PDA

View Full Version : droomgitaar, het wordt tijd



nirvana
11 mei 2004, 22:44
niet? Ik zou graag meer weten? Waar blijft die hall of fame? Met alle respect voor het concept.

iam
11 mei 2004, 23:07
same here :) een kleine update waar ik in de prijzen val zou leuk zijn :wink:

IndiepoprockJesse
11 mei 2004, 23:30
moet dit niet naar algemeen?!

en ik ben idd ook wel benieuwd.. zitten wel grappige modelletjes tussen :P

Jesse//

bert k
12 mei 2004, 00:12
Ik laat hem nog maar ff staan, alle mededelingen staan uiteindelijk ook hier.

GitaarNet Admin
12 mei 2004, 08:42
jullie hebben alle reden om ongeduldig te worden,
we hebben nog niet alle "jury rapporten" binnen,
maar deze week moet de "Hall of Fame" on-line

Mitch
12 mei 2004, 10:06
YEAH BABY ! Fijn dat er nu ook snel gereageerd is, Gitaarnet. :)

iam
12 mei 2004, 10:26
idd :)

Javaca
12 mei 2004, 23:29
Ach geduld is een schone zaak.
Alleen wordt het geduld wel erg clean zo.

Ik ben benieuwd.
(hoop dat mijn favorietenlijstje overeen komt)

Swan
14 mei 2004, 09:36
cool ik sta in de Hall of Fame :-D

Javaca
14 mei 2004, 10:01
me two :-D













3x :oops:

iam
14 mei 2004, 10:04
me three :)

Swan
14 mei 2004, 10:05
en nu allemaal snel op je eigen ontwerpje gaan stemmen heh :P

iam
14 mei 2004, 10:06
is al gebeurd ;)

green_day
14 mei 2004, 10:20
Kreeg ineens een mail van gitaarnet. Ik ben aangemeld ofzo (niet zelf gedaan) en sta er niet bij met mijn gitaar.. gaat er iets mis? :???:

iam
14 mei 2004, 10:23
heb je de verschillende pagina's bekeken?
het is mss gewoon de bedoeling dat je op de ontwerpen stemt?

Zndrr
14 mei 2004, 10:26
Ik had precies hetzelfde: mail met gefeliciteerd, sta er niet bij.

Kreeg de volgende reactie van gitaarnet:

Hallo Sander,

Iedere deelnemer heeft een mail gekregen om te registreren,
niet alle ontwerpen staan in de Hall of Fame,
onze excuses als dat wel zo over kwam

groeten
GitaarNet

Dus misschien een bugje?

GitaarNet Admin
14 mei 2004, 10:26
Iedereen die zich ingeschreven had, heeft een mail gekregen voor de aankondiging van de Hall of Fame,
de ontwerpen die in de Hall of Fame staan zijn een eerste schifting

green_day
14 mei 2004, 10:27
waarom kreeg ik dan een mail van gitaarnet zonder dat ik mezelf heb aangemeld ofzo.. snap er geen hoer van

GitaarNet Admin
14 mei 2004, 10:31
Ik had precies hetzelfde: mail met gefeliciteerd, sta er niet bij.

Kreeg de volgende reactie van gitaarnet:

Hallo Sander,

Iedere deelnemer heeft een mail gekregen om te registreren,
niet alle ontwerpen staan in de Hall of Fame,
onze excuses als dat wel zo over kwam

groeten
GitaarNet

Dus misschien een bugje?


Het woord "gefeliciteerd" was op zijn zachts gezegd nogal verkeerd gekozen, we sturen er nog een mail achteraan ter verduidelijking. Het begint bijna te lijken op die actie van het dolfinarium waarbij alle deelnemertjes te horen kregen dat ze een dagje zwemmen met een dolfijn hadden gewonnen....

GitaarNet Admin
14 mei 2004, 10:32
waarom kreeg ik dan een mail van gitaarnet zonder dat ik mezelf heb aangemeld ofzo.. snap er geen hoer van

als het goed is, heb je je ooit aangemeld voor de Droomgitaar wedstrijd?

green_day
14 mei 2004, 10:36
waarom kreeg ik dan een mail van gitaarnet zonder dat ik mezelf heb aangemeld ofzo.. snap er geen hoer van

als het goed is, heb je je ooit aangemeld voor de Droomgitaar wedstrijd?

Ja, klopt maar waarom krijg ik een mail met gefeliciteerd enzo. Ik had zelfs een username gekregen ofzo: greenday1? Nooit opgegeven.. Dus die mail was (niet opzettelijk) enigzins misleidend? Maar puur voor mij om een stem uit te kunnen brengen

GitaarNet Admin
14 mei 2004, 10:47
Ja, klopt maar waarom krijg ik een mail met gefeliciteerd enzo. Ik had zelfs een username gekregen ofzo: greenday1? Nooit opgegeven.. Dus die mail was (niet opzettelijk) enigzins misleidend? Maar puur voor mij om een stem uit te kunnen brengen

die mail kwam puur door het woord gefeliciteerd inderdaad misleidend over, daar is ook meteen een mail achteraan gestuurd,
om eerlijk te zijn: de aanhef "gefeliciteerd" stond in de standaard NL-vertaling van de software die we gebruikten, vandaar.... nogmaals excuses

maarten
14 mei 2004, 10:47
jeej ik sta erbij :D


maar even serieus.,.. ik vind t wel heeeel onduidelijk met die puntentelling..
kan iemand mij nou eens duidelijk uitleggen wat er hiermee bedoeld wordt?
(1) 1060691337~gitaarnet axe3 - 3 kiezers (14)

3 kiezers?
14 kiezers?


en wat betekend:
Nummer 1 totaal.
1: 2 stemmen
2: één stem

2 stemmen om deze 1 punt te geven en 1 stem om dit ontwerp 2 punten te geven??

dr klopt geen zak van volgens mij :???: :???:

het voorbeeld wat ik gaf, vind ik echt een goed ontwerp en staat terecht op 1 maar hoe kan het op 1 staan als er 2 x 1 punt gegeven is en 1x 2 punten????

ikke niet snap

GitaarNet Admin
14 mei 2004, 10:50
jeej ik sta erbij :D


maar even serieus.,.. ik vind t wel heeeel onduidelijk met die
(1) 1060691337~gitaarnet axe3 - 3 kiezers (14)

3 kiezers?
14 kiezers?

en wat betekend:
Nummer 1 totaal.
1: 2 stemmen
2: één stem

2 stemmen om deze 1 punt te geven en 1 stem om dit ontwerp 2 punten te geven??

dr klopt geen zak van volgens mij :???: :???:

3 kiezers en in totaal 14 punten.
Nummer 1 totaal: 2 stemmen voor 1e plaats, 1 stem voor 2e plaats.


Puntentelling werkt:

1e plaats: 5 punten
2e plaats: 4 punten
3e plaats: 3 punten
4e plaats: 2 punten
5e plaats: 1 punt


Het is inderdaad niet al te helder, we gaan even kijken of het duidelijker weer kunnen geven

maarten
14 mei 2004, 10:52
nou de usability is ver te zoeken

dat wil dus zeggen dat ik al mijn votes nu moet veranderen want wat ik veel punten wilde geven (5) krijgen minder punten dan ontwerpen die ik minder punten wilde geven (1)

GitaarNet Admin
14 mei 2004, 10:54
nou de usability is ver te zoeken

dat wil dus zeggen dat ik al mijn votes nu moet veranderen want wat ik veel punten wilde geven (5) krijgen minder punten dan ontwerpen die ik minder punten wilde geven (1)

Er staat wel bij: (Waarbij nr.1 uw favoriet is), maar je hebt gelijk dat het duidelijker kan,
je kan je stemmen overigens wel eenvoudig veranderen

maarten
14 mei 2004, 10:55
ja ok dat is waar


ik sta ook volledig onterecht zo hoog :D

Swan
14 mei 2004, 10:57
oh werkt t zo :-D

birt
14 mei 2004, 11:07
wow, wie heeft dat stones ding erbij gezet?
en die funky gitaar staat er niet bij? :o
en de mijne ook niet :( (maar das bijzaak)

ik had heel andere keuzes verwacht, hier zitten niet meteen toppers bij voor mij… ach ja ik zal maar eens stemmen

ik stem alleszinds niet op bestaande modellen of modellen die er heel sterk op gelijken, het gaat om persoonlijek ontwerpen, dus er vallen er al heel wat weg...
ik herken al meteen een godin, vervormde fender (jaguar en jazzmaster achtigen), iets jackson kelly achtig, een smakeloze brandweerman, het logo van de stones en een tele waar wat stukken afgesneden zijn...

Swan
14 mei 2004, 11:15
oh ik zie nu dat er mensen zijn met meerdere ontwerpen in de gallery.. typisch

Javaca
14 mei 2004, 11:49
wow, wie heeft dat stones ding erbij gezet?
en die funky gitaar staat er niet bij? :o
en de mijne ook niet :( (maar das bijzaak)

ik had heel andere keuzes verwacht, hier zitten niet meteen toppers bij voor mij… ach ja ik zal maar eens stemmen

ik stem alleszinds niet op bestaande modellen of modellen die er heel sterk op gelijken, het gaat om persoonlijek ontwerpen, dus er vallen er al heel wat weg...
ik herken al meteen een godin, vervormde fender (jaguar en jazzmaster achtigen), iets jackson kelly achtig, een smakeloze brandweerman, het logo van de stones en een tele waar wat stukken afgesneden zijn...

Die Firefighter is gewoon een fun-gitaartje.
Ik vond het een uitdaging om zo veel mogelijk gadgets in 1 gitaar te proppen zonder er meteen een Line-6 model van te maken. Toen ik hem er op zette had ik niet het flauwste vermoeden en zelfs niet de hoop dat deze het zou halen tot de Hall of Fame, met de stones gitaar idemdito. :D

dodoweirdo
14 mei 2004, 14:58
jeej ik sta er bij, fuck ik krijg geen punten... vriendjes politiek? dan maak ik hier snel wat vrienden! I love you guys, stem op mijn ontwerp! goed genoeg? tja... good work gitaarnet btw!

Javaca
14 mei 2004, 15:48
Ik heb bij mijn Leaves ook geen punten terwijl ik dat toch als mijn hoofdinzending beschouwde.

Vriendjespolitiek doe ik niet aan en ik stem ook niet op mezelf.

dodoweirdo
14 mei 2004, 17:17
Ik heb bij mijn Leaves ook geen punten terwijl ik dat toch als mijn hoofdinzending beschouwde.

Vriendjespolitiek doe ik niet aan en ik stem ook niet op mezelf.

ik ook niet aangezien ik hier geen vrienden heb, en stemmen op mezelf zou alleen maar zielig zijn. Kunnen ze volges mij ook wel checken... Ik vind persoonlijk ook wel dat de beste er niet bij zit. Wel vind ik het een spijtige zaak dat niet mijn presentatiefoto werd genomen (ik had in photoshop layoutje gemaakt) maar gewoon de foto met de renders van mijn droomgitaar...

Static-M
14 mei 2004, 19:28
Btw: een rollingstonesgitaar bestaat al... Maakt niet uit verder! Ik zal eens gaan stemmen!

birt
15 mei 2004, 11:21
wow, wie heeft dat stones ding erbij gezet?
en die funky gitaar staat er niet bij? :o
en de mijne ook niet :( (maar das bijzaak)

ik had heel andere keuzes verwacht, hier zitten niet meteen toppers bij voor mij… ach ja ik zal maar eens stemmen

ik stem alleszinds niet op bestaande modellen of modellen die er heel sterk op gelijken, het gaat om persoonlijek ontwerpen, dus er vallen er al heel wat weg...
ik herken al meteen een godin, vervormde fender (jaguar en jazzmaster achtigen), iets jackson kelly achtig, een smakeloze brandweerman, het logo van de stones en een tele waar wat stukken afgesneden zijn...

Die Firefighter is gewoon een fun-gitaartje.
Ik vond het een uitdaging om zo veel mogelijk gadgets in 1 gitaar te proppen zonder er meteen een Line-6 model van te maken. Toen ik hem er op zette had ik niet het flauwste vermoeden en zelfs niet de hoop dat deze het zou halen tot de Hall of Fame, met de stones gitaar idemdito. :D
en dan te bedenken dat ik deze gitaren niet gepost heb omdat ikz e zelf niet goed genoeg vond
http://users.pandora.be/vandijckheffen/bert/lipguitar.gif
http://users.pandora.be/vandijckheffen/bert/maskguitar.gif
http://users.pandora.be/vandijckheffen/bert/skullguitar.gif
:razz:

mss had ik ze wel moeten posten :-?

iam
15 mei 2004, 11:37
die skull is lekker :)

Javaca
15 mei 2004, 22:16
:o

(Spontane gasaanval)

lupoloco
15 mei 2004, 22:55
:o

(Spontane gasaanval)

:o minder ajuinen eten


:D

bert k
15 mei 2004, 23:41
Zo aan die paardentanden te zien is dat de skull van Hendrix himself... :-D

birt
16 mei 2004, 11:42
:o wat een reacties, ik had ze dus echt wel moeten posten :oops:

GitaarNet Admin
18 mei 2004, 16:58
Wel vind ik het een spijtige zaak dat niet mijn presentatiefoto werd genomen (ik had in photoshop layoutje gemaakt) maar gewoon de foto met de renders van mijn droomgitaar...

spijtige zaak is hersteld :)