PDA

View Full Version : pink (en andere vingers) houding



dvmutzy
12 mei 2004, 16:54
ik vroeg me af hoe jullie pink 'is' tijdns het spelen.

ik dacht meer met de kop/punt/whatever te gaan spelen, maar nu is mn pink zo krom dat ik min of meer met de zijkant speel. Het is ook zo dat mn wijs en middel vinger gewoon staan en mijn ringvinger en pink staan n beetje schreef, naar die andere vingers wijzend. Volgens mij is dit nietecgt goed en zijn (hierdoor?) mijn ringvinger en pink n stuk slapper dan de rest.

Negative K3 fan
12 mei 2004, 16:59
je moet er goed op oefenen, jezelf aanleren je vingers zo recht mogelijk op de snaren te zetten en ze er ook zo recht mogelijk weer vanaf te halen, misschien even wennen, maar het is het uiteindelijk wel waard!

Mithrandir
12 mei 2004, 17:00
Ik heb een operatie laten doen om mijn pink zo efficient mogelijk te kunnen gebruiken. Ik heb een wijsvinger op de plaats van mijn pink laten zetten, want die zijn veel steviger en getrainder en makkelijker te gebruiken. Ik kan je aandraden om ook zoiets te laten doen.

birt
12 mei 2004, 19:01
Ik heb een operatie laten doen om mijn pink zo efficient mogelijk te kunnen gebruiken. Ik heb een wijsvinger op de plaats van mijn pink laten zetten, want die zijn veel steviger en getrainder en makkelijker te gebruiken. Ik kan je aandraden om ook zoiets te laten doen.

:-D

heb je ook tenen op je vorhoofd omdat dit makkelijker is dan koppen bij het voetbal?

Ronald
12 mei 2004, 19:37
tja ik heb absoluut geen last van mn pink omdat ik die namelijk meer gebruik dan een mn ringvinger

de meeste mensen bijvoorbeeld nemen powerakkoorden met de wijsvinger en ringvinger en houden hun hand recht ( dus de positie van de hand is het zelfde als bij barreakoorden bijvoorbeeld )

maar ik hou mn hand schuin en gebruik mn wijsvinger en mn pink

da vind ik gewoon fijner maar goed ik ken niemand die da ook doet

rien
12 mei 2004, 19:56
Ik heb een operatie laten doen om mijn pink zo efficient mogelijk te kunnen gebruiken. Ik heb een wijsvinger op de plaats van mijn pink laten zetten, want die zijn veel steviger en getrainder en makkelijker te gebruiken. Ik kan je aandraden om ook zoiets te laten doen.

toch lullig als je met je pink een barree moet leggen...

Ronald
12 mei 2004, 20:04
peutert wel handig in je neus