PDA

View Full Version : Sennheiser wireless



Theije
13 mei 2004, 19:40
test

Theije
13 mei 2004, 19:41
Een collega heeft mij een Sennheiser EW-100 wireless set aangeboden hij weet nog niet psies hoeveel hij ervoor wil hebben maar verwacht dat ie me wel beetje matst.
De vraag is eigenlijk heeft iemand ervaring met dit wireless setje of met wireless systemen van Sennheiser in het algemeen?
bvd!

Anavrin
13 mei 2004, 19:53
gebruik ff de zoekfunctie, heeft mij toen ik er 1 ging kopen ook goed geholpen.

ReinoutV
13 mei 2004, 20:01
Goeie set. Ik heb geen last van ruis of wat dan ook. Eerder al een paar berichten hierover geschreven. Search is dus handig :).

Mark S
13 mei 2004, 20:08
Prima setje, geen ruis of merkbare toonsucking. Om je een idee te geven van de prijs: ik heb €479 voor een nieuwe betaald.

LordRiffenstein
13 mei 2004, 22:53
Yep, leuke set, klinkt lekker! Wel eigenlijk, klinkt niet lekker maar verneukt vooral je toon niet zoals anderen :cool: Ik bedoel, een wireless mag niet te veel veranderen aan je toon, iets waar de Sennheiser sterk in is. Hij doet dus eigenlijk niets, behalve je signaal draadloos maken :-D

Bigfoot414
14 mei 2004, 10:01
haha, en daar heb jiij vier regels voor nodig!:D

Anavrin
14 mei 2004, 13:51
Prima setje, geen ruis of merkbare toonsucking. Om je een idee te geven van de prijs: ik heb €479 voor een nieuwe betaald.
ik heb er nieuw 379 voor betaald, dat was eind januari.

sash
14 mei 2004, 16:56
Prima setje, geen ruis of merkbare toonsucking. Om je een idee te geven van de prijs: ik heb €479 voor een nieuwe betaald.
ik heb er nieuw 379 voor betaald, dat was eind januari.

En ik heb er vandaag toevallig een gratis gekregen van een vriend van me. Tis een zanger en hij had em eigenlijk voor zang gekocht, maar gebruikt em nu niet meer.

Ain't that a bitch :D


Zijn er trouwens handleidingen te downloaden van die dingen?

LordRiffenstein
15 mei 2004, 10:08
Zijn er trouwens handleidingen te downloaden van die dingen?

Ja hoor.......

http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/21404 Ergens rechtsop de pagina, wel voor de nieuwe versie maar in principe is er geen verschil behalve ander kastje en kleurtje.