PDA

View Full Version : Bob Marley & The Wailers (stelling)



Zilph
12 mei 2004, 22:09
Was de beste band ever!

Kom maar op met dat commentaar dus...

Had vorige week een aantal live-optredens beluisterd en gezien, en zelfs in knetterstonede toestand bleef hun muziek zeer gesjeesd klinken. En euforie!! Damn...

Heb meteen de dvd maar ff ingeslagen :o

hoofd
13 mei 2004, 11:40
maar knetterstoned zijn is dan ook de basis van hun muziek...

THW
13 mei 2004, 16:07
klinkt fantastisch
ik heb een tijdje terug nog de Live versie van No Woman No Cry opnieuw en opnieuw (heel weinig inhoud en toch een liedje van 7min :o ) gedraait op mijn cd-speler

IndiepoprockJesse
13 mei 2004, 20:14
er is geen best band ever

maar ik vind het zeker interessant om te horen..

met een dikke joint erbij :lol:

Jesse//

Zilph
13 mei 2004, 21:41
Heheh, tja het is nooit verkeerd om even lekker te onthaasten. Maar doelde er meer op, dat zelfs als Bob Marley zo stoned was als een pannekoek, dit niet ten koste ging van t optreden...

Heeft ie eigenlijk wel eens in Nederland opgetreden?

Lahoeda
31 mei 2004, 21:01
Op z'n tijd best lekkere muziek, maar niet te lang anders sukkel ik echt in slaap.

Marley
26 december 2005, 02:07
Heheh, tja het is nooit verkeerd om even lekker te onthaasten. Maar doelde er meer op, dat zelfs als Bob Marley zo stoned was als een pannekoek, dit niet ten koste ging van t optreden...

Heeft ie eigenlijk wel eens in Nederland opgetreden?

Tuurlijk heeft Bob en zijn Wailers ook Nederland gedaan in zijn begin en ook helaas zijn laatste jaren .

77 ' - 78 ' Den Haag Groenoordhallen - Rotterdam ahoy en Sittard ijsstadion .

80 ' Rotterdam ahoy 23/6 Uprising tour tevens zijn laatste .

Natuurlijk heb ik Bob ook live mogen aanschouwen , volgens mij zijn er maar weinig mensen die zo stoned konden zijn als hij ........maar zijn live optredens waren zeker de moeite waard .

Groetjes

Marley
31 december 2005, 19:50
Correctie , Den Haag Houtrusthallen :D