PDA

View Full Version : Te koop: Gibson voor 110 Euro



prs
19 mei 2004, 20:00
Hallo allemaal,

Kwam op een site in Zweden de volgende advertentie tegen.
Gibson les paul, sunburst, incl orig. koffer.

SEK 1000 = 110 Euro.

ik weet verder niet of het wat is, heb er geen verstand van.
http://www.vendolin.se/annons.php?90482

http://www.vendolin.se/vendolinbilder/90482.bild

Mr.Bluesbreaker
19 mei 2004, 20:07
Euh, ik denk dat je het niet goed begrijpt, er staat namelijk:

"Kanske inte 1000:-" blalbabla verhaal. Inte betekent niet, of iig een ontkenning, dus het is waarschijnlijk dat de aanbieder zegt van "hallo ik doe hem dus niet voor 1000 kronen weg".

BartL
19 mei 2004, 20:12
Pris: 1000:-
:roll:

BartL
19 mei 2004, 20:22
Komt hij weer zeveren... :amp:

bert k
19 mei 2004, 20:33
Ey Rubenios, ik heb dat gekanker van je gerooid. Geen zin in dat gejank.

prs
19 mei 2004, 21:31
Klopt, ik heb het ff vrij vertaald, en hij zegt inderdaad dat als je 100 euro biedt voor deze gitaar je geen kans hebt.
Sorry, ik dacht dat ik een koopje voor iemand gevonden had.

Rubenios
19 mei 2004, 21:35
Ey Rubenios, ik heb dat gekanker van je gerooid. Geen zin in dat gejank.

dankjewel kut admin

BartL
19 mei 2004, 22:31
Ey Rubenios, ik heb dat gekanker van je gerooid. Geen zin in dat gejank.

dankjewel kut admin
:wink: Stoerrrrrrrr 8-)


















:-D

IndiepoprockJesse
20 mei 2004, 00:15
stay ontopic guys

als hij werkelijk 110 euro is lijkt het mij sterk maar goed.. je weet maar nooit.. de foto is onduidelijk dus er is ook niet te zien of het hier om een kopie of neit gaan.. of zijn er nog meerdere kenmerken (dan de headstock) te tonen waaraan te zien is dat het kopie of echt is..

Jess//

amon
20 mei 2004, 00:21
bekijk jij alle veilingsites van europa, ofzo???

ik bedoel, wie kijkt er nou in zweden of daar iets te vinden is... ok, als het nou ebay zou zijn, dan had ik gedacht, hij heeft op gibson gezocht over de hele wereld en kwam deze misschien als nieuwste advertentie tegen ofzo, maar het is gewoon een onbekende zweedse veilingsite :o :???: :-? :o :D

Jeroenvanhulsteijn
20 mei 2004, 00:42
ik kwam een tijdje trug op marktplaats iemand tegen die een oude gibson sg aanbood voor 125 euro!!! dat was dus wel een koopje. hattie geërfd van zn opa. en aangezien het een echte gibson was vroeg hij er een behoorlijk bedrag van 125 euro voor :-? .

prs
20 mei 2004, 00:42
Nou, ik kijk op Zweedse veilingsites (al een paar jaar) om er mijn zweedse droomgitaar ooit tegen te komen. Zo stom is het dus niet.

BartL
20 mei 2004, 01:11
Hahahaha...wat is je Zweedse droomgitaar? Een Göbsøn? :-D

MoserCustomShopDotCom
20 mei 2004, 01:24
Hahahaha...wat is je Zweedse droomgitaar? Een Göbsøn? :-D

ROFL!!! :razz: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :-D :-D

Bins
20 mei 2004, 01:47
Hahahaha...wat is je Zweedse droomgitaar? Een Göbsøn? :-D

Hahahaahahahahahaa :D

[ff serieus] Hagstrom is toch uit zweden? Dat zijn zeer zeker vette gitaren.[/ff serieus]

AntY
20 mei 2004, 01:48
de oude bassist van opeth speelde op een fretloze arvidson, nog nooit van gehoord, kent iemand daar meer van? (opeth is zweeds)

amon
20 mei 2004, 09:04
ik kwam een tijdje trug op marktplaats iemand tegen die een oude gibson sg aanbood voor 125 euro!!! dat was dus wel een koopje. hattie geërfd van zn opa. en aangezien het een echte gibson was vroeg hij er een behoorlijk bedrag van 125 euro voor :-? .


ik denk dat iedereen die wel gezien heeft... ik reageerde nog als eerste, adv was 0 keer bekeken, ik had de deal al bijna afgerond :D , maar toen kwam ie erachter dat ie er een nulletje achter kon zetten (hij had een mailtje van iemand gehad die vroeg of ie gek was... sjezus, wie zegt dat dan ook, anders had ik echt een gibson sg voor 125 over de post gekregen een paar dagen later!). toen ie dat wist zei ie, nu ik weet dat deze gitar zoveel waard is, houd ik hem toch maar.

:cry: :roll: :D

echt, dat scheelde niet veel, of ik had hem...

BartL
20 mei 2004, 09:07
Das knap klote voor jou...maar ik had het als verkoper ook gedaan :)


Al had hij zich wat beter kunnen (laten) informeren :o

Jeroenvanhulsteijn
20 mei 2004, 10:04
maar toen kwam ie erachter dat ie er een nulletje achter kon zetten (hij had een mailtje van iemand gehad die vroeg of ie gek was... ..toen ie dat wist zei ie, nu ik weet dat deze gitar zoveel waard is, houd ik hem toch maar.

:cry: :roll: :D

echt, dat scheelde niet veel, of ik had hem...

heuh, sorry als ik je droom verstoord heb. Hij ging nu zelf gitaarles nemen.

Static-M
20 mei 2004, 11:33
Hehe genaaid door en medeforummer :D

amon
20 mei 2004, 14:34
hij zei dat ie drumt (dacht ik) en dat hij daarom de gitaar kreeg, hij zou het wel leuk vinden, volgens de familie.
maar hij wist eigenlijk niet wat ie ermee moest. zo zei hij het tegen mij. ik heb net die mailtjes nog doorgelezen (jaja, die staan nog in mn inbox, zo vaak ruim ik die op... :wink: ). 130 euro incl verzendkosten.