PDA

View Full Version : Teese RMC3 LE in DA HOUSE!!!!!!!!



LordRiffenstein
10 mei 2004, 19:01
Whoohoooooooo, RMC3 vandaag aangekregen (Thanks Erik VDH) en tjonge wat een wah. De standard instelling was wat bassig naar mijn smaak dus ff omgezet nr RMC1 standje als test en BANG, super wah klank. Ikk happy happy joy joy, nu kan het echte testwerk beginnen :-D

ieme
10 mei 2004, 19:48
nieuwe gearpix aub!

The Thumb
10 mei 2004, 22:01
Da´s mooi spul!

Maarreh, wat is er eigenlijk LE aan?

Robbert
10 mei 2004, 22:04
Da´s mooi spul!

Maarreh, wat is er eigenlijk LE aan?

Limited Edition.

Just like my Keeley Fuzz head (19 van de 20) :D

Quink
10 mei 2004, 22:34
Da´s mooi spul!

Maarreh, wat is er eigenlijk LE aan?

Limited Edition.

Just like my Keeley Fuzz head (19 van de 20) :D

Dus het serienummer is uniek :???:

The Thumb
10 mei 2004, 22:38
Da´s mooi spul!

Maarreh, wat is er eigenlijk LE aan?

Limited Edition.


ja, dat LE voor Limited Edition staat, zover was ik al, maar nog extra functionaliteit, speciale finish, etc?

by the way, ik zie al maanden in je sig dat het keeley spul eraan komt, wanneer verwacht je het?

LordRiffenstein
10 mei 2004, 22:56
nieuwe gearpix aub!

Eerst een pedalboard in mekaar knutselen :-D

LordRiffenstein
10 mei 2004, 22:59
Da´s mooi spul!

Maarreh, wat is er eigenlijk LE aan?

LE nr aanleidig van 10 jaar Teese, slechts 300 stuks. Ze hebben een leuke goudkleur en zijn dus een RMC3 met als extras betere EMI/RFI filtering, italian arco cap en de halo inductor zoals de Picture Wah. De mijne is 84/300.

Baco
10 mei 2004, 23:22
Hehe, de mijne is ondertussen ook al besteld (bij Tone Toys). Ben erg benieuwd nr deze wah :D

Robbert
10 mei 2004, 23:50
by the way, ik zie al maanden in je sig dat het keeley spul eraan komt, wanneer verwacht je het?

Don't get me started :(

Keeley zou de boel rond 3 maart hebben opgestuurd. Maar tot op heden helemaal niks. Kan twee dingen betekenen, of het is niet opgestuurd, of de boel is onderweg gejat (van de 40 pakketjes uit de VS nog nooit gebeurd!) -klopt af-.

Dus ik hoop maar van harte dat het eerste scenario van toepassing is. Was een bestelling van ruim 400 USD :o

The Thumb
11 mei 2004, 16:00
heb je hem al gebeld? (dus niet gemaild)

toen ik die javaboost besteld had en die ook maar niet kwam hield hij eerst een maand via de mail vol dat hij al verstuurd was, pas toen ik RK telefonsich te pakken kreeg bleek dat hij me verward had met een of andere belg. pedaaltje is toen nog dezelfde dag opgestuurd.

tsja, 't is een goede pedalenbouwer maar qua logistiek kan het allemaal wel wat beter...

Robbert
11 mei 2004, 21:42
Ah, hij is gewoon druk.

Ik heb hem al gebeld ja, toen het al een week of wat duurde. Toen kreeg ik een employee aan de lijn, die vertelde dat Keeley mij gelijk zou mailen. Was trouwens best grappig, mijn email adres doorgeven.

Maar iedergeval, zelfde dag een mailtje van Keeley, met de mededeling dat de transistors nog getest moesten worden, en dat de pedalen na een dag of twee zouden worden opgestuurd.

En dat was dan het bericht. Niks meer vernomen. Dus ik moet idd nog eens bellen, maar dat is -voor mij- minder makkelijk dan mailen, want dan heb je de tijd om je zinnen goed te formuleren.