PDA

View Full Version : Zaterdag in de Bulldog.



sleep_to_saturate
9 april 2002, 17:28
Hoi,

Zaterdag 13 april om 22.30u. staat Footsweep in de Franse Bulldog als hoofdact.
Voorprogramma: Cradle

De optredens klinken steeds beter. Dus kom zaterdag effe kijken dan. Dit is het laatste optreden voor nu gepland. In Juni Juli en Augustus hebben we helaas een zomerstop.

Franse Bulldog
Dr. Lelykade 38a
Scheveningen

Groetjes Jean :smile:

moretel
10 april 2002, 12:20
Ik ben van plan om zaterdag te komen kijken.

sleep_to_saturate
11 april 2002, 18:21
:smile:

moretel
12 april 2002, 14:13
Ben je de enige gitarist ?
Kortom hoe herken ik je ?

sleep_to_saturate
15 april 2002, 12:29
Heej bedankt voor het langskomen. De gemiddelde leeftijd daar was 15 geloof ik, maar ja. Ik hoop dat je je toch hebt vermaakt.
Heb je nog kritiek wat we zouden kunnen gebruiken nou je ons live hebt gezien?

Ik heb trouwens nog naar die demo van Gravitty geluisterd. Er zaten wel wat goede nummers tussen. Vooral de engelstalige waren wel beter. Vond ook de mannelijke zang (ik denk dat jij dat was) beter klinken dan de vrouwelijke zang.

moretel
15 april 2002, 13:39
Ik heb me prima vermaakt met jullie muziek, de drums waren erg dof van klank maar dat lag gewoon aan de zaal. De muziek sprak me wel aan ik herkende er placebo en cure in zonder dat dat teveel opviel.
Ik zelf zou proberen om bepaalde tussenstukjes niet te lang te maken of er wat meer variatie in aan te brengen maar dat is meer een kwestie van smaak denk ik. De afwisseling van rustig en hard was goed er waren voldoende rustpunten in de nummers, sommige bands hebben dat erg weinig bij jullie was dat goed. En als er iets mis ging losten jullie dat op zonder al teveel problemen.

De engelse nummers van de demo zijn inderdaad van mijn hand, worden steeds beter, en het zingen gaat ook beter, het is erg lastig om in 1 keer alles er goed op te krijgen ik zou graag de studio ingaan om eens wat verder uit te werken, maar de ontwikkeling van de andere bandleden gaat niet zo snel als die van mezeld, dat frustreert weleens, als ik jullie zo zag spelen is dat eigenlijk meer een stijl die me aanspreekt maar ja welke veertigers spelen dat? Ik ben ze nog niet tegengekomen.

Het publiek was inderdaad erg jong, ik voel me nog jong maar afgelopen zaterdag voelde ik me echt een ouwe lul.
Liedje van Koot en Bie in de jaren 70 :
Ouwe lullen moeten weg ouwe lullen moeten weg
Ouwe lullen lopen alleen maar in de weg.
Zong ik indertijd hard mee :smile:

Ik heb nog wel mijn demotje afgegeven in de Bulldog, schijnt ook wel eens wat ouder publiek te komen, als je jezelf Rocjk cafe noemt zou je dat ook wel verwachten, ik had meer een soort Paappubliek verwacht, dit leek meer een jeugdsoos.
Maar ze hadden wel mooie spullen staan.

sleep_to_saturate
15 april 2002, 18:26
Ja in de laatste 2 optredens zijn we flink gegroeid qua band. Het is jammer dat we pas in de herfst weer gaan optreden. We hebben ergens in mei nog wel een akoestisch optreden op een zondagmiddag geloof ik. Maar ik hoop niet dat we weer opnieuw moeten beginnen. Want het gaat wel lekker nu.
Tja misschien lag het aan de avond dat er zoveel tieners waren. Misschien dat het op zondags anders is ofzo. kweenie.
Ja met opnemen heb ik ook veel moeite, ik heb thuis zo'n sporenrecorder staan. Maar het valt wel vies tegen hoeveel tijd er in zo'n opname gaat. Eigenlijk zouden wij ook een keer de studio in moeten duiken. Alleen ben ik bang dat je niet zoveel zeggenschap hebt in het eindresultaat. Het liefst zou ik alles opnemen in een studio en daarna zelf alles afmixen.
Als jullie een keer optreden moet je het maar even melden, kom ik ook wel kijken. :smile: