PDA

View Full Version : BcRich KKV NJ sig?



Trocar
20 mei 2004, 20:27
test

BartL
20 mei 2004, 20:31
Typen, slet!
:razz:

Trocar
20 mei 2004, 20:32
Ik ben vertwijfeld... het gaat om het volgende: een muziekwinkel in mijn buurt biedt een BcRich Kerry King NJ signature aan... voor iets meer dan 300 euro. Dus ik kijken en volgens mij was het GEEN NJ: geen trem, geen diamond inlay, geen tribal op de kop. Maar op het kaartje staat het wel.
Verder bieden ze ook een KKV signature pack aan: en volgens die winkel zit daar een NJ in, voor tegen de 400 euro...

Als ik die gitaar nu koop voor dat geld, kan ik dan een echte eisen, als blijkt dat ze me niet verkocht hebben wat op het kaartje staat? Dit is toch misleiding?

http://www.elektrischegitaar.nl/meerinfo.asp?GitaarID=875
http://www.elektrischegitaar.nl/meerinfo.asp?GitaarID=1076

bert k
20 mei 2004, 20:35
Ik zou eerst eens aan de verkoper vragen hoe het zit. Hij zal zich gewoon vergist hebben?

hadv
20 mei 2004, 20:36
ja, in principe mogen zij niet iets verkopen dat niet klopt, tenzij ze het zelf ook niet konden weten.
maar als jij de eigenschappen van die versie zo goed kent, en het klopt niet, waar maak je je dan druk over
oftewel, wat is belangrijker, wat je zoekt of wat ze zeggen ?
wil je die trem, diamond inlay en tribal hebben, dan moet je um dus niet kopen.

Trocar
20 mei 2004, 20:36
Okee, ik overdrijf misschien met misleiding ed. Maar ik wil wel weten of ik het bij het rechte eind heb?

Mijn eerste reactie was namelijk: wow! kopen dat ding voor dat geld. En daarna ben ik eens gaan internetten en nu vraag ik me af of ik juist heb geconcludeerd dat daar een andere gitaar staat dan op het kaartje.

BartL
20 mei 2004, 20:40
Zal je het toch moeten vragen. Zo mogen je inderdaad niets verkopen wat niet klopt. :-? (rare zin)

Soulflyhigh
21 mei 2004, 00:18
Je hebt zelf al de goede info gegeven. Dat ding zonder trem is niet de NJ versie. Als je de NJ versie wilt, niet kopen dat ding als je hem wel wilt ga dan naar musik-pruduktiv daar is ie zo 1100 euro.

fred dons
21 mei 2004, 09:17
op de site staat dat aan de getoonde foto's geen rechten kunnen worden ontleend, het lijkt mij dat deze winkel zelf ook al door heeft dat wat ze eigenlijk verkopen niet geheel gelijk is aan wat ze suggeren te verkopen
:evil:

ToolRulez
21 mei 2004, 12:24
Ondanks dat ze zich op het gebied van de foto hebben ingedekt zitten ze nog steeds fout. Bij het type staat duidelijk NJ serie, en in de omschrijving worden alle aspecten die kenmerkend zijn voor die modellen behandeld. Nu ik ff zoek hebben ze zelfs de tekst bij de productomschrijving gekopieerd van de BC Rich site :D (let wel: van de NJ-versie). Je zou eens moeten kijken of je ze niet aan hun productbeschrijving + prijs kunt houden 8-) .

prs
21 mei 2004, 12:28
Ik zou het niet vertrouwen als ik jou was.

MoserCustomShopDotCom
24 mei 2004, 12:26
Er zijn 3 varianten van de signature gitaren.

US handmade.... als ie DAT is... KOPEN (voor dat geld! :lol: )

NJ, zoals je zelf al zei: met een licensed floyd rose en diamant inleg.

Special, de goedkoopste lijn van BC Rich (zelfde niveau als de Bronze serie)... niet echt aan te raden.


En het volledige pakket... ik heb alleen de special serie gezien als pakket, dus kijk goed wat het is.

En dat er op de site staat dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden... Dat is standaard. Anders kunnen ze worden aangeklaagd voor de kleinste (type)foutjes... Let maar eens op.. doen ze wel eens vaker... zo'n beetje elke winkel heeft dat eigenlijk.

Trocar
24 mei 2004, 15:33
Bedankt Mr. MoserShop (en de rest) voor het overzicht! Vind die BcRiches altijd verwarrend, vandaar.

De gitaar in de winkel is inmiddels weg, ik hoop alleen dat niet iemand blij met een "NJ" is weggegaan, terwijl het dus een Bronze is.

Maar ik kan weer slapen! :lol:

MoserCustomShopDotCom
25 mei 2004, 18:03
Het leukste eraan is dat de gitaar nog veel te duur was ook! Kijk maar eens op online winkels, daar zijn die bronze gitaren allemaal veel goedkoper! (trouwens. zo'n beetje ALLE gitaren zijn goedkoper)....

Pokke invoeringsbelasting :evil: