PDA

View Full Version : voor de tremolo liefhebbers...



The Thumb
10 mei 2004, 10:03
deze rakker is vorige week van down under bij me aangekomen. Doet de voodoolab die hij vervangt verbleken. Hij heeft een kleine volume boost, zodat het gevoelsmatig lijkt alsof er geen volumeverschil is tussen pedaal aan en pedaal uit. Daarnaast een knop om te schakelen tussen golfvorm en hoekvorm. En helemaal niet zo heel duur...

Aanradertje dus!

http://www.sherlockamps.com/products/tremit_scan.JPG

Jeroenvanhulsteijn
10 mei 2004, 11:47
leuk ding...die staat toch wel redelijk goed bekend he. nouja, kep net een cm trem'vibe overgenomen. dus voorlopig doe ik het daar efkes mee. veel plezier met de tremit!!

vinni
10 mei 2004, 13:29
In welk opzicht doet-ie de Voodoolab trem verbleken?
Heb zelf de nieuwe versie.


Groet,
Vinni

birt
10 mei 2004, 13:45
en wat is niet zo duur??
ben zelf namelijk ook aan het uitkijken voor een tremolo

The Thumb
10 mei 2004, 13:47
hij klinkt dieper, muzikaler en meer 3-D, zeg maar. daarnaast werken de speed en intensity controls wat geleidelijker dan bij de voodoolab. en hij heeft een pulserende led, die fel schijnt als het pedaal is ingeschakeld en mat schijnt als het pedaal is uitgeschakeld, je kunt dus altijd zien op welke snelheid je trem is afgesteld.

waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat die voodoolab niet goed is hoor, heb hem een paar jaar met alle plezier gebruikt

The Thumb
10 mei 2004, 13:58
en wat is niet zo duur??
ben zelf namelijk ook aan het uitkijken voor een tremolo

235 australische dollarkes, ong gelijk aan 145 eur. maakt hem dus net zo duur als de voodoolab, en een stuk goedkoper dan de fulltone

Speeddemon
10 mei 2004, 14:54
maar fulltone supa-trem heeft wel meer mogelijkheden qua switching.
En die vind je regelmatig op HC Classifieds voor $185-200 wat ook niet zo duur is, vergeleken met wat ze nieuw in NL en Duitsland moeten kosten.

Niettemin, ik heb de Sherlock zelf ook al een aardig tijdje op m'n verlanglijstje staan. Alleen ik doe nu weinig, waarbij ik trem nodig zou hebben. Maar ik wil nog een 'surf/rockabilly' board maken...
-Orange Squeeze cloon comp
-een of andere boost (die vintage mojo heeft)
-EHX DMM
-Sherlock tremit

telecastermaster
10 mei 2004, 16:47
Mooi ding, maar ik hou het toch maar bij mijn Peavey Valverb, mijn buizen en veren tremolo/galm unit.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=38076&item=3723048987&rd=1&ssPageName=WDVW#ebayphotohosting

Congratz ermee iig