PDA

View Full Version : waar terecht voor ibanez onderdelen?



Raffel
12 mei 2004, 19:31
leuk man een beetje experimenteren met je gitaar, beetje repareren, beetje modden. Alleen jammer als je dan een schroef net iets strakker wil aandraaien dan de schroef aankan. Het is schijnbaar messing

affijn hier een screenie

http://www.vanthuijl.demon.nl/damnit.jpg

Ontzettend stom natuurlijk, maar weet iemand waar ik het beste een nieuw exemplaar vandaan kan halen? Het gaat om een lo-pro edge brug arm holder (ik geloof dat het zo heet) Het lijkt mij dat ik dus op zoek moet naar een Ibanez onderdelen verkoper? Misschien eens met Serlui contact opnemen of hebben die geen losse onderdelen?

Anders Destium
12 mei 2004, 20:00
Klote man!

Je kan denk ik het beste inderdaad serlui proberen, of bij een échte Ibanez-dealer. Volgens mij kun je die ook op de site van serlui vinden.

Succes!

Raffel
12 mei 2004, 20:57
ik was al lang blij dat dat gebeuren een los onderdeel is en niet aan de brug vast zit, dan kan je heel die brug weggooien. Daar was ik eerst dus bang voor.

Ik vraag me af of ze hier in Eindhoven bij EMI van die dingetjes hebben. Ze zijn wel Ibanez dealer.

Raffel
15 mei 2004, 01:04
ff contact opgenomen met Rich van Ibanezrules.com/Jemsite.com

Stuurt me ff per express een nieuwe op :) Woet Woet! Kan ik eindelijk weer jengelen volgende week. (nou ja MET tremolo dan) :-D