PDA

View Full Version : Ibanez basversterker



paul15
19 mei 2004, 19:11
Overmorgen ga ik een ibanez basversterker uitproberen, de SW100. Heeft iemand evaring met die versterker of andere basversterkers van Ibanez?

bartkruizenga
19 mei 2004, 19:57
zit wel lekker geluidje in,

de ibanez hebben wel een goede prijs/kwaliteit verhoudig...
ik denk dat je deze meot gaan kpen, ik vergelijking met de lest is het wel aardig goed...

bart

Blijepanda
19 mei 2004, 22:59
ik denk dat je deze moet gaan kopen, ik vergelijking met de rest is het wel aardig goed...

bart

:amp:

MuNKeY
20 mei 2004, 00:18
ik heb er zelf 1tje geleend , een SW65

in vergelijking met een goede 2e hands versterker is deze gewoon slecht

je kan beter een 100W hartke of een andere combo halen , want deze is in vergelijking lang niet zo goed , de lage tonen bij deze amp kraken als je em te hard zet

zelf speel ik in oeffenruimtes vaak op trace elliot en hartke combo's , deze zijn ongetwijveld wel ergens 2e hands te krijgen , en klinken gewoon VEEL beter

bartkruizenga
20 mei 2004, 10:25
als je over Trace elliot e Hartke begint, zit je in een heel andere prijsklasse, bij deze combo's beginnen de prijzen rond de 750 euri pas...

ik zal inderdaad wel voor een 2e hand versterker gaan, maar die trace's en hartke's dat zijn wel de duursdere....die vind je niet rond de 200 euri.

ik zelf heb een 210 watt, 1 keer 15" peavey..... 350 euro!

als je een goede (2e hands, want dat wil je schijnbaar) versterker wil hebben, dan moet je wel veel zoeken, en goed kijken of je geen miskoop doet, want veel mensen verkopen die 2e hands motherfuckers voor de nieuwprijs....

(ga es shoppen in duitsland)

bart

paul15
20 mei 2004, 19:09
Die sw100 kost €430,-, maar ik heb maximaal €750,- te besteden dus wie weet kom ik wel met iets heel anders thuis. Ik wou gewoon weten wat jullie van die ibanez versterkers denken. Ik denk eigenlijk dat hun versterkers iets minder zijn, maar goed dat moeten we morgen maar eens gaan horen. Misschien kan ik inderdaad wel beter voor de 2e hands gaan, als ik daar een peavey voor €350,- voor kan krijgen...

All Dirt
20 mei 2004, 19:29
Het is een leuk ding voor in je kamer, maar voor in een oefenruimte is hij niet echt geschikt. Als je zo'n ding open zet gaat is de bas niet strak meer.
En dat wil je wel. Mijn advies: Koop een leuk combootje van Peavey.

bartkruizenga
20 mei 2004, 19:35
You said it.....

wist ik veel dat je 750 euri te besteden had....

missschien kan je de VX serie van hartke proberen.....
daar hebje volgens mij al een 4 keer 10 stack plus versterker voor 850???

trab

Bigfoot414
20 mei 2004, 21:20
Ibanez maakt geweldige gitaren, maar hun versterkers zijn
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

bartkruizenga
24 mei 2004, 14:08
ben ik nogmaals mee eens....

koop (o.a.) hartke en doe geen miskoop, die ibanez verterker zijn zeker niet dope. (gedicht)

bart

Phyrexian
24 mei 2004, 16:53
+1

In jouw prijsklasse kijk je best naar Peavey of Hartke.
Zelf heb'k enkel ervaring met de combo's van Peavey en die gaan zeer luid en strak voor wat ze maar kosten/zijn.
Hartke heeft een leuke head de 3500. Die je makkelijk kan scoren voor onder de 400 euro dacht ik. Dan moet je wel nog een cabinet zien te vinden natuurlijk.
Eerlijk gezegd lijkt het me geen slecht idee om van die Ibanez versterker weg te blijven. Er is beter voor dezelfde prijs; zeker tweedehands.

Surferboy
25 mei 2004, 07:28
Ik zou eens naar de Ashdown MAG-series kijken op www.guitar24.de