PDA

View Full Version : een knutsel project



sickpunk
9 mei 2004, 17:50
vandaag zag ik mijn ducktape bass weer in een hoekje staan...(heb een nieuwe jazz, dus dees staat ermaar) en zag er naast nog een P-bass element liggen! en dacht........ waarom gooi ik die er niet extra bij(de bass is ook een P-bass) gooi ik die vlak bij de brug.. weer een ander geluid erbij, aangezien het 1e element al werkt met een schakelaar(pot meter had ik eral uitgegooid) en ik nog een schakelaar over had, kon het 2e element dus ook wel zo werken.. dan kon ik en het originele geluid bewaren en een nieuwe eraan toevoegen.... PROBLEEM!! er was natuurlijk geen ruimte.. dus dat werd frezen! en er was ook geen extra ruimte voor een schakelaar, dus de potmeter van de tone moest eruit(denk dat ik die later weer terug bouw, gewoon op een andere plaats) dus eerst 1.5 uur lopen frezen met een dremel..... en toen nog een half uur solderen(wist niet meer hoe hest vast moest:P) maar het werkt nu wel :D alleen zit ik nu nog met de "aarde" hoe zorg je dat je aarde krijgt, als je 2 schakelaar hebt... (6 pootjes elke schakelaar) als iemand daar nog wat op weet..... HELP ME OUT PLEAZE! en ga er binne kort nog ledjes in bouwe(was ik toch al van plan)

in elk geval..... hier zijn de foto's!!

http://members.lycos.nl/up2zero/bass/