PDA

View Full Version : wat voor MIDI controller gebruik je



ieme
10 mei 2004, 21:16
Ey,

Wat voor midi controller gebruik jij bij je rack gear, ik ben van plan binnenkort de Voodoolab Ground control pro aan te schaffen....

Welke gebruik je? wat zijn je bevindingen? wat is goed wat kan beter? wat zijn de slechte punten? wat schakel je er mee?

skabouter
11 mei 2004, 00:30
ik heb een roland FC-200. ik gebruik hem om 2 FX units en een midi-ampswitcher aan te sturen. hij is opzich wel compleet:
10 pedals
bank up/down
een extra CTR pedal
een EXP-pedal

http://img.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/15/151319.jpg

hij werkt wel goed, geen klachten over. maar in feite denk ik niet dat hij 2x beter is dan een Behringer FCB1010, maar hij is wel 2x zo duur (hoewel ik hem voor een zeer relaxt prijsje had)

LordRiffenstein
11 mei 2004, 07:56
Ik heb een kabouter die ik in mijn rack verstop, bij een bepaalde beweging van mijn been weet hij wat te veranderen aan mijn zooi!

:-D

http://riffenstein.kingsmeade.net/images/All%20Access.jpg

:razz:

Chiel
11 mei 2004, 08:56
Nog steeds een GT3 :-? .

http://www.flexonline.nu/chielboard.jpg

Werkt nogthans zeer goed, maar daar moet binnenkort een Groundcontrol voor aangeschaft worden of een Ernst Navigator oid.
Het grootste verschil zit 'm in de configureerbaarheid van de buttons op PC's en CC's. Zo uit mijn hoofd kan de Groundcontrol of 4PC's en 8CC's óf 10PC's. De AllAccess van Rocktron en de Navigator kan ieder willekeuringe volgorde aan.

kokeleko
11 mei 2004, 09:33
Ik gebruik deze en ben er wel happy mee.
Metalen constructie,voeding via 7-polige midikabel, relay schakeling.
Als ik de FX-knop intrap heb ik beschikking over minimaal 10 CC's , trap ik em weer uit (FX-knop), kan ik met PC werken.
Expressie pedaal is direkt linkbaar met mijn G2 , onder het pedaal een schakelaar die je in of uit trapt met het pedaal net een echte wah.

http://img4.imageshack.us/img4/8126/MPX-R1.jpg

Rectifier
11 mei 2004, 09:48
Eeeeeeeeeeeeey die heb ik ook..... 8-)

http://img4.imageshack.us/img4/8126/MPX-R1.jpg[/quote]

kokeleko
11 mei 2004, 09:50
Eeeeeeeeeeeeey die heb ik ook..... 8-)

http://img4.imageshack.us/img4/8126/MPX-R1.jpg[/quote]

Weet je ook hoe dat ie werkt dan :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Jimi Hendrix
11 mei 2004, 10:09
Ernst Navigator, meesterlijk

Rectifier
11 mei 2004, 10:57
Weet je ook hoe dat ie werkt dan :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Hij klinkt het beste als ik de bovenste linkerbutton in trap :lol:

kokeleko
11 mei 2004, 10:58
Weet je ook hoe dat ie werkt dan :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Hij klinkt het beste als ik de bovenste linkerbutton in trap :lol:


Hahahahaha, bij mij ook whoaaaaaaaaaa :D

LordRiffenstein
11 mei 2004, 11:08
Ernst Navigator, meesterlijk

Fotootjes? Wat moet die kosten tegenwoordig? Ik hoorde een keer een prijs van 1300euro en dat is WAY overpriced

kokeleko
11 mei 2004, 11:10
Yourie dat zijn Belgische euroos.

LordRiffenstein
11 mei 2004, 11:25
Yourie dat zijn Belgische euroos.

Ja en zoals we allemaal weten zijn die net dat beetje meer waard dus zal het wel 1500 Nederlandse Euros zijn :-?

kokeleko
11 mei 2004, 11:38
Nou............niet allemaal . :D

Jimi Hendrix
11 mei 2004, 14:46
Ernst Navigator, meesterlijk

Fotootjes? Wat moet die kosten tegenwoordig? Ik hoorde een keer een prijs van 1300euro en dat is WAY overpriced

zal best, toen ik hem bestelde was hij 1000 pleuro incl BTW.

LordRiffenstein
11 mei 2004, 14:49
zal best, toen ik hem bestelde was hij 1000 pleuro incl BTW.

Ok, dat lijkt me een redelijke prijs!

Jimi Hendrix
11 mei 2004, 14:52
ik geloof dat tijdens de productie bleek dat hij duurder uit zou vallen, maar Ernst had mij bovenstaande prijs al genoemd.....
Ben er trouwens heel tevreden mee, superdegelijk en ergonomisch, bovendien past hij precies in zo'n 'gamma'koffer.

LordRiffenstein
11 mei 2004, 15:01
ik geloof dat tijdens de productie bleek dat hij duurder uit zou vallen, maar Ernst had mij bovenstaande prijs al genoemd.....
Ben er trouwens heel tevreden mee, superdegelijk en ergonomisch, bovendien past hij precies in zo'n 'gamma'koffer.

LOL, die All Access ook maar dan moet er nog een EB-pedaal naast .... :cool:

amon
11 mei 2004, 15:03
zal best, toen ik hem bestelde was hij 1000 pleuro incl BTW.

Ok, dat lijkt me een redelijke prijs!

ooooooh, das niks.... :-?

Jimi Hendrix
11 mei 2004, 15:12
ik geloof dat tijdens de productie bleek dat hij duurder uit zou vallen, maar Ernst had mij bovenstaande prijs al genoemd.....
Ben er trouwens heel tevreden mee, superdegelijk en ergonomisch, bovendien past hij precies in zo'n 'gamma'koffer.

LOL, die All Access ook maar dan moet er nog een EB-pedaal naast .... :cool:

Hier past nog net de adapter ernaast ;-).
Gamma koffer is trouwens part of the deal haha.

robzilla
11 mei 2004, 17:23
ik geloof dat tijdens de productie bleek dat hij duurder uit zou vallen, maar Ernst had mij bovenstaande prijs al genoemd.....
Ben er trouwens heel tevreden mee, superdegelijk en ergonomisch, bovendien past hij precies in zo'n 'gamma'koffer.

LOL, die All Access ook maar dan moet er nog een EB-pedaal naast .... :cool:

Hier past nog net de adapter ernaast ;-).
Gamma koffer is trouwens part of the deal haha.

Heb je geen foto's van die Ernst?

wimmeltje
11 mei 2004, 18:26
http://members.brabant.chello.nl/~w.leijssenaar/rsb.JPG

Rocktron Bradshaw (CAE) RSB-18 Footcontroller

Rectifier
11 mei 2004, 21:25
Heb je geen foto's van die Ernst?

Geen foto...wel een mega tekening :lol:

http://www.ernstamps.com/Images/nmk2_topa.jpg

doncker
11 mei 2004, 22:45
Ik gebruik behringer fcb1010

morris
11 mei 2004, 23:38
blijft een mooie controller die Navigator.

Ik gebruik zelf een All Access en een Lexicon R1.

ED BOB
11 mei 2004, 23:49
Ik gebruik Roland FC200.
Ben ik erg tevreden mee en is gewoon superdegelijk. Doet al jarenlang goede dienst onder erbarmelijke omstandigheden. Is nooit in een case vervoert, is wel eens een blad bier overheen gegaan en werkt nog steeds perfect...

Greetz, Ed

Baco
12 mei 2004, 00:13
Engl Z-12, enkel voor het selecteren van patches

skabouter
12 mei 2004, 00:25
Ik heb een kabouter die ik in mijn rack verstop, bij een bepaalde beweging van mijn been weet hij wat te veranderen aan mijn zooi :razz:

wat zijn de afmetingen precies ?

wimmeltje
12 mei 2004, 08:02
Die ernst heeft wel wat weg van mijn RSB. Maar ik heb er dan ook nog 11 loops bij zitten...

EDIT: Die Ernst Wordt die rechtstreeks bij Ernst verkocht of zit er ergens nog een winkel die deze verkoopt en eventueel op voorraad heeft. De Specs zien er namelijk wel interessant uit.

Daniël_san
16 mei 2004, 16:25
Ik heb een kabouter die ik in mijn rack verstop, bij een bepaalde beweging van mijn been weet hij wat te veranderen aan mijn zooi!

:-D

http://riffenstein.kingsmeade.net/images/All%20Access.jpg

:razz:

wat kost zo'n ding???

LordRiffenstein
16 mei 2004, 16:50
wat kost zo'n ding???

Ongeveer 1000 euro.

Daniël_san
16 mei 2004, 21:55
dat wordt dus sparen.... :-D :-D

Jimi Hendrix
16 mei 2004, 22:06
Die Ernst Wordt die rechtstreeks bij Ernst verkocht of zit er ergens nog een winkel die deze verkoopt en eventueel op voorraad heeft?

Rechtstreeks bij Ernst, ik geloof niet dat hijzelf een voorraad aanhoudt, meer dat hij er af en toe 20 bouwt.....

skabouter
16 mei 2004, 23:35
wat kost zo'n ding???

Ongeveer 1000 euro.

toch een beetje veel geld. ik zou er eerder iets als een G-force voor kopen, of iets anders moois voor mijn sound. de control unit komt wel als laatste. met een FCB1010 kom je ook een eind, en die is (2e hands) 10x zo goedkoop, en heeft nog 2 exp pedals ook....................
ik ben btw verdorie mijn FC-200 kwijt, na de gig, van zaterdag. ik hooooop dat ie nog in de auto van een maat ligt, moet nog bellen. zo niet, dan die tent eens bellen. als ie maar nie echt weg is :-s

Jimi Hendrix
17 mei 2004, 10:42
wat kost zo'n ding???

Ongeveer 1000 euro.

toch een beetje veel geld. ik zou er eerder iets als een G-force voor kopen, of iets anders moois voor mijn sound. de control unit komt wel als laatste.

Ik zie dat anders, ik gebruik momenteel alleen Rivera KHR100 (midischakelbaar) en een gmajor voor de effecten en dus een Navigator als midipedal. Nog los van het feit dat je je setup probleemloos veel groter kunt maken (binnenkort...) en dat de Ernst superdegelijk gebouwd is, hoef ik door de Control Switches slechts 1 bank met presets te gebruiken en de rest binnen de presets schakelen met de Control schakelaars. Scheelt een hoop gerommel live (welke bank had ik die sound nou ook alweer??) en je word er ook nog eens creatief van.
De controller is per slot van rekening jouw toegang tot je spullen, hoe uitgebreider je controller hoe meer je ermee kunt....

skabouter
17 mei 2004, 10:57
ja, dat is inderdaad wel zo. maar ik moet zeggen dat ik met een FC-200 niets tekort kom.
en uiteraard is hoe uitgebreider hoe leuker/beter. maar wel tot een bepaalde grens. 1000 euro voor "gewoon" een controller is in mijn ogen wat veel.........
maarja, ik ben maar een studentje, over een jaar of 5 denk ik daar misschien anders over, net als jullie :)

ieme
17 mei 2004, 16:49
Zijn er hier ook mensen die de groundcontrol van voodoolab gebruiken? ik sta op t punt er 1 aan te gaan schaffen...

ieme
17 mei 2004, 16:51
maarja, ik ben maar een studentje, over een jaar of 5 denk ik daar misschien anders over, net als jullie :)

Tsja ik ben ook maar student... maar goed dat pooier zijn zo goed bijverdiend...

morris
17 mei 2004, 21:40
Zijn er hier ook mensen die de groundcontrol van voodoolab gebruiken? ik sta op t punt er 1 aan te gaan schaffen...

leuk voor thuis, tenzij je de switches laat vervangen door Carlings, maar dan kun je net zo goed een AA aanschaffen....

vinni
17 mei 2004, 23:59
Heb ff gekeken bij Musik Produktiv.
Die All Access is Eur 995.

De Skydstrup SC-1 is Eur 968.
Dat maakt dus niet zoveel uit.
Op HC heb ik gelezen dat er nogal wat gebruikers van de AA zijn die klagen over het uitvallen van het schermpje.

De SC-1 is onbekend maar John Petrucci gebruikt er ook één....
Nou niet de minste...de constructie ziet er in ieder geval degelijk uit.

Wat ik fijn vind van beide controllers is de songmode.
Gewoon je sets samenstellen en met één druk naar de voglende song!
Geweldig!.....De AA heeft hierin meer mogelijkheden dan de SC-1.

Je merkt al.....
Ben nu ook op zoek naar een controller....maar ja ....prijzig hé!

Groet,
Vinni

wimmeltje
18 mei 2004, 07:48
Heb ff gekeken bij Musik Produktiv.
Die All Access is Eur 995.

De Skydstrup SC-1 is Eur 968.
Dat maakt dus niet zoveel uit.
Op HC heb ik gelezen dat er nogal wat gebruikers van de AA zijn die klagen over het uitvallen van het schermpje.

De SC-1 is onbekend maar John Petrucci gebruikt er ook één....
Nou niet de minste...de constructie ziet er in ieder geval degelijk uit.

Wat ik fijn vind van beide controllers is de songmode.
Gewoon je sets samenstellen en met één druk naar de voglende song!
Geweldig!.....De AA heeft hierin meer mogelijkheden dan de SC-1.

Je merkt al.....
Ben nu ook op zoek naar een controller....maar ja ....prijzig hé!

Groet,
Vinni

De Bradshaw RSB-18 is ook een mooie footcontroller met looper erbij. Misschien is dat wel iets voor je

vinni
18 mei 2004, 21:19
Voor dat geld waarvoo jij'm aanbiedt koop ik toch liever een nieuwe All Access 8-)

Niet die die Bradshaw het niet waard zal zijn....maar zo'n songmode zit er waarschijnlijk niet op. En dat vind ik nou net één van de mooiste features.


Groet,
Vinni

ieme
18 mei 2004, 23:38
Zijn er hier ook mensen die de groundcontrol van voodoolab gebruiken? ik sta op t punt er 1 aan te gaan schaffen...

leuk voor thuis, tenzij je de switches laat vervangen door Carlings, maar dan kun je net zo goed een AA aanschaffen....

Wat dan Morris? slechte kwaliteit switches?

ieme
18 mei 2004, 23:45
Hiervoor zal binnenkort een Voodoolab Groundcontrol voor aangeschaft worden. Het grootste verschil met Access en Ernst zit 'm in de configureerbaarheid van de buttons op PC's en CC's. Zo uit mijn hoofd kan de Groundcontrol of 4PC's en 8CC's óf 10PC's. De AllAccess van Rocktron en de Navigator kan ieder willekeuringe volgorde aan.

Klopt dit?

morris
19 mei 2004, 00:05
Zijn er hier ook mensen die de groundcontrol van voodoolab gebruiken? ik sta op t punt er 1 aan te gaan schaffen...

leuk voor thuis, tenzij je de switches laat vervangen door Carlings, maar dan kun je net zo goed een AA aanschaffen....

Wat dan Morris? slechte kwaliteit switches?

Ja, een drama. Een jaartje touren wordt al moeilijk hoor. Je kunt ze wel vervangen, maar zo'n carling kost toch al gauw 35 euro per stuk.

morris
19 mei 2004, 00:09
Hiervoor zal binnenkort een Voodoolab Groundcontrol voor aangeschaft worden. Het grootste verschil met Access en Ernst zit 'm in de configureerbaarheid van de buttons op PC's en CC's. Zo uit mijn hoofd kan de Groundcontrol of 4PC's en 8CC's óf 10PC's. De AllAccess van Rocktron en de Navigator kan ieder willekeuringe volgorde aan.

Klopt dit?

Gedeeltelijk, de AA kan in groepen van 5 geconfigureerd worden:
15 PC
10 PC 5 CC
5PC 10 CC
15 CC
Helemaal leuk wordt het als je er twee aan elkaar koppelt. Voel je hem al aankomen? Probeer maar eens een controller te vinden die dat allemaal kan.

wimmeltje
19 mei 2004, 09:52
Voor dat geld waarvoo jij'm aanbiedt koop ik toch liever een nieuwe All Access 8-)

Niet die die Bradshaw het niet waard zal zijn....maar zo'n songmode zit er waarschijnlijk niet op. En dat vind ik nou net één van de mooiste features.


Groet,
Vinni\

songmode heeft hij ook :D

erwin_ve
19 mei 2004, 10:55
Ik gebruik een rocktron midimate, ziet er inmiddels uit alsof tie een dagje op de snelweg heeft gelegen, maar het werkt prima!

vinni
20 mei 2004, 13:38
Ja....zo'n midimate is misschien ook wel wat voor mij!
Ben het aan het uitzoeken....

Zag nog een tweedehands staan....Eur 300!
Da's duurder dan nieuw bij Musik Produktiv.....

Heeft wel geen songmode....maar goed achter elkaar programmeren met
een vaste setlist werkt natuurlijk ook....minder handig....maar ja....ook minder duur.

Vinni

Jimi Hendrix
20 mei 2004, 14:00
Zo'n songmode is toch eigenlijk onzin?
Hoeveel geluiden kun je maken live?
Ik heb er goed over na gedacht en één bank van 10 presets (clean, clean met compressie, 2x clean lead (jazz/knopfler zeg maar), crunch rhythm, crunch lead, dist rhythm, dist lead, u2 delay ('harde' tempo delay) en nog een programma voor delay swells) geprogrammeerd, dmv de 8 cc's en taptempo binnen die presets kan ik makkelijk alle geluiden maken die ik nodig heb op een avond.....

vinni
20 mei 2004, 17:33
Nou,
Gebruik diverse delays, presets met tremolo en flangers
Heb een ENGL Ritchie Blackmore met clean, crunch, lead, heavy lead,
Controur en twee volumelevels....
Ons repertoire bestaat uit 50 nummers

Nou....met 10 presets kom ik er echt niet!

Groet,
Vinni

Jimi Hendrix
21 mei 2004, 01:40
OK, we hebben gewoon een verschillende aanpak.
als ik een tremolo nodig heb dan CC ik hem erbij in de preset en sla ik die preset met tremolo op. (De navigator geeft je die mogelijkheid, wijzigingen opslaan met de voet).
Als ik die preset daarna weer oproep zet ik gewoon de tremolo weer uit.

Blijft overeind dat ik geen zin zou hebben om door een lijst van 50 nummers heen te scrollen om de juiste instellingen te vinden die toch wel erg lijken op minstens 10 andere nummers in de lijst...... ieder zijn meug, mij gaat dat wel erg ten koste van de creativiteit.... presets waarbinnen je niet met je voet tijdens het spelen zou kunnen rommelen.

Kun je de volume boost van de engl ook niet onder een CC zetten? Dan druk je die in en hopla: solovolume. Of onder een PC kan natuurlijk ook (als je fx niet in omni staan en je engl alleen de boost aan en uit kan zetten).

vinni
21 mei 2004, 09:51
Hoi,

Inderdaad een andere aanpak.
En nee.....die boost kan je niet met een CC aansturen.
Betekent natuurlijk weer een aantal extra patches....

Groet,
Vinni

Chiel
24 mei 2004, 11:38
Snap het nut van die Songmode ook niet echt. Ik heb een volume pedaal voor het totaal volume (tevens solo volume) en een volumeknop op mijn gitaar voor de hoeveelhied gain. Verder natuurlijk nog een drietal elementen :D .

Wij plukken de nummers lukraak uit een setlist van pakweg 120 nummers. Ik gebruik de vier kanalen van de Rover, een flanger, een Chorus, een delay, een Reverb en natuurlijk een Wah. Ik kom hiermee op in totaal 4 PC's en 4 CC's. Heb je dan nog meer nodig :-? . Ik zou helemaal krankjorum worden als ik voor ieder nummer naar de bijhorende songmode zou moeten scrollen :oops: . Maar goed, als het voor jou prima werkt . . .

LordRiffenstein
24 mei 2004, 11:49
Hoi,

Inderdaad een andere aanpak.
En nee.....die boost kan je niet met een CC aansturen.
Betekent natuurlijk weer een aantal extra patches....

Groet,
Vinni

Boost kan wel met CC maar dan met een extra apparaat of zo. Mijn G-Major laat nl toe om 2 schakelingen te doen en deze aan te sturen via CC en die gebruik ik dus. Extra kabeltje nr de Savage en het werkt perfect, ik heb 1 switch op mijn All Access die Tap Tempo OF boost doet afhankelijk van de preset. Leuk als je die rif of fill er net ff wil door laten komen :-D

vinni
24 mei 2004, 12:24
Jawel.....dat begrijp ik wel.
Maar voor het switchen van mijn ENGL Ritchie Blackmore gebruik ik een Z-11 van ENGL. Die verstaat alleen maar programchanges. M.a.w. ik zal steeds een Program moeten kiezen voor de boost of contour met daarin naast de boost/contour ook het kanaal en high of lowgain. CC's had makkelijker geweest.

En ja....ik weet ook dat je met de levels in de G-major (in mijn geval MPX-1) ook kan boosten maar gebruik liever de Z-11.

Heb gisteren al wel een GRX4 besteld bij Mario!
Dus nu alleen nog een controller......weet nog steeds niet welke.
De MFC5 van Axess is na overleg met Mario afgevallen. Toch te beperkt t.a.v. CC's...met name Tap-tempo i.c.m. global patch.
Heb vrijdag nog de midimate met eigen ogen mogen aanschouwen...
Vind wel dat die switches dicht bij elkaar zitten. (of ligt dat aan mijn maatje 44 :-D )

Zo'n All Acces als jij hebt lijkt me wel wat....maar ja....die prijs hé.
Ben ook nog steeds enthousiast over de SC-1 van Skrydstrup.
Ongeveer helzefde als de All Access....ook in prijs....
Vorige week ook nog gekeken naar de MFC10 van Yamaha....maar die is weer zo groot.....en van plastic.

Ehh...Yoeri.....kon niet op je forums komen.....ligt dat aan mij?

Groet,
Vinni

LordRiffenstein
24 mei 2004, 12:44
Zo'n All Acces als jij hebt lijkt me wel wat....maar ja....die prijs hé.
Ben ook nog steeds enthousiast over de SC-1 van Skrydstrup.
Ongeveer helzefde als de All Access....ook in prijs....
Vorige week ook nog gekeken naar de MFC10 van Yamaha....maar die is weer zo groot.....en van plastic.

Ehh...Yoeri.....kon niet op je forums komen.....ligt dat aan mij?

Groet,
Vinni

Let op met Skrydstrup, de prijzen op zijn site zijn EXCLUSIEF belasting dus er komt nog eens lekker +20% bij!! Ik heb de Skrydstrup afgelopen weekend gezien, vastgehad, gevoeld maar niet uitgetest. Voelde ERG licht aan, leek me niet zo stevig maar dat kan echt gebruik alleen maar uitwijzen.

Mmm, mijn forums werken perfect, ik heb alleen wat aangepast zodat enkel geregistreerde gebruikers erop kunnen. Er was iemand zich aan't amuseren met mijn forum te saboteren. Dus ff registreren als je het nog niet gedaan hebt!

Josdevos
2 juni 2004, 22:12
Ik gebruikte tot voor kort de Midimate V2 waar ik heel tevreden van was. Heel functioneel voor relatief weinig geld.

Rectifier
2 juni 2004, 23:18
Snap het nut van die Songmode ook niet echt. Ik heb een volume pedaal voor het totaal volume (tevens solo volume) en een volumeknop op mijn gitaar voor de hoeveelhied gain. Verder natuurlijk nog een drietal elementen :D .

Wij plukken de nummers lukraak uit een setlist van pakweg 120 nummers. Ik gebruik de vier kanalen van de Rover, een flanger, een Chorus, een delay, een Reverb en natuurlijk een Wah. Ik kom hiermee op in totaal 4 PC's en 4 CC's. Heb je dan nog meer nodig :-? . Ik zou helemaal krankjorum worden als ik voor ieder nummer naar de bijhorende songmode zou moeten scrollen :oops: . Maar goed, als het voor jou prima werkt . . .

Ik ben het helemaal met je eens.
Alhoewel ik bv. compressor gebruik ipv flanger
Ik heb 10 basic sounds van clean tot heavy lead met verschillende FX aan/uit en daarbinnen kan ik alle FX nog eens aan of uit zetten.

Jimi Hendrix
2 juni 2004, 23:22
Snap het nut van die Songmode ook niet echt. Ik heb een volume pedaal voor het totaal volume (tevens solo volume) en een volumeknop op mijn gitaar voor de hoeveelhied gain. Verder natuurlijk nog een drietal elementen :D .

Wij plukken de nummers lukraak uit een setlist van pakweg 120 nummers. Ik gebruik de vier kanalen van de Rover, een flanger, een Chorus, een delay, een Reverb en natuurlijk een Wah. Ik kom hiermee op in totaal 4 PC's en 4 CC's. Heb je dan nog meer nodig :-? . Ik zou helemaal krankjorum worden als ik voor ieder nummer naar de bijhorende songmode zou moeten scrollen :oops: . Maar goed, als het voor jou prima werkt . . .

Ik ben het helemaal met je eens.
Alhoewel ik bv. compressor gebruik ipv flanger
Ik heb 10 basic sounds van clean tot heavy lead met verschillende FX aan/uit en daarbinnen kan ik alle FX nog eens aan of uit zetten.

zo doe ik 't ook, recto!

ieme
2 juli 2004, 15:03
http://groups.msn.com/_Secure/0QACpAnQRrQxtTPwMidA6siZ3VhBQFtVHh3cVuyjXwUVrrthGN g4kuXoNghCrBMF0W5xjApxBGWSqHckq9krmNPU*GBzZjrw7zoy pAgBw*Bw/DSCF0003.JPG?dc=4675478076253911861