PDA

View Full Version : Festivals 2002



Ditmar
9 april 2002, 14:39
Okee, hier is weer zo'n 'ik moet een reactie van iedereen hebben'-topic. Namelijk; welke festivals bezoek jij dit jaar, vanwege welke bands........en met wie......en hoe knetter ga je worden......en ehm........ POST GEWOON MAAR IETS !!!!!

Ik ben in elk geval te vinden op Pinkpop (ik moest toch een keertje naar Rammstein gaan he) waar ik oa te vinden zal zijn in de snoeiharde pit bij de Dropkick Murphys, System of a down zal ook wel leuk worden..... en verder Rammstein natuurlijk, en verder weet ik niet precies welke bands er komen.

Verder zal ik op Ozzfest te vinden zijn in de tyfusharde pit bij SLAYER !!!!!!!! en verder bij onze grote metalheld Ozzy Osbourne (en Black Label Society, maar ozzy is toch belangrijker)

En verder ga ik ook nog naar Lowlands, maar wat daar dit jaar komt weet ik nog nie (niemand geloof ik). Maar daar heb ik ook een kaartje voor dus daar ga ik ook maar heen he.........

Verder hoop ik nog enkele van de andere kansloze types die dit gitaarforum bewonen tegen te komen, en dan moeten we maar een dikke snaak gaan roken (en Niels en Leon hoeven me er niet op te attenderen dat ik niet blow, want op festivals mag dat best - sorry, ik wou jullie gewoon effe voor zijn)

Ditmar
9 april 2002, 14:42
....en verder wou ik effe kwijt dat mensen niet met spikes in de pit moeten gaan staan op deze festivals, want dan heb je kans dat je mij tegen komt, en dat vind je dan niet leuk meer. :wink: :wink: :wink:

fleef
9 april 2002, 15:44
ik ga zowieso naar lowlands en misschien wel relaxen op parkpop, werfpop(leiden...is dat dit jaar eigenlijk weer?) en misschien bospop ofzo. verder ga ik natuuurlijk naar alle festivals op texel. maar dat zijn dr niet zo veel. maar wel een aanrader voor iedereen die van punk en hardcore houdt!

en op http://www.lowlands.nl staan geloof ik wel wat bands die gaan optreden.

maar wat ik echt be-la-che-lijk vindt: consumpties zijn gewoon 4 piek!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fleef op 2002-04-09 14:46 ]</font>

Renz
9 april 2002, 16:52
Waarschijnlijk ga ik wel naar Lowlands, omdat daar altijd wel iets leuks te zien is. Werchter heeft dit jaar ook wel een goed programma, dus wie weet...

Ik ga in ieder geval niet naar Pinkpop, al is het alleen maar omdat Lenny Kravitz komt en omdat de organisatie elk jaar Faithless programmeert, wat echt een zwaktebod is.

fleef
9 april 2002, 20:35
sjongejonge...wat een gebats allemaal...:wink:

neej...daar doe ik niet aan hoor!
laat mij maar lekker bassen inplaats van batsen

PeArLjAm
9 april 2002, 21:50
Ja ik ga ook naar pinkpop, lekker beuken bij soad, Rammstein en Dropkick Murphy's, ik wil muse zien en ga ook eventjes bij lenny kravitz kijken.. Ach whatever ik zie het wel.. :smile: Hoe ik knetter ga worden?? Hoe weet ik nog niet maar dat ik het ga worden das zeker :grin: Ik neem wel een grammetje of 15 mee denk ik zo..

Yorrit
9 april 2002, 23:30
15 gram!? ga weg man :smile:. heb je je eigen kwekerij ofzo? of heb je geld teveel :smile:.

en ik ga dit jaar maar weereens naar lowlands. altijd wel grappig

Ditmar
10 april 2002, 14:04
Op 2002-04-09 20:50, schreef PeArLjAm:
Ja ik ga ook naar pinkpop, lekker beuken bij soad, Rammstein en Dropkick Murphy's, ik wil muse zien en ga ook eventjes bij lenny kravitz kijken.. Ach whatever ik zie het wel.. &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif"> Hoe ik knetter ga worden?? Hoe weet ik nog niet maar dat ik het ga worden das zeker &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> Ik neem wel een grammetje of 15 mee denk ik zo..


Ik denk dat we maar effe moeten afspreken op Pinkpop, 15 gram wil ik graag aan meewerken (niet dat ik het op zou maken, want van 1 grammetje ben ik er ook al goed aan hoor)

fleef
10 april 2002, 17:04
jesus! 15 gram! ik neem aan dat je dat aan heel pinkpop uit gaat delen dan? :wink:

PeArLjAm
10 april 2002, 17:08
Ja die 15 gram is niet alleen voor mij hoor, is ook nog voor 2 vrienden van me.. met zn 3en dus. Gewoon 3 dagen lekker knetter zijn..

suzanne
10 april 2002, 19:48
doe mij maar pinkpop zonder al die grammetjes, maar gewoon met een paar flessen drank!!
ik ga voor de lol,de gekte en voor:jewel,lenny kravitz, live, en kane!!

Ditmar
10 april 2002, 21:44
ik denk niet dat ik jou dan ga tegenkomen.......:wink:

PeArLjAm
10 april 2002, 21:46
Ik let wel op een gozer met dreadlocks die knetter is... Lijkt me een goeie :smile:

suzanne
10 april 2002, 22:44
thja......wie weet loop ik je zomaar tegen het lijf! whatever....by mij gaat het toch vooral om de muziek moet ik zeggen!het lijkt me nl best leuk om ook mee te maken waar ik voor betaal! :wink:

PeArLjAm
10 april 2002, 23:05
Ach als ik knetter ben vind ik de muziek alleen maar mooier.. Ik ga er meer dimensies ofzo inzien, het bevalt me altijd wel als ik knetter muziek zit te luisteren.

Ditmar
11 april 2002, 13:35
Op 2002-04-10 20:46, schreef PeArLjAm:
Ik let wel op een gozer met dreadlocks die knetter is... Lijkt me een goeie &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">


Veel succes, er loopt natuurlijk maar een zo'n figuur op heel Pinkpop rond :wink:

fleef
11 april 2002, 17:32
voor Kane naar pinkpop!? betaal je je daar lam voor?
oh ja...een voor lenny krevitz...nah...daar zou ik het dus echt niet voor doen.

PeArLjAm
11 april 2002, 18:41
Misschien kunnen we een soort mini gitaarforum bijeenkomst organiseren. Gaan we met zn allen mexicanen... :smile:

suzanne
11 april 2002, 19:48
uuh ja EN, fleef? ik ga niet alleen voor kane zoals je las, daarbij vind ik gewoon de hele sfeer leuk! en ik ga die bands waar jij voor gaat toch niet af zitten kraken!

dirkw83
12 april 2002, 11:06
Ik wou net zeggen zeg, da's toch je eigen keus!!

fleef
12 april 2002, 17:34
sorry...:smile:

depterra
12 april 2002, 17:45
Voor moesten hier belgen zijn...
ik ga naar pukkelpop,werchter en graspop...Ozzfest mischien ook nog (maar dan in belgie :razz: )

Ditmar
13 april 2002, 18:36
Oh ja, ik ga misschien ook naar Graspop.

Dila&Kitaar
13 april 2002, 18:56
in almere is eind augustus (tijdens de uitmarkt... slim) HEINEKEN music below the sea... gratis... vroeger wasset jazz... maar nu niet meer... almere gaat hard achteruit :wink:

Dionyios
24 april 2002, 20:14
Ozzfest en Graspop... :grin:

FNaRK
24 april 2002, 21:10
Waldrock, Wacken (duitsland) en wellicht Bang Your Head (ook duitsland)

L4A
27 april 2002, 15:41
Waarschijnlijk Eurorock (foute naam, erg cool fetival):
COVENANT (SWE) - ANNE CLARK (UK) - THE GATHERING (HOL) - SUICIDE COMMANDO (BE) – CORVUS CORAX (GER) – PRAGER HANDGRIFF (GER) – IN THE NURSERY (UK) - JOHN FOXX &amp; LOVIS GORDON (UK) new - ILLUMINATE (GER)* new – RAVENOUS (GER) – ANCIENT RITES (BE) new - RUN LEVEL ZERO (SE) – NOISEX** (GER) (last gig ever in Belgium !) HAUJOBB (GER) – GIRLS UNDER GLASS (GER) – EISHEILIG (GER) – HYBRYDS (BE) – MONOLITH (BE) – LETZE INSTANZ (GER) – SILENT PROMISES (GER) – BACKLASH (SWE) – COLONY 5 (SWE) – WHISPERS IN THE SHADOW (AUS) - SHEEP ON DRUGS**** (UK) - INCUBUS SUKKUBUS (UK) - SWARF (UK) - GOTEKI (UK) - INERTIA (UK) - CHAOS ENGINE (UK) - GOD'S BOW (PL) - FINAL SELECTION (GER)
- THE DAWN VISITORS (BE)
...

Maar da's ook veel electronica dus daar moet je wel van houden (geen house, maar wel EBM/electro enzo)

L4A
27 april 2002, 16:00
Trouwens er is inmiddels al iets bekend over de lowlands line-up (nog niet allemaal officieel geloof ik maar toch, altijd leuk om te speculeren :smile: ):
22-Pistepirkko, The Beta Band, Coldplay, Dimmu Borgir (!!!), Ekova, Flogging Molly, Peter Pan Speedrock, Speedy J, Within Temptation, Zober

Hm, wel wat vage namen (eerste 2 en de laatste) ken iemand die?

Fastvinnie
27 april 2002, 19:29
Ik weet nog niet waar ik allemaal heen ga, in elk geval naar Parkpop en Werfpop, Werfpop is bij mij om de hoek, dus daar ga ik wel ff kijken. En misschien naar Lowlands, maar moet ik nog ff kijken of ik er geld voor heb en tijdens Pinkpop ben ik weg :'(. En natuurlijk ga ook ik bij alle festivals lekker knetter worden!!! Maar 15 gram, das echt veel, jammer dat ik niet mee kan doen!!

Sjaak
28 april 2002, 17:45
Ik ga tuurlijk naar pinkpop en lowlands en roskilde. En als ik slaag mag ik van mijn pa naar de volgende WOODSTOCK!!! En verder ga ik 30 juni naar de gelredome naar Rammstein op het veld natuurlijk dat was het zo'n beetje woodstock word een duur uitje...

Ditmar
29 april 2002, 14:27
Op 2002-04-27 15:00, schreef L4A:
Trouwens er is inmiddels al iets bekend over de lowlands line-up (nog niet allemaal officieel geloof ik maar toch, altijd leuk om te speculeren &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif"> ):
22-Pistepirkko, The Beta Band, Coldplay, Dimmu Borgir (!!!), Ekova, Flogging Molly, Peter Pan Speedrock, Speedy J, Within Temptation, Zober

Hm, wel wat vage namen (eerste 2 en de laatste) ken iemand die?


De beta band is toch iets van een soort van ontspoorde soundgarden gespeeld door nerds in soepjurken ofzo ???

L4A
30 april 2002, 15:31
Op 2002-04-29 13:27, schreef Ditmar:

De beta band is toch iets van een soort van ontspoorde soundgarden gespeeld door nerds in soepjurken ofzo ???


Hm, kan nu niet zeggen dat ik ineens overloop van enthousiasme ofzo.... :grin:

Kitaarhiero
1 mei 2002, 12:09
Zober is geloofik de winnaar van de grote Prijs nederland... die zullen wel een beetje kwaliteit hebben... tis Pop/rock ofzo.

L4A
8 mei 2002, 00:48
Uit de Ozzfest nieuwsbrief:

BLACK LABEL SOCIETY NIET OP OZZFEST
Helaas in deze nieuwsbrief ook slecht nieuws. Black Label Society zal niet
optreden op Ozzfest. De platenmaatschappij wil niet mee betalen aan de
tour van de band. Zanger/gitarist Zakk Wylde zal wel als gitarist van Ozzy
Osbourne op Ozzfest te zien zijn.

Jammer....

Ditmar
9 mei 2002, 15:14
:'(

Dila
9 mei 2002, 15:57
Op 2002-04-29 13:27, schreef Ditmar:


Op 2002-04-27 15:00, schreef L4A:
Trouwens er is inmiddels al iets bekend over de lowlands line-up (nog niet allemaal officieel geloof ik maar toch, altijd leuk om te speculeren &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif"> ):
22-Pistepirkko, The Beta Band, Coldplay, Dimmu Borgir (!!!), Ekova, Flogging Molly, Peter Pan Speedrock, Speedy J, Within Temptation, Zober

Hm, wel wat vage namen (eerste 2 en de laatste) ken iemand die?


De beta band is toch iets van een soort van ontspoorde soundgarden gespeeld door nerds in soepjurken ofzo ???


ja

Noctiis
10 mei 2002, 12:00
klinkt leuk :smile:

Ditmar
11 mei 2002, 22:13
Wanneer gaan ze nou eens Devin Townsend programmeren op een of ander festival ????

L4A
12 mei 2002, 04:54
Op 2002-05-11 21:13, schreef Ditmar:
Wanneer gaan ze nou eens Devin Townsend programmeren op een of ander festival ????


While not yet on the roster, Strapping Young Lad will likely be performing at the Wacken Open Air Festival on August 5. We are also considering doing the Knockout Festival in Switzerland July 17. If so, there will likely be touring between that time but they will be going to regions not yet covered (possibly Scandinavia, Poland, Italy etc.) rather than over-stay their welcome in the other regions who saw them 2 or 3 times last year.

Ff geduld dus, misschien wel hier, en anders gewoon naar duitsland toch?

L4A
15 mei 2002, 00:38
Heb trouwens net kaartjes gekocht voor Ozzfest, en voor de geinteresseerden die nog geen kaartje hebben: het kan nog steeds!!

L4A
22 mei 2002, 20:03
Ditmar je gebeden zijn gehoord: SYL staat op Dynamo (maar ach dat wist je vast al :wink: )

Ditmar
22 mei 2002, 21:01
JAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH !!!!!!

L4A
6 juni 2002, 23:19
Inmiddels zijn er al behoorlijk wat bands bekend voor Lowlands ( http://www.lowlands.nl ), maar er zit nog niet echt iets tussen waarvan ik uit m'n plaat ga geloof ik :sad:
:wink:

Kitaarhiero
7 juni 2002, 18:44
Gaat er nog iemand naar Waterpop?

Ditmar
7 juni 2002, 21:06
Yep......ME !!!!!

Hoe meer festivals hoe beter he