PDA

View Full Version : Carvin ultra V



Thom TK
10 mei 2004, 23:49
Oke, na een nieuwe versterker te hebben uitgekozen, heb ik mijn oog nu laten vallen op een "nieuwe" electrische gitaar: de Carvin Ultra V.
Ik kan hem (2e hands dacht ik) krijgen voor 600 pleuro.
Is dit een goede prijs?
En vooral: is dit een goede gitaar?
Hij is handmade in de USA dacht ik.

EmgMaster
11 mei 2004, 06:05
foto's??

gerrekat
11 mei 2004, 06:45
http://mysite.verizon.net/res0ninv/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/3carvins.jpgJa die zijn USA made....goede gitaren ik vind de Ultra V alleen helemaal niet mooi om te zien.

Mara ze zijn inderdaad voordelig in de aanschaf en ze klinken erg goed ik heb op twee verschillende ultra V's gespeeld en ook de stock Carvin elementen klinken goed.


de middelste hier is en ultra V!


http://mysite.verizon.net/res0ninv/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/3carvins.jpg

Patrick M.
11 mei 2004, 07:08
Oke, na een nieuwe versterker te hebben uitgekozen, heb ik mijn oog nu laten vallen op een "nieuwe" electrische gitaar: de Carvin Ultra V.
Ik kan hem (2e hands dacht ik) krijgen voor 600 pleuro.
Is dit een goede prijs?
En vooral: is dit een goede gitaar?
Hij is handmade in de USA dacht ik.

Carvins zijn uitstekende gitaren die met CNC machines worden gemaakt in ude USA. 600 euro lijkt me een redelijke prijs (vooropgesteld dat de gitaar in goede staat verkeerd. Ik denk niet dat je voor 600 een betere gitaar zult vinden, ik zou het doen.

Negative K3 fan
11 mei 2004, 12:03
zit daar een kahler ofzo op? carvin is trouwens wel een goed merk! ik zou het doen.

Rubenios
11 mei 2004, 14:28
wannabee RR

schaap
11 mei 2004, 14:44
RR is andersom toch ?
Maar ik vind em wel wat hebben, niet zo mooi als mijn Flying V maar toch :roll:

gerrekat
11 mei 2004, 15:01
Vind hem lang niet zo mooi als een RR, maar ze zijn wel goed...misschien wel net zo goed als een echte RR, zeker stukken beter dan de koreaanse Jacksons!

Thom TK
11 mei 2004, 17:45
Carvins zijn uitstekende gitaren die met CNC machines worden gemaakt in ude USA. 600 euro lijkt me een redelijke prijs (vooropgesteld dat de gitaar in goede staat verkeerd. Ik denk niet dat je voor 600 een betere gitaar zult vinden, ik zou het doen.

CNC machines?!?
Zijn ze niet helemaal handgemaakt dan?

gerrekat
11 mei 2004, 19:39
ligt eraan hoe je het bekijkt, alleen de bodies worden ge-CNC'd...ze worden dus min of meer door een machine gefreesd in plaats van dat er een kerel met een freesbank staat.

mara dta heeft alleen maar tot gevolg dat de bodies nauwkeuriger zijn en alles beter past...veel mauwkeurigere toleranties...zeker met inlaywerk erg belangrijk een klein kiertje kan al walgelijk lelijk zijn!

Maar als je echt een purist bent nee dan zijn ze niet geheel handgemaakt....maar GIBSON en FENDER CNC'en zelfs de custom shop modellen....

shredneck
11 mei 2004, 22:05
Ik heb nog een dc127 te koop incl koffer, nieuwstaat, voor 550,- vaste prijs.


info: 0648493554