PDA

View Full Version : Norman B20



Brianmayrulezzz
12 mei 2004, 13:30
Is iemand bekend met dit merk/model? Op harmonycentral staat goede reviews van dit canadese merk... maar kennen jullie het. Mijn oom heeft me er een te koop aangeboden, dus vandaar...

maylingjv
13 mei 2004, 17:00
heb ze al bespeeldt en eerlijk gezegt,ze zijn wel ok maar ze missen wat aan openheid en hoog,ik zou eerder gaan voor een nieuwe lag dan voor zo'n 2dehandse norman,voor 300 euro heb je een smal body gitaartje dat verdomd goed is voor zijn prijs ik verschoot er zelf van,maar weet natuurlijk niet wat je oom vraagt voor zo'n norman mischien is het wel een koopje.

iam
13 mei 2004, 19:00
heb jij de lag's al bespeeld? accoustisch dan?
de welke?
vertel?

CGCGCE
14 mei 2004, 15:08
Mijn broer heeft een jaar of 15 geleden een nieuwe Norman gekocht, een 12-snarige weliswaar, en die is onbespeelbaar geworden. Hij zou bijna evenveel moeten betalen aan herstellingen als voor een nieuwe. Van dezelfde fabricant (Godin) zijn Seagull of Simon&Patrick volgens mij veel beter, en niet zoveel duurder. Maar als je oom er niet veel voor vraagt en je vindt ze zelf goed, dan zul je er wel geen spijt van hebben.

Buzz
14 mei 2004, 16:35
....ik zou eerder gaan voor een nieuwe lag....

Een nieuwe lag..... :o :???:

maylingjv
14 mei 2004, 17:29
ja,een nieuwe lag :wink:
ik heb ze bespeeldt in de musiccenter in leuven toen ik er eens toevallig binenstapte,en er stonden er een paar akoestische ervan,en kwist al van een meisje waar ik eens gitaarles aan heb gegeven die een lag had dat het goede gitaartjes zijn, in de winkel werd dat nog harder bevestigt,helemaal niet slecht en heel proper afgewerkt zeer zeker voor hun prijs.

maylingjv
14 mei 2004, 17:32
aah Iam, hetmodelnr dat weet ik niet,maar dat klein small body modelletje van een 300 euro vond ik de moeite,