PDA

View Full Version : gitaar vraagjes



AxeGod
17 mei 2004, 01:24
Hallo,
Ik speel nu ongeveer een half jaar gitaar; mijn huidige gear bestaat uit een Dean VX (Flying V) en een Behringer Blue Devil versterker, beide bij feedback gekocht. Omdat ik de distortion van mijn amp niets vond, heb ik een Boss MT2 Metalzone aangeschaft, en later nog een 2e hands Wah pedaal (een Morley Pro) voor 100 pleuro. Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over mijn geluid... ik heb goeie dingen gehoord over EMG elementen, en ben dus ook van plan mijn dean elementen te vervangen met EMG. heeft iemand hier ervaring mee? en is mijn dean gitaar het waard om het hier mee te doen?
Verder erger ik me de pleuris aan het pieperige geluid dat ik krijg als ik op de dunne E snaar speel. Ik heb vanwege dit ook een wah aangeschaft. Ik kan er alleen niet goed mee overweg. Je moet het ding intrappen, of je moet erop pompen, weet ik veel wat... weet iemand ook of ik een goeie koop gedaan heb aan dit pedaal? er zijn natuurlijk betere, maar mijn budget was niet groter. Ik speel metal en wil dus gewoon een lekkere warme sound hebben, en hij moet jankerig klinken.. kan iemand me advies geven aan dit alles?
alvast bedankt.