PDA

View Full Version : Stokoude bassist zoekt band!



Rollator
9 april 2002, 20:14
Bassist zoekt aansluiting bij bluesband, rockband, cajunband of andersoortig. In ieder geval gedefinieerde stijl. Omgeving Utrecht.

Jørgen
18 februari 2003, 02:26
Wat is 'stokoud' in jouw geval?
Wij, bluesrockband, Woerden, zoeken een stevige bassist. Semi-professionele instelling ( = plezier staat voorop maar wel met serieus doel: regelmatig optreden continueren).
Stijl: Gary Moore, Gallagher en Vaufghan, afgewisseld met eigen werk. Repeteren op maandagavond.

Mindspin
19 februari 2003, 12:20
Wij zijn (zoals zovelen) op zoek naar een goede bassist. Ook voor omgeving Woerden?

Als aanvulling op de andere instrumentalisten verwachten wij echter wel goede vaardigeheden met een basgitaar. En enige ervaring met ‘het leggen van de basis van de muziek samen met de drummer’. En als laatste enthousiasme en creativiteit…?

‘Mindspin’ telt nu twee gitaristen, een drummer en mijzelf als zanger. Een van de gitaristen speelt tevens piano en samen zijn we bezig met het uitwerken van een aantal songs die we geschreven hebben. Onze muziek heeft iets totaal eigens, een goed gearrangeerde mix van vroeger en nu. Stevige rock, geen metal. Wel alternatief...

Invloeden van o.a. Live, Pearl Jam, Placebo, Saybia, maar ook wel wat oudere muziek zoals de Smashing Pumpkins. Stevige gitaarmuziek met ballen, en hier en daar een vleugje droomerigheid. (in de richting van Dire Straits en Pink Floyd, maar wel heel erg van dit moment...) En ook wat gevoelige ballades.

Het geheel staat nog in de kinderschoenen maar dit is een serieus project, natuurlijk draait alles om de muziek en een hoop lol.
Echter wel met ambities voor meer…!En ‘ijzersterke’ eigen nummers maar ik zou zeggen kom maar eens luisteren?

Wij oefenen nu elke donderdag avond, in de toekomst waarschijnlijk af en toe ook wat vaker in de week.

Wij hebben momenteel een professorische oefenruimte net buiten Woerden maar we zijn op zoek naar ruimte in Woerden om een goede ruimte te creeren.

Bij interesse kun je me bellen op nummer:
06 - 414 66 7 88

berryveld
19 april 2006, 00:03
waar kom je vandaan??? wij zoeken nog een bassist voor onze blues band omg ommen

groetjes berry

Mithrandir
19 april 2006, 10:29
Aangezien de beste man 4 jaar geleden stokoud was gok ik dat hij inmiddels is overleden.

Wouter!
19 april 2006, 10:31
R.I.P. Rollator :sssh:

paul24
6 mei 2006, 04:00
:mad: dat is eng..issie ripidus...? :hippie:

urk67
22 mei 2006, 23:20
Blues/rock bandje uit het gooi gem. leeftijd 40 jaar (niet stokoud, maar wat doet leeftijd ertoe toch..) zoekt nog een bassist! Misschien is het wat?

AART
28 mei 2006, 22:11
hmm, jullie zijn ook dood over 4 jaar?

E-J
29 mei 2006, 21:19
Alvast gecondoleerd :D

weary business
10 juni 2006, 13:01
want wij zoeken voor onze americana-band een (liefst ) accoustische bassist in omgeving Amersfoort, evt. Utrecht. Graag je reactie!
Gerard Harder

Butger
28 juni 2006, 10:56
4 jaar geleden heeft de topicstarter welgeteld één keer gepost op het hele forum, ik heb zo'n vermoeden dat hij niet echt meer gaat reageren... :D