PDA

View Full Version : Mesa Triple + cabinet



Useless
10 mei 2004, 12:17
Ik zou mijn Mesa boogie Triple rectifier met std slant cabinet willen verkopen wegens aankoop Engl SE Head
Ze zijn beiden drie maand oud
Wat zou de ideale prijs er voor zijn
geinterreseerden ?

PeteRS
10 mei 2004, 12:24
Whoops, dit gaat je wel geld kosten :cry: ik denk dat je blij mag zijn met 75% van de nieuwprijs...

wimmeltje
10 mei 2004, 13:13
1850 voor de top en iets van 850 voor de speakerkast..

Hij is dan wel 3 maanden oud en eigenlijk nieuw maar hij is tweedehands omdat hij al een eigenaar heeft gehad. Helaas is het altijd zo dat als je iets nieuws koopt en zo snel verkoop om welke reden dan ook de prijs erg veel daalt. Als je wat vaker van spullen wilt wisselen of er nog niet uit bent wat je wilt kan je altijd beter tweedehands spullen kopen omdat deze dan wat waarde vaster zijn omdat je er al weinig voor hebt betaald.

gerrekat
10 mei 2004, 13:48
Er staat volgens mij een recto op gitaarmarkt voor 1600.

goede switch trouwens.... :-D :-D

skabouter
10 mei 2004, 14:33
als je die SE nieuw koopt kan je denk ik beter proberen die mesa in te ruilen. dan kan je vaak nog wat korting krijgen ook misschien. kan gunstiger zijn, informeer eens wat de winkel zou kunnen doen voor je

Useless
10 mei 2004, 14:43
Ik heb mijn Powerball overgelaten en heb er nog de volledige aankoopprijs voor teruggekregen

Baco
10 mei 2004, 23:13
Ik heb mijn Powerball overgelaten en heb er nog de volledige aankoopprijs voor teruggekregen
Kan je dit dan niet opnieuw doen met je Mesa materiaal? Anders effe bij Beyers vragen, heb daar ook mijn materiaal geruild. Zowiezo is die head daar veel goedkoper dan in België...

BartL
10 mei 2004, 23:34
Ik heb mijn Powerball overgelaten en heb er nog de volledige aankoopprijs voor teruggekregen
Kan je dit dan niet opnieuw doen met je Mesa materiaal? Anders effe bij Beyers vragen, heb daar ook mijn materiaal geruild. Zowiezo is die head daar veel goedkoper dan in België...
Maar dan krijg je voor je oude head NOG minder terug. Dus je kan hem beter verkopen in België...en een nieuwe top kopen in een goedkoper land :) (imo)

Arnie
11 mei 2004, 09:47
@gerrekat: Ik zou ff m'n sig aanpassen als ik jou was. Op deze manier komt niemand bij die kickass amps van je :wink: :D

Arnie
11 mei 2004, 09:48
@gerrekat: Ik zou ff m'n sig aanpassen als ik jou was. Op deze manier komt niemand bij die kickass amps van je :wink: :D