PDA

View Full Version : Riffcontest - OBSOLETE



Predator
14 mei 2004, 16:34
Hier issie dan, mijn inzending! Hevige concurrentie van Bosch, Barret, Mithrandir en Gert-Jan, hopelijk vecht mijn 'Obsolete' het er goed uit!!! Wees voorbereid op 1:30 minuut afwisseling in maatsoorten en themas!!!

http://home.planet.nl/~vloot012/predatorobsolete192.mp3

Barret Wallace
14 mei 2004, 16:41
WOW. Prachtig mooie sound, goed gebruik van effecten, cool asian sounding licks. Ik ben sprakeloos.. 8-)

Gert-Jan
14 mei 2004, 16:58
CrAp :razz: :razz:

Te Gek 8-) 8-)

Stratman70
14 mei 2004, 17:27
Klinkt goed!

slayurrr
14 mei 2004, 17:28
Echt cool 8-)

Bosch
14 mei 2004, 17:29
Stoer! 8)

Wel "heel" erg symphonisch, (weinig solo-stukken.

Maar, gewoon erg sterk gedaan!

Grtz!

Mithrandir
14 mei 2004, 18:00
Heftige bas in het begin predator, iets te wat mij betreft. Vanaf 18 seconden spreekt mij heel erg aan, heel cool gedaan. Die drums zijn ook heel vet gemaakt al vind ik ze soms iets te druk.

Maar over het algemeen klinkt het gewoon heel goed en bijna professioneel http://home.hccnet.nl/e.duinsbergen/emoticons/cool2.gif





Helaas......

Mithrandir
14 mei 2004, 18:00
Heftige bas in het begin predator, iets te wat mij betreft. Vanaf 18 seconden spreekt mij heel erg aan, heel cool gedaan. Die drums zijn ook heel vet gemaakt al vind ik ze soms iets te druk.

Maar over het algemeen klinkt het gewoon heel goed en bijna professioneel http://home.hccnet.nl/e.duinsbergen/emoticons/cool2.gif





Helaas......

Stitch
14 mei 2004, 18:48
FUCKING HELL :o


Alvast gefeliciteerd :lol:

schaap
14 mei 2004, 18:49
Ik sta al versteld van de kwaliteit alleen :o
En man jij hebt een gevoel voor drums, dat wil ik ook :(
Erg goed :cool:

Predator
14 mei 2004, 22:04
Hey, leuke reacties man! Had ik eigenlijk niet echt verwacht maar aan de andere kant heb ik dan ook mijn best gedaan om gewoon echt een nummer te maken van anderhalve minuut en niet een jam of improvisatie ofsow.. Ik vond uitfaden ook niet leuk om mijn nummer af te kappen dus ik heb er echt alles in gestoken om het interessant en op de 1:30 te houden!

Bedankt voor de reacties... Volgens mij trekt dit nummer meer reacties dan het topic van mijn demo! :-? Weird...

Negative K3 fan
15 mei 2004, 13:37
erg koel, begin mag iets minder phaser.

maar echt koel met die maatsoort, koele solo's.

enige wat misschjien iets beter kan is dat de gitaren wel iets harder in de mix mogen!

ewoud
3 juni 2004, 21:08
hey, het is wel knap van je, alleen te veel rommelige drums vind ik persoonlijk... maar ik had even een vraagje, hoe maak je zow piepend geluid, ik zal even proberen om het te typen, het is op ongeveer 37/38 seconden;

IEIEIEIEHHH.....alleen dan met een beetje een A klank erdoor haha snap je :???: :lol: nee maar dat geeft niet, luister maar en dan na 37/38 seconden, dan hoor je het wel wat ik bedoel

dat is toch geen pinch harmonic?? dat sla je speciaal aan en dan bend je tegelijk??

Predator
6 juni 2004, 00:49
Hahaha!! Thanks voor je comments. Het is gewoon een pinch hoor! Gewoon zorgen dat de rand van je duim NOG een keer de snaar raakt bij het pinchen!

ewoud
7 juni 2004, 10:06
oke, nou ik zal eens wat piellen, soms heb ik dat wel eens, maar het is nog niet zo dat ik dat altijd kan als ik dat wil....majah komt vast wel eens!!