PDA

View Full Version : Samba pa ti improvisatie



Wilson
15 mei 2004, 22:01
Ik wilde eigenlijk samba pa ti van santana inspelen, maar ik had geen zin om die helemaal te gaan leren dus ik heb er maar een improvisatie van gemaakt in santana style. Het is gewoon de backing van samba pa ti terwijl ik er een beetje overheen pingel. Sommige dingen zullen je mischien uit het origineel bekend voorkomen aangezien ik dat van te voren wel een beetje bestudeert had. het is opgenomen met een strat met overdrive uit een tubescreamer. Sound is niet geweldig doordat het opgenomen is door een pc mic. Verder is het een improvisatie dus ik maak gegarandeert fouten.

http://www.onlinerock.com/musicians/wilsonguitar/santanajamtake1.mp3

sash
15 mei 2004, 23:25
Er zit al weer wat verbetering in je solo's en er komt wat meer 'verhaal' in. Dat laddertjes lopen begint er zo langerzamerhand uit te gaan en dat is zeker weten positief.

Je aanslag en vibrato's vind ik nog wel slecht. Vooral met een strat is belangrijk dat je een harde, duidelijke aanslag hebt, dus daar zou ik nog aan werken. De tonen die je wat langer aanhoudt, vooral in het begin zijn vrij saai, gooi daar wat vibrato in.

Ik Santana's werk (met alle respect) nooit kunnen waarderen, dus ik kan niet zeggen dat ik het geheel lekker vind klinken, maar dat is meer om het nummer, dan jouw gitaarspel

Keep up the good work! Iedere keer dat je wat post hoor ik verbetering en dat kan niet van iedereen gezegd worden.

SiNiSTRaL
16 mei 2004, 11:04
Verder is het een improvisatie dus ik maak gegarandeerD fouten.

deze post ook zeker? ;)
ik luister m zo ff

SiNiSTRaL
16 mei 2004, 11:08
geluisterd, klinkt wel leuk, helemaal met sash eens..

abbys
16 mei 2004, 13:14
hey, mooi, wou dat ik het ook kon, ben juist bezig met schalen en kan ze echt nog niet combineren, zeg me eens, heb je die backingtrack gekocht of gedownload of wat?

Wilson
16 mei 2004, 13:20
hey thanks, die backingtrack komt van www.guitarbt.com daar kun je er heleboel donwloaden maar het is wel vrij ingewikkeld want je moet wel zelf ook backingtracks uploaden of actief meedoen met het forum enzo, sommige tracks kun je echter wel zo downloaden.