PDA

View Full Version : Charvel nieuwe series



Bastin
10 mei 2004, 17:58
mede muzikanten

Ik ben nu druk bezig om mn gitaren te verkopen en te sparen voor een nieuwe. na een epi les paul en fender tele jap wil ik nu graag een superstrat ( humbuckers floyd ) na veel gepluis op het internet en mijn budget van 750 euri (arme student) kwam ik uit bij charvel (Traditional / Model A /Model A plus)
http://www.charvel.com/gear/gear.php node_id=93
deze zijn bij musik produktiv verkrijgbaar en zitten mooi binnen mijn budget.

Zijn er nu mensen die ervaring hebben met Deze nieuwe series (niet de oude model 1 tm 6 daar is genoeg over te vinden) over de kwaliteit en algemene ervaringen

lupoloco
10 mei 2004, 18:22
www.jcfonline.com :)

Bastin
10 mei 2004, 18:48
Maar 1 topic over de model A en op Harmony Central is het ook niet veel soeps. Heeft niemand een review fo ervaring met deze Charvels?

moretel
10 mei 2004, 19:51
Het plus model ziet er niet verkeerd uit, ik heb de plus bekeken en er zitten seymour duncans in. Mooi model. Ik heb vroeger een 4 gehad en verkocht.
Dit lijkt me wel een mooie gitaar en ik denk niet al te duur met 750 euro, ik vind het wel een sjieke gitaar. Ik ga eens hier in de buurt kijken of ik er eens op kan spelen.

Bastin
10 mei 2004, 20:04
plus model is ook mijn favoriet.trouwens in alle charvel szitten seymour duncans in de model A zelfs actieve maar ik heb in NL nog geen winkel gevonden die hem heeft staan

Braindead
17 mei 2004, 23:08
Model A plus zie er zo op het oog goed uit. Maar ook ik heb hem nooit bespeelt.
Ga ik zeker nog eens doen en dan hoor je het wel. 8-)