PDA

View Full Version : hulp bij Boss me 50



claud
17 mei 2004, 19:51
hey beste mensen

ik heb een boss me 50 ding ben er niet egt tevreden over maar goed ik ben maar een arme student.
ik word gek van de extra bijgeluiden tijdens de distorsions, en zat zo es te denken of ik er misschien zo'n behringer compressor/limiter gevalletje op kon zetten, ik weet niet hoe dit allemaal werkt precies, en weet ook niet welke behringer gevalletje ik precies moet hebben ( autocom ofzo..??) ook wilde ik proberen om de distorsions wat vetter te laten klinken met behulp van een voorversterker met zo'n buisje er in (ook van behringer geloof ik)

kan iemand mij adviseren of helpen???????

soup
17 mei 2004, 19:55
ik word gek van de extra bijgeluiden tijdens de distorsions
wat voor bijgeluiden bedoel je , mss moet je wat specifieker zijn
want ik heb een boss gt-6 en dan kan je eingelijk alles regelen van geluid dus dat je geen piep klank krijgt bv als hij te luid staat

claud
17 mei 2004, 20:46
nou de noise gate staat al helemaal dicht en als ik met mn slaghand de snaren demp, piept dat ding alles bij elkaar...

BartL
17 mei 2004, 20:48
DIe moet je ook niet dichtzetten, maar open :oops: :roll:

Bigfoot414
18 mei 2004, 09:19
Daar is die noisegate juist voor, om die bijgeluiden enigzins binnen de perken te houden.

claud
18 mei 2004, 12:00
dus ik moet em niet dicht zetten??? maar ook niet helemaal open??

claud
18 mei 2004, 12:00
dus ik moet em niet dicht zetten??? maar ook niet helemaal open??

Static-M
18 mei 2004, 12:55
Open draaien totdat het goed is. Hoe verder je em open zet, hoe hoger de drempel wordt voordat je een geluid hoort.

claud
20 mei 2004, 21:54
ok ik heb die shit dus helemaal gedaan waar je het minste piep geluid hoort maar ik heb nog steeds last van dat gepiep
moet ik nu maar zo'n ding kopen???

Wilson
20 mei 2004, 22:55