PDA

View Full Version : Cantrip in Musicon, Den Haag



Mitch
9 mei 2004, 22:42
Na een paar maanden instuderen en ingespeeld raken nu dan het eerste Cantrip concert met ondergetekende in de gelederen. Be there !

Cantrip = extreem bij elkaar geraapt zootje met invloeden van 80's hair rock tot RHCP en van Heather Nova tot Anouk. Maar dan beter 8-)

FNaRK
11 mei 2004, 15:49
succes met het zaalgeluid ... :wink:
tip: neem een eigen geluidsman mee !!

Mitch
12 mei 2004, 10:16
Als ik het zelf maar naar mijn zin heb :D
Hmmmm. Voorheen zat dat altijd wel snor. Nou ja, we zien wel.

Er is nu meer bekend: er komen drie bands, wij zijn als tweede (ca. 22.00 uur) en als laatste Pissing Angels.

FNaRK
12 mei 2004, 21:00
OPRICHTER PISSING ANGELS STAPT OP
12 mei 2004- Rob Burridge, de oprichter en leider van de band Pissing Angels, heeft de groep verlaten. Terwijl Rob aan het herstellen was van een hartinfarct, is een discussie over de voortgang van de band ontstaan. Dit heeft uiteindelijk geleid tot het vertrek van Rob. De gitarist is in Den Haag verder bekend van zijn werk in de band Lemon-Blue-Lemon. Het is nog onduidelijk of Pissing Angels komende vrijdag zoals gepland wel zal optreden in muziekcentrum Musicon.

Mitch
12 mei 2004, 23:27
AAAAAAAAAAAAARGHHH !

Breaking news !!!!! Nou, misschien kunnen we de set list een beetje uitbreiden :D
Thanx hé Mario ! 'k Had het zelf niet gezien !

Lucky
14 mei 2004, 14:33
cool!

jams van 25 minuten !!!
moet ik nog een gitaar meenemen?
:wink:

Robbert
14 mei 2004, 15:18
Den Haag.. beetje ver... mocht je iets dichter bij huis spelen (Amersfoort-Utrecht) laat het dan ff weten :D

Lucky
14 mei 2004, 15:40
home is where the heart is!

Mitch
15 mei 2004, 13:00
Het was lekker ! 8-)
Geluidsman begon tijdens de soundcheck belabberd, maar we hebben het toch vrij snel recht kunnen trekken. Maar goed, we hebben een aardige pot muziek laten horen, kunnen we nu weer verder werken aan algehele podium-presentatie en zo....