PDA

View Full Version : Geïmproviseerde solo op Always on the Run



ED BOB
11 mei 2004, 21:19
Geïmproviseerde solo van Always on the Run tijdens live-optreden in een kroeg op mijn Les Paul en Engl Sovereign (lead kanaal)

http://www.bandopbezoek.nl/MP3/BOB%20Always%20on%20the%20run%20(solo).mp3

Eerlijke mening graag....

Greetz, Ed

[titelchange]

Hempo
11 mei 2004, 21:38
oeh lekker!

lekker tempootje heb je dr in zitten.

minidiscopnames ofzo? en die blazers hoe heb je dat gefixt (= keyboards of echte blazer)

Negative K3 fan
11 mei 2004, 21:48
vet koel, echt wel leuk gedaan, einde (voordat je de feedback inging) alleen beetje jammer en je bends zijn soms een beetje vals. maar dat is muggeziften.

Br@mbo
11 mei 2004, 21:50
die solo is echt lekker uber jaren80-rock achtig , zalig vind ik dat :)

ik heb ook ff et volledig nummer beluisterd, jullie band klinkt lekker , alleen hou ik niet van de zang. de zanger is goed hoor, maar mijn stijl niet zo :)

ga zow verder :D

ED BOB
11 mei 2004, 22:24
oeh lekker!

lekker tempootje heb je dr in zitten.

minidiscopnames ofzo? en die blazers hoe heb je dat gefixt (= keyboards of echte blazer)

Dit is een live opname van onze band, BOB (Band op Bezoek) met echte blazers (trompet + sax).
Het optreden is toen live op de radio uitgezonden op onze lokale omroep via een soort mobiele studio en ook gelijk op DAT gezet.
Op onze site staan nog meer MP3-tjes van dit optreden.

Greetz, Ed

Stratman70
11 mei 2004, 23:00
gave solo! Wat slordigheidjes, maar dat hoort er eigenlijk wel bij om het dan juist zo spontaan en energiek te krijgen!

ED BOB
11 mei 2004, 23:14
gave solo! Wat slordigheidjes, maar dat hoort er eigenlijk wel bij om het dan juist zo spontaan en energiek te krijgen!

Klopt.... hoort ook wel een beetje bij het alcoholgebruik.... :wink: