PDA

View Full Version : Opborrelend GAS



Raffel
17 mei 2004, 10:17
Ik bevind me momenteel in de luxueuze positie dat ik geld OVER heb. Nu krijg ik ineens last van opborrelend GAS. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan onderdrukken, voordat ik daluk weer een of andere veel te dure aankoop ga doen.

Wie van jullie ziet hier al een zieleknijper voor?

Antal
17 mei 2004, 12:39
Dat is gewoon geen optie. GAS kun je niet onderdrukken :-D Maar waarnaar heb je precies GAS????

Negative K3 fan
17 mei 2004, 13:48
hemelvaart komt eraan, ideale sociale situatie om je gedachten van dat soort zaken af te zetten.

BlackSun
17 mei 2004, 14:14
umm..je GAS wegdrinken? :D

Raffel
17 mei 2004, 15:28
nou de gedachte op dit moment is:

geld over.... uitgeven.... gitaren... amps... fx....

Met hemelvaart sowieso ff GAS proberen weg te drinken, maar ik ben bang dat dat nooit gaat lukken. :-?

Negative K3 fan
17 mei 2004, 16:11
tuurlijk wel, gewoon even naar de hoeve, beetje bier drinken, ben je dat hele gas weer vergeten

schaap
17 mei 2004, 16:15
Koop minder dure dingen van je GAS, voor je gitaar of iets dergelijks.

wietse
17 mei 2004, 20:37
nou de gedachte op dit moment is:

geld over.... uitgeven.... gitaren... amps... fx....

Met hemelvaart sowieso ff GAS proberen weg te drinken, maar ik ben bang dat dat nooit gaat lukken. :-?
heb juist met zulke dagen meer GAS zeker op rommelmarkten die dan overal zijn ,wil ik nog wel eens wat leuks vinden.
moet je alleen er vroeg bij zijn gitaren zijn altijd zomaar weg als het een koopje is.

Primitive
18 mei 2004, 09:09
wat is invredens naam gas:S

wietse
18 mei 2004, 09:21
Gear Acquisation Syndrom , dus het onbedwingbare verlangen iets nieuws te kopen.

lupoloco
18 mei 2004, 16:45
Ik bevind me momenteel in de luxueuze positie dat ik geld OVER heb. Nu krijg ik ineens last van opborrelend GAS. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan onderdrukken, voordat ik daluk weer een of andere veel te dure aankoop ga doen.

Wie van jullie ziet hier al een zieleknijper voor?

ik kan je geld wel ff bijhouden als je wilt :D

Stratman70
18 mei 2004, 19:50
Het gas uitboeren of uitscheten, maar wel opvangen. dat kun je dan weer aan Essent verkopen als milieuvriendelijke energie, krijg je subsidie van de overheid, de inkoopsom van Esssent en dus kun je nog meer kopen, waarmee je natuurlijk gelijk flink aan het bier gaat om dat te vieren. Daardoor ga je ook weer scheten laten de volgende ochtend.... ook weer opvangen... en, nou je begrijpt het:

JIJ BENT GEWOON BINNEN!

THW
18 mei 2004, 20:50
Het gas uitboeren of uitscheten, maar wel opvangen. dat kun je dan weer aan Essent verkopen als milieuvriendelijke energie, krijg je subsidie van de overheid, de inkoopsom van Esssent en dus kun je nog meer kopen, waarmee je natuurlijk gelijk flink aan het bier gaat om dat te vieren. Daardoor ga je ook weer scheten laten de volgende ochtend.... ook weer opvangen... en, nou je begrijpt het:

JIJ BENT GEWOON BINNEN! :-?
waar slaat dat nou weer op?!






Wel goed idee trouwens :)

Raffel
24 mei 2004, 16:26
Het gas uitboeren of uitscheten, maar wel opvangen. dat kun je dan weer aan Essent verkopen als milieuvriendelijke energie, krijg je subsidie van de overheid, de inkoopsom van Esssent en dus kun je nog meer kopen, waarmee je natuurlijk gelijk flink aan het bier gaat om dat te vieren. Daardoor ga je ook weer scheten laten de volgende ochtend.... ook weer opvangen... en, nou je begrijpt het:

JIJ BENT GEWOON BINNEN!

ik ben bang dat mijn gas niet zo milieuvriendelijk is, of het nu als energie gebruikt wordt of niet... :D

Swan
24 mei 2004, 18:27
n les paul

Raffel
9 juni 2004, 09:52
ik ben bang dat ik mijn GAS onderdrukt heb door een heel rack aan te schaffen. Ok is misschien niet echt onderdrukken...

InternEd
9 juni 2004, 16:22
ik ben bang dat ik mijn GAS onderdrukt heb door een heel rack aan te schaffen. Ok is misschien niet echt onderdrukken...
En wat zit daar in? Want 't is vast geen leeg rack :lol: