PDA

View Full Version : Inzending riff-contest



Gert-Jan
12 mei 2004, 15:08
Dan gooi ik ook maar wat over de muur. Je weet maar nooit :-D



http://www.size-matters.nl/gj_van_wijk.mp3

Ciao

Barret Wallace
12 mei 2004, 15:17
Klinkt weer zéér gaaf GJ. Precies zoals ik van je verwacht. 8-) 8-) 8-)

Hoe heb je de drums gemaakt trouwens?

Predator
12 mei 2004, 15:18
CrAp!

Gert-Jan
12 mei 2004, 15:28
Barret: Believe it or not MIDI :lol:

Predator: ThAnks

Bosch
12 mei 2004, 18:39
Tof om weer wat van je te horen Big GJ! Werd tijd.

Smaakvol, is het woord dat het eerste in mij op kwam. Gewoon gaaf die beheersing die van jouw spel uit gaat. Dat snellere stukje vond ik iets minder i.v.m. het teveel aan effecten. Maar laat een ding duidelijk zijn: post more!!! 8-)

Gr.,

Wouter

Mithrandir
12 mei 2004, 19:14
Is de backing helemaal van eigen hand?? Want daar zit volgens mij zeker zoveel werk in als in je lead-partij.

Ik vind het iig heel lekker klinken GJ, thumbs up http://home.hccnet.nl/e.duinsbergen/emoticons/cool2.gif

rien
12 mei 2004, 20:03
CrAp!

waarom dan...???

rien
12 mei 2004, 20:08
Dan gooi ik ook maar wat over de muur. Je weet maar nooit :-D

Ciao

heb je nog meer achter die muur liggen. Als je dit inderdaad allemaal
zelf hebt ingespeeld heb je een waanzinnig gevoel voor ritme..

Ik vind het technisch wel heel kanp die snelle licks echter m.i. moet je juist die snelle licks als effect gebruiken in je muziek als onderdeel van de spanning en de extra emotie die het dan los kan maken..
Dat schijnen er meer hier niet te begrijpen..Je kan zelfs een aap snel leren spelen daar gaat het niet om maar JIJ hebt wel een heel goed gevoel voor muziek timing en ritme ( smaakvol noemde iemand het ) en dat is de spijker op de kop

Ik zou je graag eens iets acoustisch horen spelen met de focus op je groove en melodie met snelle licks als effect.. als je wilt..

Maar je bent zeker een talent en ik heb toch naar een hoop mensen geluisterd welke technisch zelfs beter zijn maar die als een machine klinken.. jij niet dus..

Rien

Gert-Jan
12 mei 2004, 20:19
Bosch: Thanks, ja bij nader horens is die phaser in het laatste stuk een beetje overdone. Te laat :cry:

Mithrandir: Thanks, de backing is een bewerkte midi van heeeeel lang geleden.

Rien: Bedankt hoor, en natuurlijk heb ik alles (dwz de gitaren) zelf ingespeeld :-D :-D

Akoestisch is niet mijn sterkste punt maar ik neem de uitdaging wel aan hoor. Tot horens.

Brianmayrulezzz
13 mei 2004, 10:02
Hey Gert Jan! Klinkt echt vet! Doet me heel erg denken aan Satriani... Keep up the good work, snatch!
Hoe heb je die begeleiding trouwens gemaakt met midi?

Predator
13 mei 2004, 15:14
CrAp!

waarom dan...???Nu hoef ik geen poging meer te doen...

Gert-Jan
14 mei 2004, 05:23
Brianmayrulezzz:

Ik werk altijd met Sonar (Cakewalk). Daar ik een externe 'geluidskaart' heb waar geen synth in zit maar wel een heeeeele boel connectors, maak ik gebruik van de sound-canvass module van Roland (de virtuele wel te verstaan). De geluiden zijn acceptabel, zeker voor midi.

Brianmayrulezzz
14 mei 2004, 18:33
. Daar ik een externe 'geluidskaart' heb
Wat voor een?
Ik krijg in de zomer nl. een computer als ik slaag (daar gaan we wel van uit! :D). Ik heb al een beetje zitten kijken naar producten van M-audio en Edirol, maar wat gebruik jij?

Gert-Jan
14 mei 2004, 19:02
Yep, m-audio (audiophile, usb), bevalt goed!