PDA

View Full Version : aaaaaaaaah, mn lieve roland gp100 :D



amon
20 mei 2004, 00:08
jaja, ik had het al een paar keer gezegd, maar nu is ie er, vandaag emt de post gehad! mn
Roland GP100 voor maar 215 eurootjes... :D

een prachtding. nu begrijp ik waarom mensen zeggen dat de gt3/5(/6) niet alles ís, wat een mooi geluid komt er uit die GP! en zonder enige ruis of wat dan ook, ook niet als ik de reverb helemaal open draai, prachtig gewoon.
en laat ik me ook nog eens een stereo-jack-kabel vinden op mn kamer; huppa, stereo geluid (kon met die gt5 die ik voorheen gebruikte ook, maar ik wist niet dat ik die kabel had) uit mn fender princetonnetje!

wat prachig! morgen de hele dag lekker programmeren, (en 2 jack-inputs in mn 19"eq solderen en dan kan die ook aangesloten worden). en dan lekker er met volle tuigen van genieten.


alleen nog een floorboard nodig... ik gebruik nu de gt5, maar aangezien die de deur uit moet, wegens geldgebruik ('omwisseling' met de gp100), moet er een goedkoper floorboard komen. iemand sugesties daarvoor? in de handleiding van de gp werd als voorbeeld de fc200 gebruikt, maar misschien zijn er andere, goedkopere/betere kwaliteits prijsverhouding suggesties?

dus als iemand me nog wat suggesties kan geven mbt goede midi floorboards (liefst met exp.pedaal dus), kom maar op met info, prijzen, plaatjes, etc!

ED BOB
21 mei 2004, 13:19
215 euro's voor een GP100 is niet veel.
Ik heb zelf ook een GP100 en ben er erg tevreden mee. Ik gebruik 'm wel minimaal (ik haal het geluid meer uit mijn Engl-versterker). Ook de pre-amps zijn best aardig en sommige best bruikbaar.

Maar goed jouw vraag was welke footcontroller.
Ikzelf heb de FC200 erbij. Ook daarmee ben ik erg tevreden. Super degelijk apparaat en eenvoudig. 2e hands moet je er voor 100 tot 150 euro wel aan kunnen komen.

suc6, Ed