooie stem.
kritiek:
ik vind de hi-hat storend fel/treble klinken en ik houd niet zo van het gitaargeluid, maar dat is smaak misschien. Maar verder: leuk nummer.

Stratman70
30 mei 2004, 19:45
Ik vind de nummers op zich best aardig en de zang is ook goed.
het gitaargeluid: zodra het pedaaltje wordt ingetrapt, denk ik: "Zonde!"
Het is net iets teveel van het goede. Iets minder scheur en meer nuance in je spel zou het nummer nog interessanter maken.
Maar ja, dat is natuurlijk ook de stijl muziek, zoals je m nu speelt, dus wat zeur ik....

het is dus best goed.

Ibanez
30 mei 2004, 21:47
Klinkt lekker, leuke songs.

Zang: erg goed, wat meer pit zou idd leuk zijn
Gitaar: ik vind het geluid eigenlijk wel vet. Bij het intro van Charade hoeft er van mij geen elek gitaar bij.
bas: duidelijk aanwezig, klinkt goed
drums: Basdrum klinkt een beetje ploppig idd. De hi-hat is nogal schel. Bij charade moet ie echt minde z'n crash gebruiken als de distortion erin komt maar gewoon een dikke beat zonder teveel breaks.

Het einde van het nummer charade kan ook beter.
Ok, nu alle kritiek is geweest de positieve dingen:
Zoals ik al zei de zangeres is erg goed. Meestal is dat een slecht punt. Het overal geluid vind ik erg goed. En de songs zijn ook leuk. Keep up the good work!