PDA

View Full Version : Engels Magazine "Guitar"



prs
20 mei 2004, 23:29
Hallo allemaal,

Ik ben heel erg op op zoek naar een artikel dat in 2003 in het gitaartijdschrift "Guitar" heeft gestaan.
Het gaat om dit magazine:
http://www.testreports.co.uk/media/images/version2/testreports/guitar/common/banner_guitar.jpg

Belangrijker nog, het gaat om dit artikel:

"While most vintage markets have spiralled out of reach, some midrange vintage archtops can be fantastic bargains"

Het is een artikel met 5 pagina's, waarin het vermoedelijk veelal over de Levin archtop gaat.

Ik hoop dat er iemand is die me eraan kan helpen (kopietje, of het artikel uit het blad).
Ik weet dat ik het via een site kan krijgen in Engeland, maar ik heb geen zin in al die rompslomp.
Is er iemand die dit heeft, of me eraan kan helpen.
Ik zou je heel dankbaar zijn, en natuurlijk belonen.
Groeten

Edit: Weet iemand toevallig ook de site van dit gitaarmagazine?

ben???
21 mei 2004, 00:10
dat tijdschrift heet "giutar magazine". er staat ook heel klein magazine onder.

prs
21 mei 2004, 00:40
Ok, wist ik inderdaad. Ben ik gewoon vergeten.
Heeft iemand dat magazine? Zou fantastisch zijn.
In Nederlands is het magazine goed verkrijgbaar.
Ow ja, iemand nog het internetadres van dit magazine?

ben???
21 mei 2004, 01:04
ik heb er hie r een van december 2002, maar ik kan er geen website in vinden.

prs
21 mei 2004, 01:08
hmm jammer.
Ik hoop echt dat iemand deze uitgave voor mij heeft....

R. Flagg
21 mei 2004, 09:11
You're praiings are answered. Ik heb het blad hier liggen. Ik zal hem van het weekend wel ff onder de scanner gooien. En dan mail ik het je wel.
Is trouwens maar 1 artikel dat gaat over een Levin. Dus is dat alles of wil je wat meer lees plezier en zal ik die hele rapportage mailen.

Het gaat om een 47 Levin Archtop. De behandelde gitaar stond toen te koop bij www.musicground.com voor 600 pond.
Ze geven aan het einde van zo een review altijd plus en min punten dus even tussen neus en lippen door.

Pros.
Tidy Swedish craftsmanship, great solid spruce top, lovely aged sunburst finish.

Cons.
The fingerboard has a slightly sharp shouldered and flat feel to it.... and what the hell's is this wood.

De rest komt zondag.

prs
21 mei 2004, 11:14
Hey R. Flagg,

Wow! Dat is geweldig! Ongelooflijk.
Het zou fantastisch zijn als je alle 5 de bladzijdes zou willen inscannen.
Ik heb je in een prive email even mijn emailadres gestuurd.
Hartstikke bedankt! Je bent geweldig!
Groeten..