PDA

View Full Version : Tijd voor een nieuwe tonesnob dag???



Lucky
14 mei 2004, 09:39
of wachten we totdat de bladeren beginnen te kleuren?

Speeddemon
14 mei 2004, 11:24
we wachten tot we kopers hebben voor MiG*Boosts #11-20... :razz:

Robbert
14 mei 2004, 15:13
Ik vind het goed, heb ondertussen een Fuzz head en een Java boost. Nee, nog steeds niet de goeie trouwens, kutterdekut.

Die Ibanez FL305 en sinds kort de PM7, maar die kende je al. Ross compressor ook nog "nieuw".

Verder niet veel. Sjit, lijkt wel of ik afkick :???:

V!N
14 mei 2004, 18:47
Dat wordt dan alweer jullie derde "jaarlijkse" pedalendag in zeven maanden ? :o

Speeddemon
14 mei 2004, 20:27
nee toch?

2e volgens mij. De 1e is al veel langer geleden.
I dunno, 't is een tof groepje met coole gear. :)

Robbert
14 mei 2004, 20:52
Yeah.. zou ook tof zijn als Yori er deze keer WEL EENS bij kon zijn :D

Dit is de derde idd. De eerste was in Utrecht, tweede bij Michel. De eerste was denk ik inderdaad al een jaar geleden...

En toch iedere keer nieuwe pedalen, haha!

V!N
14 mei 2004, 21:11
Een jaar ? Nee, nog langer niet man !
Herfst '03 was de eerste jaarlijkse ( ahum :) ) pedalendag.
(even digitale postbus kijken) Jawel, een mail van Sash van 30 oktober met een uitnodiging

Dus in ieder kwartaal eentje, keurig. :)


Ik zou ook nog wel eens heen willen als er (meer) doe-het-zelvers zouden komen. Tips, trucks en onderdelen en gereedschappen uitwisselen.

sash
14 mei 2004, 21:20
Wil er deze keer weer wel bij zijn. Misschien eind juni? Dan heb ik iig een London Fuzz 2 en een Hotplate erbij.

Speeddemon
14 mei 2004, 23:23
Ik zou ook nog wel eens heen willen als er (meer) doe-het-zelvers zouden komen. Tips, trucks en onderdelen en gereedschappen uitwisselen.
Barend en ik waren de vorige keer van de partij.

En van mijn 'gereedschap' blijf je af! :razz: :wink:

Robbert
15 mei 2004, 00:01
En van mijn 'gereedschap' blijf je af! :razz: :wink:

Hehe, dat schroevendraaiertje van jou Remco? ;)
Ik heb mijn eigen gereedschap compleet :D


Voorgaande keren verstreek de tijd toch wel erg snel hoor, dus ik denk dat er weinig tijd is voor een tips en trucs cursus. Alhoewel het me wel leuk lijkt als Al ook eens langs komt. Kan hij nog eens zwaaien naar zijn voormalig Deluxe reverb :razz:

Lucky
15 mei 2004, 01:00
ik heb echt helemaal niets nieuws om te laten horen\zien
kep wel wat zooi gekocht...maar het is inmiddels eigenlijk allemaal weer gone. :roll:
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen...maar ik ben een beetje klaar geloof ik.

wel altijd in voor shootouts en nieuwe kwijl zooi!

Speeddemon
15 mei 2004, 02:16
i
maar ik ben een beetje klaar geloof ik.

dat begint er bij mij ook op te lijken. Zo had ik een jaar geleden een tekening gemaakt van mijn toen geldende board (zonder case), en op 1 additie en 1 minimale wijziging (CE-2 vervangen door BC9) is m'n board weer t zelfde.

Vox wah-->Boss CS-2-->DOD 250/MiG-->Tubefactor-->amp
fx-loop-->MXR Smart Gate--->Ibanez BC9-->Ibanez GE9-->Korg 301dl.

that's it.
En af en toe douw ik m'n PH-1r phasert ipv de CS-2.

LordRiffenstein
15 mei 2004, 10:10
Als het niet in Groningen is dan ga ik overwegen om ook een keertje langs te komen. Heb niet vel boutique stuff (nog niet :-) ) maar wil wel eens wat zaken testen en horen!

Dirk_Hendrik
15 mei 2004, 10:24
Als ik kan ben ik er zeker weer bij. De vorige keer was inderdaad, zoals gezegd, een tof clubje en ik vond het heel inspirerend.

@V!n, gereedschap uitwisselen? Ik dacht het niet, sterker nog, ik ga die skoop van mu niet meesjouwen en als ik dat al deed zou je jezelf heel verloren voelen en deerna voor de rest van je leven een trauma hebben :D

Als het aan mij ligt, wacht dan nog een maandje. Dan heb ik mijn tubeoverdrive in een 1590BB kastje (proppen in het kwadraat) wel af en is speedy waarschijnlijk klaar met z'n top secret project. (meer zeg ik niet)

Verder,
als het weer een "dit is mijn setup" demo wordt is er niet veel anders dan de vorige keer. In het geval van "ik heb nog iets byzonders maar gebruik het niet in mijn standaard setup" heb ik nog wel wat leuke dingen. Mijn Pearl delay van een tijdje terug. Een UMI Treble Bass booster & Mute uit omstreeks 1967. (degene die me een tweede laat zien krijgt een sigaar), een Shin Ei fuzz Wah etc etc.

@ speedy,
How about een super metal shootout? een SM-9, SML, Metal charger en een PDS1 naast elkaar?

Mitch
15 mei 2004, 12:35
Eerste was herfst 2003, tweede was een maand of twee terug, dus ja.....laten we nog even wachten. Sinds de laatste heb ik qua pedalen alleen de Big Tone Fuzz Master erbij (die kwam twee dagen later binnen :evil: ) en daar komt binnenkort de Para OD bij.
En over een maand heb ik er ook nog een ander gitaartje bij 8-)

Ideeën voor volgende keer:

-kortere demo's (bijv. alleen je favoriete of mafste pedalen (zei daar iemand iets over een PM7 :D ))
-meer shootouts
-bij meer personen evt. twee ruimtes of zo regelen, want vorige keer was met een man of 7 de oefenruimte wel echt vol. Maar meer mensen zijn natuurlijk wel welkom !