PDA

View Full Version : Amazing Slow Downer of vergelijkbare software gezocht



Markie
10 april 2002, 10:06
Ik ben nog niet zo'n virtuoos geval als velen van jullie en dus heb ik nog wel eens probleempjes met het bijhouden van de snelheid als ik een liedje van cd of mp3 mee probeer te spelen.

Daarvoor heb ik nu een demo versie van het programmaatje Amazing Slow Downer gevonden waarmee ik het nummer kan vertragen zonder dat de pitch wijzigt. Erg handig voor het instuderen van nummers.

Maar ja, een demo-versie en die speelt maar 50 seconden van een nummer.

Wie kan mij op een of andere manier helpen bij het vinden van een volledige versie van een dergelijk programmaatje zonder dat ik 50 dollar naar een ver land moet sturen in de hoop ooit nog iets te horen.

Gratis dus!!

pimmetje
10 april 2002, 11:19
Sorry... gratis is 't niet, maar bij Feedback zag ik een tijdje terug een apparaatje waarmee je kon opnemen, vertragen en versnellen met behoud van toonhoogte en nog wat functies. Het was geloof ik ook nog een compact drummertje. Merk ontschiet me ff... geloof Boss of Korg.

moretel
10 april 2002, 11:55
Ik heb een Korch pandorra waar je inderdaad stukjes mee kunt opnemen tot 16 sec en vertraagd laten afspelen.

Winamp echter heeft een plug in waarmee je hetzelfde kan doen.

Markie
10 april 2002, 13:02
Dank voor de tips tot zover.
Ik heb een effectenbak die ook 12 sec. kan opnemen, maar zoek dus echt iets om mp3's te vertragen.

Ga daarom eens surfen om wat meer over WinAmp te lezen.

Sandman
10 april 2002, 14:16
Klopt Winamp heeft idd zo'n vertragertje ergens op het net rodzwerven.

sash
10 april 2002, 23:24
waar? :grin:

Markie
11 april 2002, 11:32
Bedankt mensen, ik heb gisteren winamp gedownload en ook het 'vertragertje'.
Precies wat ik zocht (voor mp3's dan - cd's doet-ie niet).

En sash, die plug-in voor vertragen heeft Pacemaker. Kijk op winamp.com op de plug-in pagina en zoek naar Pacemaker en gij zult vinden.

Pee
11 april 2002, 12:25
ja ik heb hem ook, wel stom dat hij niet met cd's werkt.

'k gebruik hem nu juist, en winamp crasht, ligt misshien aan die plugin

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pee op 2002-04-11 11:28 ]</font>

Charvel
16 april 2002, 23:17
Deze plug-in werkt prima en als je een nummer van je cd op de harde schijf opslaat werkt ie prima met winamp.Ook kun je via je geluidskaart het nummer op halve snelheid nog een keer opnemen zodat je tot een kwart van de originele snelheid komt en dit langzaam op kunt voeren tot 100%.Werkt geinig en nog voor nop ook en zolang als een nummer duurt.